Echt niet blij met kappersbezoek, wat nu?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-18 10:16

Eventjes de foto's:
Edit even mijn topic: Mijn familie vind het wel vreselijk, de meeste van mijn vrienden zeggen ook wel dat het me staat, maar niet allemaal, zeker gisteren niet :')
Dit is het 'totaal plaatje' de kleur die ik eigenlijk van boven wou zit van onder, op zich is het van onder dus niet zo erg, en zit mijn probleem vooral aan de boven kant, maar je kan wel een paar duidelijke vlekken zien
Afbeelding

Een deeltje van mijn voorhoofd is dus ook mee gekleurd

Afbeelding

Het is dus van boven veeeels te donker

Afbeelding

leunt echt tegen zwart aan

Afbeelding

En dan zitten er van boven ook gewoon random blonde stukken in

Afbeelding

Wat ik wel kan vragen is of hij de bovenkant dus ook gewoon met dezelfde kleur blond kleurt als hij de onderkant heeft gekleurd, ik vind de onderkant, buiten de vlekken dan qua kleur wel nog goed

Schuur_

Re: Echt niet blij met kappersbezoek, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 10:23

Oei nee, hier zou ik ook niet blij van worden, zeker niet met de prijs die jij hebt betaald! Ik zou inderdaad terug gaan (met je moeder of vader) en vertellen dat je helemaal niet tevreden bent en hoe je het kan oplossen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 10:24

ohhh..... sorry, maar wat een prutser van een veel te dure kapper.
:(:)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 10:26

Bij de eerste foto dacht ik: het valt nog wel mee, tot je de rest liet zien.
Ik zou gewoon terug gaan, je hebt een flinke smak geld betaald en je bent totaal niet tevreden.

Succes!

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 10:27

Dit is geen verf maar een spoeling. Van verf zou je hele haar 1 kleur geworden zijn en had je niet die schakering in je haar. Een spoeling was je er op termijn gewoon uit. Ik vind het zeker niet lelijk. Het is van roodblond nu naar asblond gegaan.
Ik zou er niets aan doen nu en gewoon even afwachten.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-18 10:30

Babootje schreef:
Dit is geen verf maar een spoeling. Van verf zou je hele haar 1 kleur geworden zijn en had je niet die schakering in je haar. Een spoeling was je er op termijn gewoon uit. Ik vind het zeker niet lelijk. Het is van roodblond nu naar asblond gegaan.
Ik zou er niets aan doen nu en gewoon even afwachten.

Jammer genoeg vind ik het echt afschuwelijk, en kan ik mezelf ook echt niet in de spiegel kijken... :n Ik word er echt heel verdrietig van.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 10:33

Als je het echt verschrikkelijk vindt gewoon terug gaan hoor :).
Jij moet er mee lopen en niet elke keer verdrietig worden als je je haar ziet.

Hoe ze het hebben gedaan maakt niet uit, jij hebt betaald voor een dienst waar je niet blij mee bent.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 10:33

Ik begrijp dat jij niet tevreden bent want het is niet wat je gevraagd hebt maar als het een troost mag zijn, ik vind het er helemaal niet zo lelijk uit zien! :) Als in, je loopt niet voor gek in de tussentijd dat er een oplossing komt :)
edit: oké even verduidelijken, ik zie de fouten en de vlekken en bedoel gewoon dat je niet bang moet zijn om buiten te komen :=
Laatst bijgewerkt door Granoek op 29-06-18 10:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 10:34

Ik snap dat het vervelend is dat je het niet mooi vindt, ik snap ook dat je het niet mooi vindt en zou zeker terug gaan. Maar ik snap niet dat je je zo laat beïnvloeden door je haar en dat je niet meer in de spiegel kan kijken. Maar misschien ben ik daar te nuchter voor.

Ik zou dus gewoon terug gaan en zeggen dat je echt niet tevreden bent en dat ze maar een oplossing gaan vinden. En geef vooral aan dat je niet diezelfde wil maar een andere (als dat kan) en dat ze je anders je geld maar terug moeten geven!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 10:37

Ik snap dat je niet tevreden bent, maar qua kleur vind ik het zo lelijk nog niet. Maar om de kleur er snel uit te krijgen, koop een fles head en shoulders anti roos, doe het op je droge haar, paar min in laten trekken en uit spoelen, evt een paar keer herhalen. Geloof me je kleur is met die agressieve shampoo zo vervaagd.

En iedereen die over de prijs valt... zo duur is het niet, als mijn zus mijn haar doet moet ik de producten betalen en dan zit ik al op de 70 euro

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 10:39

Pfffff, jeetje zeg! Wat een prutser van een kapper. En dat voor zoveel geld... Ik zou zeker teruggaan en dan hoop ik dat er een passende oplossing komt. Al zou ik deze kapper mijn haar niet meer aan laten raken als het bij mij het geval was :=

Maar los van de kleur: je hebt prachtig haar en het is gelukkig niet knalgroen met pimpelpaarse vlekken geworden. Je loopt echt niet voor l*l! :(:)

Gooiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 10:40

Dani199764 schreef:
Citaat:
Dat vervagen is echt onzin, het vervaagd hooguit 1/2 tinten na een x aantal keer wassen maar meer ook niet.

Denk dat ik waterverf heb gehad dan _O- Ga toch geen dingen zeggen die onzin zijn, het is op mijn eigen hoofd geweest... as-blond in mijn geval richting grijs is nou eenmaal moeilijk te verven. Heb het ook ooit is bruin gehad, dat vervaagde inderdaad niet/nauwelijks, maar die as blonde was na zo'n 3 maanden niks meer van over, wel blond gebleven, maar "gewoon" blond, van het bleken.

Dat hoeft niet, maar kan wel.
Als je eigen haarkleur heel erg as kleur is bevat het weinig tot geen roodpigmenten, en dan zal een rode of bruine tint erg snel los laten.
Ook is het zeer afhankelijk van het merk verf dat gebruikt word.
Als je van je zelf bijna geen rood pigmenten hebt zal je daarom ook eerst moeten voorpigmenteren met rood om een bruin of roodtint langer vast te houden.

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 10:41

Ts kun je ook het voorbeeld plaatsen? Het plaatje wat je mee had genomen naar de kapper als voorbeeld?

Ik vind het om zo te zien de prijs zeker niet waard.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-18 10:45

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 10:48

Is dat een kapper alleen? Of heeft diegene ook collega's?

Ik heb 2 keer gehad dat ze het compleet anders geknipt hadden dan ik wilde. 1 keer een bobline die totaal niet was zoals ik wilde. Tweede keer vroeg ik of ze de puntjes eraf wilde halen, heeft ze wel 15 a 20 centimeter eraf geknipt. Terug gegaan naar de kapper en bij een collega verhaal gehaald wat zij er nou van vond. Of ik me aanstelde of dat het echt niet goed was gegaan. Beide keren heb ik mijn gelijk gekregen dat het niet was waar ik om vroeg, geld terug gehad en sindsdien weer dezelfde kapper als altijd, voor mij nooit weer een ander.

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 10:51

CalipsoLover schreef:
Ik vind de juiste afbeelding niet precies maar het was zoiets:
https://weheartit.com/entry/314745008

Uhm ja sprekend!! Ik zie nauwelijks verschil. _O-

Goh meid dit is echt totaaaaal anders en dat voor zoveel geld.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-18 10:52

Heeft ook 2 collega's, heel toevallig (of niet) zat er iemand naast mij die ook niet tevreden was van een andere collega, omdat je bijna niets zag. Rechts van mij zat er dan wel een meisje en die was wel heel tevreden en dat was ook heel mooi en die werd gedaan door een andere vrouwelijke collega.

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 10:53

Misschien dat je bij die vrouw (waar het wel goed ging) kan vragen wat zij er nou van vind? Misschien is het dan toch tijd dat die kapster bij gaat scholen of in ieder geval iets doet zodat jij je niet hoeft te schamen voor je haar. En al helemaal voor dat geld :j

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 10:55

Denise_Storm schreef:
Pfffff, jeetje zeg! Wat een prutser van een kapper. En dat voor zoveel geld... Ik zou zeker teruggaan en dan hoop ik dat er een passende oplossing komt. Al zou ik deze kapper mijn haar niet meer aan laten raken als het bij mij het geval was :=

Maar los van de kleur: je hebt prachtig haar en het is gelukkig niet knalgroen met pimpelpaarse vlekken geworden. Je loopt echt niet voor l*l! :(:)

Hier ben ik het mee eens.. De kleur staat je opzich wel.. Alleen de manier hoe het gedaan is vind ik echt heel erg slecht! Snap ook niet dat hij daar zo lang voor nodig heeft gehad.

Ik ging van dit:

Afbeelding

Naar dit:

Afbeelding

En dat heeft me in totaal 55 euro gekost.. En heb er anderhalf uur in totaal voor gezeten

Vind eigenlijk echt dat je teveel hebt betaald, en zou dan ook zeker terug gaan en kijken hoe je dit het beste op kan lossen ;)
Laatst bijgewerkt door CharmingS op 29-06-18 10:56, in het totaal 1 keer bewerkt

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-18 10:56

Nynkster schreef:
Misschien dat je bij die vrouw (waar het wel goed ging) kan vragen wat zij er nou van vind? Misschien is het dan toch tijd dat die kapster bij gaat scholen of in ieder geval iets doet zodat jij je niet hoeft te schamen voor je haar. En al helemaal voor dat geld :j

Het meest gênante vind ik dat die kerel die m'n haar heeft gedaan echt nog aan het opscheppen was over zijn opleiding en zogezegd wel de beste was van de drie...

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 10:57

CalipsoLover schreef:
Nynkster schreef:

Het meest gênante vind ik dat die kerel die m'n haar heeft gedaan echt nog aan het opscheppen was over zijn opleiding en zogezegd wel de beste was van de drie...

Klaploper.... Hij zal zich wel weinig aantrekken dan van commentaar van buitenaf. Leren zal die ~~}>

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 11:00

Doubtless schreef:
Beklag doen, geld terugvragen & dan bij je eigen kapper laten herstellen :\ zo zuur dit!

Geld terug geven doen ze nooit. De regel is dat je de kapper de kans moet geven het te herstellen. Uiteraard betaal je daar dan niet voor. 130€ is belachelijk als dat met 50% korting is.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 11:09

Ik heb laatst een ombre laten zetten en dat kostte me 90 euro, bovenop geverfd en dan geblondeerd en nog een toner om het assig te maken. :=
Je haar lijkt helemaal niet op het plaatje, ik zou er mee terug gaan.

Afbeelding

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 11:11

Ik zou eerst naar een kapper gaan waar je meer vertrouwen in hebt en wat de mogelijkheden zijn. Dat wanneer je terug gaat en ze oplossingen bieden, je weet of die goed zijn of niet.

Want geld terug krijg je niet, ze moeten een kans krijgen om het te herstellen. Maar je vertrouwen zal nu geschaad zijn, dus eerst info vragen bij een andere kapsalon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 11:12

Kleur bij je aanzet is inderdaad iets donkerder dan je wens, maar niet heel veel verschil hoor, had wel lichter gekund.
Voor de rest is wat ik zie dat je overloop niet mooi is, ziet echt balken er in.
Voor die prijs mag je op zn minst wel verwachten dat het er beter uit ziet als dit.
Ga alsjeblieft terug naar de kapsalon toe en zeg wat je dwars zit, dan horen hun dat gewoon netjes op te lossen, of dat nou kleurverandering is of deel van je geld terug is. Als hun echt je niet tegemoet willen komen zou ik maar eens denken over een slechte recensie.