Ianthe schreef:Tiggs schreef:Ik heb een paar baby showers gehad (van anderen dan haha) en die spelletjes vond ik echt vreselijk.
Gewoon een high tea met lekkere dingen en gezellige kletsen vind ik zelf veel leuker!
Oh echt he, vreselijk van die suffe spelletjes.. vinden zwangere dames dat echt leuk?Ik zou inderdaad een high tea veel leuker vinden.
Ik niet, vreselijk. Ik kreeg een high tea en een hobbelpaard van Petit Puk. Echt super.
Ik zou inderdaad een high tea veel leuker vinden.
we willen waarschijnlijk ook rompertjes versieren/beschilderen, maar waar raden jullie me aan om voordelig een stuk of 15/20 rompertjes in te slaan?
Als je allemaal maat 62 doet heb je kans dat de baby er een paar nooit aan heeft gehad.
. Ja er worden soms hele grote dikke kindjes geboren. Maar ik hoop voor je vriendin geen 12 ponder hihi. 56 is voor de meeste pasgeboren baby's net te groot. Dan heb ik het over 7 of 8 pond. Mijn neefje was 6 pond en had maat 50. Dus... ik denk dat maat 56 ook best kan. Ik weiger in elk geval een baby eruit te persen hier als die niet in maat 56 past hoor
. Veel leuker als je het hele jaar wat hebt