Ik weet niet wat voor werk je doet - daar zou ik eventueel wel rekening mee houden - maar inmiddels zijn die broeken niet meer uit het straatbeeld weg te denken en denk ik niet dat er vaak 'moeilijk' over gedaan wordt. Zeker als het meer om 'slijtplekken' gaat dan om enorme uitgebeitelde lappen stof.
Ikzelf vind slijtplekken en kleine gaten bij de knie ofzo wel leuk. Van die broeken die praktisch alleen een achterkant hebben vind ik niks, zeker ook omdat je dan de dubbele prijs voor een halve broek betaalt
, heb geen vaste stijl dus kan de ene dag boho zijn, de andere dag stoer zwart de volgende dag sportief, zal me een biet zijn wat een ander daarvan vind. Ben laarzenfanaat en draag ook de stoere laarzen van AS98. Zoals ik er over denk kan ik je alleen maar zeggen, zoals al meerdere hier, lekker dragen wat je fijn of mooi vind, gat er in of niet. Praat ik wel over vrije tijd, er zijn nu eenmaal ook wat kledingregels voor bijv werk, bruiloften, partijen enz natuurlijk

Het is toch echt wel meer een gat dan alleen wat witte stiksels, daar heeft de broek er ook twee van en die vind ik niet zo erg.