Broeken met gaten versus leeftijd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

0Lunerancea0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 11:50

Als jij je het een leuke broek vind en hij lekker zit, gewoon blijven dragen. Mensen kijken altijd en vinden altijd wat. Het is jouw kleding, niet dat van een ander.
Ik weet niet wat voor werk je doet - daar zou ik eventueel wel rekening mee houden - maar inmiddels zijn die broeken niet meer uit het straatbeeld weg te denken en denk ik niet dat er vaak 'moeilijk' over gedaan wordt. Zeker als het meer om 'slijtplekken' gaat dan om enorme uitgebeitelde lappen stof.
Ikzelf vind slijtplekken en kleine gaten bij de knie ofzo wel leuk. Van die broeken die praktisch alleen een achterkant hebben vind ik niks, zeker ook omdat je dan de dubbele prijs voor een halve broek betaalt :')

Mousmous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 11:54

Ik ben bijna 59, en ben graag het bonte schaap tussen alle witte :+ , heb geen vaste stijl dus kan de ene dag boho zijn, de andere dag stoer zwart de volgende dag sportief, zal me een biet zijn wat een ander daarvan vind. Ben laarzenfanaat en draag ook de stoere laarzen van AS98. Zoals ik er over denk kan ik je alleen maar zeggen, zoals al meerdere hier, lekker dragen wat je fijn of mooi vind, gat er in of niet. Praat ik wel over vrije tijd, er zijn nu eenmaal ook wat kledingregels voor bijv werk, bruiloften, partijen enz natuurlijk

http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=& ... 1624852030

In dit artikel staat Felicity Kendal met ripped jeans, ze is 70 maar niets mis mee toch?

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-18 16:46

Afbeelding

Afbeelding

Hier dus het betreffende gat :D Het is toch echt wel meer een gat dan alleen wat witte stiksels, daar heeft de broek er ook twee van en die vind ik niet zo erg.

Het is niet eens zo zeer een kwestie van onzekerheid maar meer dat ik niet zo iemand wil zijn die ook zo nodig nog heel jeugdig moet doen. Niets tegen mensen van mijn leeftijd en ouder in hippe kleren maar ik vind dit toch wel een twijfelgeval juist ook omdat ik inderdaad denk zoals meerdere in dit topic over het kopen van kleren die al stuk zijn.

Ik werk helaas niet meer, ben voor een groot deel arbeidsongeschikt verklaard, soms wel eens telefonische verkoop van een seminar maar dat doe ik thuis dus dan ziet niemand me. Maar als ik de deur uitga probeer ik wel redelijk normaal en schoon voor de dag te komen wat soms totaal onmogelijk lijkt met drie honden.

Ik loop dus al niet als een kievit en eigenlijk zou ik mijn rollator vaker moeten gebruiken en dan denk ik, rollator, kapotte broek, hmmmm >;)

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 16:48

Percy schreef:
Het is niet eens zo zeer een kwestie van onzekerheid maar meer dat ik niet zo iemand wil zijn die ook zo nodig nog heel jeugdig moet doen. Niets tegen mensen van mijn leeftijd en ouder in hippe kleren maar ik vind dit toch wel een twijfelgeval juist ook omdat ik inderdaad denk zoals meerdere in dit topic over het kopen van kleren die al stuk zijn.

Ik vind dit echt wel meevallen. Maar iedereen heeft zo zijn eigen smaak en mening en als jij het gevoel hebt dat dit niet bij je past moet je het gewoon niet doen.

Dovahkiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 16:53

Ik heb altijd het idee dat mijn benen op rollade lijken als ik een broek met gaten aan trek. :=
Ik draag ze dus ook niet

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 16:59

Een stukje stof erachter zetten/stikken misschien ? Lost het gaten-probleem gelijk een stuk op.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 17:48

Percy schreef:
Ik loop dus al niet als een kievit en eigenlijk zou ik mijn rollator vaker moeten gebruiken en dan denk ik, rollator, kapotte broek, hmmmm >;)

Joh dan denkt er toch al helemaal niemand iets,hooguit och arme ze is gevallen ;-)

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 18:56

Pas maar op, straks kom ik je nog tegen :D
Geef gewoon de hond de schuld of trek je er lekker niks van aan wat een ander vindt. Die vent van mij loopt ook met tochtkleding rond. Hij mag het van mij niet aan naar zijn werk, maar voor de rest doet hij maar lekker.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 18:59

Fenrir schreef:
Jong of oud ik vind het bij iedereen vreselijk :=
Maar iedereen moet lekker aantrekken wat hij zelf wil! Jij moet er in rondlopen, niet ik :D

Dit

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 19:01

Ik vind het nadeel dat ik er altijd m'n tenen in steek en op die manier die broeken binnen no time om zeep help omdat ze uitscheuren. |o

ChristaMoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 19:18

Als je twijfelt en de broek heel lekker vindt zitten, kijk dan eens op de lidl shop. Ze hebben heel veel spijkerbroeken in verschikkende modellen en variaties. Ik heb onlangs ook twee hele nette spijkerbroeken gekocht. Skinny, hoge taille en stretch. Heerlijke broeken. De maat valt over het algemeen ook hetzelfde. Helaas gisteren uit de winkel een broek meegenomen waarvan dan de maat weer totaal anders is :D Ik heb overigens van een vorig jaar eentje met gaatjes/slijtplekjes gekocht, welke ik toch echt niet veel aan heb gehad, omdat ik me er zelf aan stoor. Dan ben je met 55 jaar, toch in eens niet jong meer ;)

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 19:50

Ik draag ook broeken met gaten. Zal mij een zorg zijn wat anderen daarvan vinden. :+
Jij bent ook van Belgie zie ik. Bij de Shoe Post heb ik een collectie jeans broeken ontdekt met gaten, maar minder opening dan die op je foto. Meer wit stiksel erachter dus. Zitten mij echt als gegoten en kosten nog geen 20euro. En ze gaan lang mee ! :D
Misschien kan je daar ook eens kijken.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 20:09

Maakt niet uit elke leeftijd, ik vind het bij niemand charmant staan. Ik heb/draag het dus zelf niet. Maar als een ander het wel mooi vindt en lekker wil dragen moet diegene dat zeker doen.

Als jij het een leuke en fijn zittende broek vindt TS, lekker dragen. Ik vind het op de foto best meevallen. Je hebt er ook broeken tussen waar amper nog een broek in te herkennen is, dat zijn meer sliertjes stof aan elkaar :+

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 21:08

Susanne schreef:
Maakt niet uit elke leeftijd, ik vind het bij niemand charmant staan. Ik heb/draag het dus zelf niet. Maar als een ander het wel mooi vindt en lekker wil dragen moet diegene dat zeker doen.

Als jij het een leuke en fijn zittende broek vindt TS, lekker dragen. Ik vind het op de foto best meevallen. Je hebt er ook broeken tussen waar amper nog een broek in te herkennen is, dat zijn meer sliertjes stof aan elkaar :+

Tja, bij mannen word er ook niet gezegd dat iets wel of niet charmant staat, waarom is dat bij vrouwen dan wel een dingetje. Kleding is voor mij een middel om niet in mijn blote kont rond te lopen. En ik ben het helemaal met je eens dat meer gaten dan broek geen kijk is maar kleine details, prima.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 21:33

Ben 31 en draag ze graag! Ook op werk want we verkopen ze :')
Ook idd van die hippe met ritsjes, heerlijk!!!
Als hij je fijn zit en je schijt kan hebben aan mensen om je heen, gewoon doen!
Ik liep vandaag in een overslag bloemetjes jurk, mn haar net weer lekker opgeschoren aan 1 kant, mn nieuwe tunnels in mn oren en heb oa een sleeve en tattoo in mn nek
Sommigen vinden het niks, boeiend! Ik voel me goed! En trek me geen ene hol aan van anderen

Afbeelding

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-18 22:59

beatje schreef:
Percy schreef:

Joh dan denkt er toch al helemaal niemand iets,hooguit och arme ze is gevallen ;-)

Oké, you made my day :D

Joanne1987, jij ziet er echt super uit met die outfit!

Shoepost ken ik eigenlijk niet, zit hier denk ik ook niet in de omgeving?

Oei, Natascha, zit je in mijn buurt? Soms komen mensen uit onverwachte hoek, stond vandaag bij de Action en toen vroeg de mevrouw achter de kassa of mijn man nog veel reed met paarden, was echt even huh? Wel heel leuk.

Iets er achter stikken gaat hem niet worden. Ik ben hopeloos met naald en draad.

Die teen erdoorheen steken komt mij wel zeer bekend voor, dat heb ik nogal eens met een rare teenstand.

Ik vind het echt heel leuk om al die verschillende meningen te horen en invalshoeken mee te krijgen.

Stiekem merk ik dat ik het toch wel wat meer eens ben met de mensen die kapotte broeken niet vinden kunnen. Denk dat ik de broek toch maar ga terug brengen.
In principe draag ik spijkerbroeken eigenlijk nooit voor net, tenzij met een mooie blouse en blazer maar ja, de keren dat ik voor netjes moet gaan zijn in een jaar op één hand te tellen tegenwoordig.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 23:09

Percy schreef:
Ik hoef niet vaak meer officieel voor de dag te komen maar ik heb wel nette kleren en paardenkleren en deze broek hangt daar nu een beetje tussen terwijl ik eigenlijk een nette blauwe spijkerbroek wilde.

Dat zou voor mij reden zijn om m niet te kopen.

Als je het toch doet dan zou je m kunnen combineren met wat nettere dingen om het casual van de broek wat af te zwakken.

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 06:55

Ik zit bijna op een steenworp afstand. Kijk maar in mijn profiel :D
Gewoon lekker gaten dragen. Geeft wat verkoeling met dit weer ;)

RosaLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 07:18

Sommigen mensen staat het ook gewoon niet, heb het ook nooit begrepen maar nu ik 25 bijna ben.

Begin ik het toch wel sommigen broeken dan leuk te vinden met die gaten er in en heeeeeeeel misschien koop ik er eens :P

Ik heb ook wel eens oudere zien lopen die hun leeftijd niet accepteren en dan in zo'n broek lopen. Vind het dan toch wel een appart gezicht :')

Maar ja ieder ze ding.

kohtje

Re: Broeken met gaten versus leeftijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 07:29

Ik koop mijn broeken bij bon prix goedkoop en netjes.
Als jij een broek met gaten of van mij part rood met witte stippen leuk vind gewoon dragen.
Ik hou er van als mensen gewoon dragen wat ze leuk vinden . Boeien toch wat een ander vind!

Texas02

Re: Broeken met gaten versus leeftijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 07:32

Je moet zelf weten wat je wilt dragen, ikzelf wil geen broeken met gaten erin, tegen de tijd dat er een gat in komt wordt het tijd voor een nieuwe.. Bon Prix heeft trouwens leuke, betaalbare spijkerbroeken zonder gaten.. ;)

berthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 07:35

Mijn ervaring is dat als ik iets koop waar ik over twijfel, het uiteindelijk toch niet ga dragen. Dus ik heb mezelf geleerd om het kledingstuk aan te trekken, en dan een cijfer te geven. Beneden de 8 koop ik het niet. Ook al is het nog zo'n koopje. Ook niet als man/dochter/vriendin/verkoopster zeggen dat het prachtig staat.

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 07:38

Ik probeer het ook te vermijden als het kan. Heb er nu eentje met een gat op de zak, m'n telefoon steekt de hele tijd debiel omhoog uit m'n broek :'(

En wbt leeftijd, ik zag laatst foto's van een kindje van 3-4 met van die gaten op de knieën, expres dan he... Vond het er al zo als een [insert jouw naam voor iemand aan de rand van de samenleving die niet veel van z'n leven maakt] uitzien en vond het eigenlijk heel sneu dat zijn moeder hem al zo brandmerkte. Die gaten vallen ze er vanzelf in op die leeftijd.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 09:20

Percy schreef:
Shoepost ken ik eigenlijk niet, zit hier denk ik ook niet in de omgeving?

Welke omgeving woon je ? :D
Die hebben filialen door heel het land dacht ik

Edit; zie dat ze van naam veranderd zijn. Heten nu Bristol

Nynkefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 09:47

Gewoon zelf dragen waar je je fijn in voelt, maakt niet uit hoe oud je bent.

Ik ben zelf ( pas ) 21 en ik draag ze graag. Wat versleten plekken en een gat op mn knie. Ik vind het leuk staan :+ , draag ze niet naar mijn werk.

Ik wil wel nog even kwijt dat ik sommige reacties in dit topic echt tenenkrommend vind. Dus als ik een gat op mijn knie heb zie ik er asociaal uit :+.
Ook is mijn moeder gelukkig geen conservatieve tut dus mocht ik altijd lekker dragen waar ik me zelf fijn in voelde.