Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 10:36

Het raarste wat ik heb meegemaakt:
Een wildvreemde man waar ik mee in gesprek raak op het station, ik had geen raar onderbuikgevoel oid, dus vertrouwde het op zekere hoogte, en hij zegt dat hij een boek weet die bij mij past.
Boekwinkel op het station zat dichtbij, dus ik liep mee.
Heeft hij gewoon dat boek gekocht, en het boek past ook echt bij mij :oo
Man ook niet meer gezien later.

Niet bizar, wel ontzettend mooi. In de schemer op de fiets zitten, terwijl een wilde uil op enkele meters afstand meevliegt. Op een gegeven moment vloog hij weer weg, het donker in.

Bizarre verhalen komen langs :wow:

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 10:38

vionnesem schreef:
Ik heb ook wat bizars meegemaakt. Wij hebben voor de badkamer ooit eens een kastje gratis opgehaald bij mensen.

Snachts hoorde we een hele harde klap, ben ik gaan kijken lag de glazen deur van dat kastje eraf, en ook nog eens zo ver weg en omgedraaid dat het eigenlijk niet zou kunnen.. kastje weer in elkaar gezet en niks meer aan de hand.

Ruim een jaar later zijn we verhuisd, dat kastje mee en stond weer in de badkamer.
Een paar maanden later wilde ik de badkamer weer eens gaan poetsen en stond daar klaar met emmertje en sopje.

Toen ik de raam ij de badkamer open zette en mij omdraaide naar dat kastje, klapte de hele glasdeur uit elkaar.
Gelukkig veiligheidsglas, maar ik weet zeker dat er niks tegen aan kwam waardoor dit kon

Vind het nog steeds vreemd dat het deurtje die harde klap overleefde en nu ineens sprong

https://www.startpagina.nl/v/wetenschap ... s-springt/

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 05:05

xxcleeoo schreef:
Fenrir schreef:
Eén van de meest bizarre dingen blijft toch wel die keer dat ik een foto van mezelf tegenkwam op een advertentie van Nederlands grootste datingsite (overigens was het een bokker die de advertentie zag, me herkende en het doorstuurde). Ik was toen nog minderjarig en had die site nog nooit bezocht. Vooral het verhaal erachter was heel bizar en de reactie van de betreffende site zelf was ook nogal eh, bijzonder te noemen :7
Het is al jaren geleden maar ik zal het nooit vergeten :')

Wij zijn natuurlijk wel benieuwd naar de reactie van de site ....

Die zeiden “je ziet er ouder uit”. En dat ze er niks aan konden doen omdat iemand mijn foto gebruikte op de site.
Heb je wat aan :+
Uiteindelijk is het wel uitgekomen wie dat was, ik heb zelfs nog met die vrouw gebeld (ze had mij benaderd) en ze heeft haar excuses aangeboden. Ze had een “lokprofiel” opgezet om haar vriend op vreemdgaan te betrappen.
Was echt een heel bizar verhaal :')

daantjuhhh schreef:
Is dat ook niet in het nieuws geweest?
Ik heb een keer een item gezien op tv over een datingsite die ongevraagd een foto hadden gebruikt van een minderjarige vrouw.

Nee dat zal iemand anders geweest zijn.

Saranghea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 16:19

Wat een heerlijk bizarre dingen komen hier voorbij zeg.
Één van de bizarste dingen die ik heb meegemaakt blijft toch wel dat ik tijdens een flinke storm wakker werd 's nachts en iemand voor het raam zag staan. Normaal had het 1 van mijn zussen kunnen zijn maar due waren op dat moment beide niet thuis. Ik was er ook zeker van dat het een vrouw was en dat ze binnen was. Dit vond plaats toen ik een jaar of 6/7/8 was en ik ook al heilig in het bovennatuurlijke geloofde en er bang voor was :+ . Dus alles wat ik toendertijd niet kon verklaren was ik bang voor op die vrouw na. Ik heb haar aangekeken terwijl het buiten hevig onweerde en er veel gekraak klonk totdat ik me omdraaide en weer ging slapen. Blijkt dat een boom die direct naast ons huis stond de storm niet aankon en nét niet op het huis, op mijn slaapkamer, is gevallen. Toen ik 's ochtends mijn ouders vertelde wat ik had gezien en hoe ze eruit zag werd mij verteld dat ik mijn oma van vaderskant beschreef. Ik was nog erg jong toen zij stierf dus echte herinneringen aan haar heb ik helaas niet maar ik denk graag dat zij het was die een oogje in het zeil heeft gehouden voor mij in die nacht.

Verder heb ik ook heel vaak voorspellende dromen en deja vu's. Twee jaar terug had ik gedroomd dat ik aan het autorijden was en dat er een trekker die vanaf zijn weide kwam mij in het tegenverkeer duwde omdat hij maar gewoon is gaan rijden omdat hij door de dichte bebossing niet kon uitkijken. Toen ik 's ochtends in de auto stapte was ik de droom in eerste instantie voor een groot deel vergeten totdat ik ineens dacht dat ik heel goed moest gaan opletten. 5 seconden later schoot er van rechts inderdaad een trekker voor de helft de weg op vanuit de bosjes. Ik kon niet op tijd remmen maar wel net op tijd uitwijken omdat er geen tegenliggers waren. Waar ik in mijn droom dus uiteindelijk in een wrak heb gelegen ben ik in de realiteit er ongeschonden vanaf gekomen.

Een keer ook met de auto had ik het gevoel dat ik met een hoge snelheid ergens tegenop zou rijden die ochtend. Ik heb ook extra alert gereden toen en op de helft ongeveer kreeg ik een dejavû, waar de rilling over mijn rug liepen, van een man met een hond, de juiste muziek op de radio en een vlaag vanillegeur van mijn geurboompje. Ongeveer 500 meter verderop had ik inderdaad met 100 vol op iemand zijn bumper kunnen knallen omdat die met 30 invoegde terwijl ik nog maar een afstand van 30/40 meter had ten opzichte van haar auto. Godzijdank ook hier weer geen tegenliggers anders had ik vol op haar bumper geknald aangezien ik ook geen tijd meer had om goed te remmen toen ik eenmaal doorhad dat ze echt ging invoegen.

Ook een wat meer random droom die ik ooit heb gehad. Wij verhuurden vakantiehuisjes toen we nog in nederland woonden en dus krijg je heel veel verschillende mensen te zien, af en toe nieuwe mensen maar ook mensen die bijna ieder jaar komen. Vrijdag waren vaak bij ons de wissels en die dag hoefden we maar 1 huis te schoonmaken. Tijdens het schoonmaken vroeg ik hoelaat gerrit en miranda (namen weet ik inmiddels niet precies meer maar sat is niet relevant) :+ met hun jongens zouden komen. Toen werd ik gevraagd wie dat zijn en waarom ze zouden komen, dus ik behoorlijk beledigd ja die komen zo toch het huisje huren. Even later kwamen ze aan, mensen die wij nog nooit hadden gezien behalve ik dan in mijn droom. De namen klopten, de auto klopte alleen de mensen waren in mijn droom wat waziger :Y).

Er zal me vast ooit nog wel eens iets te binnen vallen maar ik heb nu al meer getypt dan wat ik van plan was.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 16:31

Oh ja- ik heb ook een keer een bijna-ongeluk gehad op de snelweg. Ik stuurde naar rechts, onvrijwillig, kreeg het niet naar links. Een seconde later ging de carvan die voor me had gezeten vol in de ankers, file die hij niet had gezien (en ik ook niet door de carvan). Die had ik zeker weten geraakt, en stevig, als ik niet de vluchtstrook op gestuurd werd.

Terwijl ik erlangs reed (al remmend, op de vluchtstrook) keek ik natuurlijk achter me, of er niemand achterop mij kwam. Ik zag mijn opa's auto.

Mijn opa was toen echter al een tijd overleden.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 16:50

Bizar, maar veel minder zweverig..

Een paar jaar geleden op mijn werk..
Een beste meneer die mijn kassalade van het kassablok wilde halen (ofzo?).. Hij stond er in ieder geval heel raar eraan te sjorren, terwijl mijn collega verbrouwereerd naar m stond te staren.. (wat hij ook zag)

Ik ben daarop briesend van woede naar voren gestormd en toen wist hij niet hoe snel hij weg moest komen, al ging dat ook niet geheel gecontroleerd..

Toen de poltie hem een paar straten verder oppakten, bleek hij inderdaad behoorlijk onder invloed te zijn.. :')

Achteraf ook erg stom dat ik eropaf ging.. Maar ik was gewoon zo boos ineens..

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 22:28

Nee in een bos in Engeland.

De reden waarom ik altijd afklop: Mijn moeder was alvast verhuisd voor haar werk, en wij zouden een week later volgen ivm school(vakantie) Ondertussen aten we bij mijn oma en opa elke avond en brachten onze volwassen broers ons thuis en bleef slapen. Wij waren oud genoeg hoor, verantwoordelijk genoeg om naar school enzovoorts te gaan dus daar liever geen commentaar op. We hadden een fantastische week tot dat punt :P
De woensdag avond bleven we bij mijn opa en oma eten, en aan het eind hadden we het over het verliezen van een familielid, voornamelijk zuster/broer want mijn oma is toen zij jong was een zus verloren. We zaten er nog over te praten hoe afschuwelijk dat wel niet zou zijn en ik weet nog dat ik kippenvel had van dat gesprek, ik moest er echt niet aan denken.

Die zelfde avond is mijn zusje vol geraakt door een auto, die te hard reed, en is ze heel erg dicht bij de dood geweest. Traumahelikopter en alles was er... Ze heeft nog steeds (zwaar) letsel ondanks dat dit nu al wat jaren geleden is, maar elke keer als ik er aan terugdenk lopen de rillingen over mijn rug en ik ben nu echt van het afkloppen!

Vind dat zo enorm naar en raar! Dat we het er over hadden en vervolgens had zij echt een groot ongeluk op diezelfde avond. Ik kon het echt niet geloven.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 15:50

Bij mij veel minder heftig.

Altijd als mijn man mij appt pak ik precies m'n telefoon. Heel gek. Zelfs als hij aan de andere kant van de wereld aan het werk is. :') gebeurt zo'n beetje altijd. Blijkbaar voelen we elkaar goed aan want andersom is het precies Zo. Dan typ ik wat en komt hij als ik bijna op verzenden druk online. :')

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 16:05

Wat een leuk topic!
Ik zelf heb vaak voorspellende gedachten en dromen, teveel om op te noemen.

Het meest bizarre wat ik op dit moment kan bedenken is is dat een vriendinnetje van mij jaaaaren geleden contact had met een jongen via internet, ook een tiener en hij was helemaal gek van haar, opeens zag ze op z’n fb r.i.p staan en allerlei berichten.

Bleek die jongen te zijn overreden door een tractor...

Kreeg er echt kippenvel van.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 16:40

Een paar maanden geleden gingen mijn vriend en ik naar de bios. De hele dag had ik al het gevoel dat ik mijn ex daar zou tegenkomen. Ik zorgde zelfs dat ik er extra goed uit zag en heb nog wat meer aandacht aan mijn make up besteed van tevoren. En ja hoor, hij zat zelfs precies op de stoel achter mij.
Ik had hem al ruim 10 jaar niet gezien. Echt bijzonder.

Vroeger op vakantie ergens in de middle of nowhere waren mijn zusje en ik aan het kamperen met onze ouders. Op een dag zei ik tegen haar: we gaan vandaag iemand tegen komen die we kennen. En ja hoor, die middag kwamen we ergens in de bossen een klasgenoot van haar tegen.

Mij zusje heeft onze oma aan haar bed zien staan op de avond dat ze overleed.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 16:45

Supervixen schreef:
Een paar maanden geleden gingen mijn vriend en ik naar de bios. De hele dag had ik al het gevoel dat ik mijn ex daar zou tegenkomen. Ik zorgde zelfs dat ik er extra goed uit zag en heb nog wat meer aandacht aan mijn make up besteed van tevoren. En ja hoor, hij zat zelfs precies op de stoel achter mij.

Huh, waarom wel voor je ex en niet je huidige partner? :?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 17:18

Supervixen schreef:

Vroeger op vakantie ergens in de middle of nowhere waren mijn zusje en ik aan het kamperen met onze ouders. Op een dag zei ik tegen haar: we gaan vandaag iemand tegen komen die we kennen. En ja hoor, die middag kwamen we ergens in de bossen een klasgenoot van haar tegen.

Mij zusje heeft onze oma aan haar bed zien staan op de avond dat ze overleed.

Het enige wat ik bizar vind is dat jij je opdoft voor je ex! :')

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 17:46

Hahaha wat grappig dat jullie dat bizar vinden. Ik wilde gewoon even goed voor de dag komen.

En ja dat doe ik ook vaak zat voor mijn huidige vriend hoor, we zijn al 15 jaar gelukkig samen. Hij komt niks tekort, geen paniek.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 17:59

Goof schreef:
Supervixen schreef:

Huh, waarom wel voor je ex en niet je huidige partner? :?

Lekkere aanname.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 18:17

Nou... Tja.. Ik vond t ook op z'n zachtst gezegd een beetje vreemd..

Croo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 18:22

Tijdens mijn laatste zwangerschap voelde het niet goed, maar dat durfde ik niet uit te spreken. De echo's leken goed, dus het zou wel aan mij liggen. Toen ik tussen de 16 en 18 weken werd ik ziek (ernstige pre-eclampsie, bleek later) en belandde ik uiteindelijk in het Erasmus op de IC. Daar vanwege mijn gezondheid gekozen om de zwangerschap af te breken, wel met vermoedens van triploïdie (3 van elk chromosoom ipv 2, komt in ons geval waarschijnlijk door twee zaadcellen die één eicel bevruchtten, ja dat kan toch wel ;-)) bij het kindje. Dit bleek later dan ook het geval te zijn en dit gaat vaak gepaard met een rare placenta dat mij ziek maakte. Die placenta zag er op de echo dan ook vreemd uit (allemaal gaatjes erin), maar het kindje zag er perfect uit. Deze situatie is zeer zeldzaam, want triploïdie komt al niet vaak voor, de kans is 1 op 20.000 heb ik begrepen. En als het dan zo is, dan wordt het in bijna alle gevallen een vroege miskraam. Maar mijn lichaam besloot de zwangerschap door te zetten, met helaas slechte gevolgen voor mij. Inmiddels ben ik helemaal hersteld trouwens!
Op alle echo's was het heel duidelijk een meisje, maar dat klopte niet voor mijn gevoel. Ik was overtuigd dat het een jongen zou zijn. Maar ook na de geboorte leek het een meisje te zijn. We wilden graag een naam bedenken voor ons lieve kindje en hoewel we al heel lang een mooie meisjesnaam hadden bedacht, voelde dat niet goed. Toen kwam meteen de naam Aimée in mijn hoofd, afgeleid van het Franse aimer, oftwel houden van. Mijn man vond het ook meteen een mooie naam. En alsof ik het wist, want ons kindje bleek toch genetisch een jongen te zijn, zijn genitaliën weken af vanwege de triploïdie. Dus toen konden we heel makkelijk de twee 'e' eraf halen en heet hij dus Aimé. Dat had met onze andere meisjesnaam absoluut niet gekund, dus dan hadden we een totaal nieuwe naam moeten bedenken.

Al met al best wel een bizarre situatie geweest.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 18:33

Supervixen schreef:
Hahaha wat grappig dat jullie dat bizar vinden. Ik wilde gewoon even goed voor de dag komen.

En ja dat doe ik ook vaak zat voor mijn huidige vriend hoor, we zijn al 15 jaar gelukkig samen. Hij komt niks tekort, geen paniek.

Be a hot girlfriend but an even hotter ex girlfriend :j

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 18:36

Ik snap het ook niet helemaal, is toch best een bekend fenomeen om je toch een beetje extra op te dutten voor je ex? :o

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 18:49

Haha nee? Ik ken echt niemand die dat doet. Je ex heeft je al gezien in je joggingbroek, met je haar in een frotknot op je kop en je mascara uitgelopen tot onder je neus, terwijl je op de bank zit te janken om een film en een zak nachochips weg zit te vreten (met van die fijne oranje vingers). Waarom zou je je daar in vredesnaam voor optutten?

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 18:51

Vjestagirl schreef:
Haha nee? Ik ken echt niemand die dat doet. Je ex heeft je al gezien in je joggingbroek, met je haar in een frotknot op je kop en je mascara uitgelopen tot onder je neus, terwijl je op de bank zit te janken om een film en een zak nachochips weg zit te vreten (met van die fijne oranje vingers). Waarom zou je je daar in vredesnaam voor optutten?

Om te laten zien wat ie mist :)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 18:52

SavannahNx schreef:
Vjestagirl schreef:

Om te laten zien wat ie mist :)

Nogmaals: joggingbroek, frotknot, mascara onder je neus, nachochips. Hij wéét wattie mist. Je bent niet voor niet elkaars ex toch?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 18:58

Croo schreef:
Tijdens mijn laatste zwangerschap voelde het niet goed, maar dat durfde ik niet uit te spreken. De echo's leken goed, dus het zou wel aan mij liggen. Toen ik tussen de 16 en 18 weken werd ik ziek (ernstige pre-eclampsie, bleek later) en belandde ik uiteindelijk in het Erasmus op de IC. Daar vanwege mijn gezondheid gekozen om de zwangerschap af te breken, wel met vermoedens van triploïdie (3 van elk chromosoom ipv 2, komt in ons geval waarschijnlijk door twee zaadcellen die één eicel bevruchtten, ja dat kan toch wel ;-)) bij het kindje. Dit bleek later dan ook het geval te zijn en dit gaat vaak gepaard met een rare placenta dat mij ziek maakte. Die placenta zag er op de echo dan ook vreemd uit (allemaal gaatjes erin), maar het kindje zag er perfect uit. Deze situatie is zeer zeldzaam, want triploïdie komt al niet vaak voor, de kans is 1 op 20.000 heb ik begrepen. En als het dan zo is, dan wordt het in bijna alle gevallen een vroege miskraam. Maar mijn lichaam besloot de zwangerschap door te zetten, met helaas slechte gevolgen voor mij. Inmiddels ben ik helemaal hersteld trouwens!
Op alle echo's was het heel duidelijk een meisje, maar dat klopte niet voor mijn gevoel. Ik was overtuigd dat het een jongen zou zijn. Maar ook na de geboorte leek het een meisje te zijn. We wilden graag een naam bedenken voor ons lieve kindje en hoewel we al heel lang een mooie meisjesnaam hadden bedacht, voelde dat niet goed. Toen kwam meteen de naam Aimée in mijn hoofd, afgeleid van het Franse aimer, oftwel houden van. Mijn man vond het ook meteen een mooie naam. En alsof ik het wist, want ons kindje bleek toch genetisch een jongen te zijn, zijn genitaliën weken af vanwege de triploïdie. Dus toen konden we heel makkelijk de twee 'e' eraf halen en heet hij dus Aimé. Dat had met onze andere meisjesnaam absoluut niet gekund, dus dan hadden we een totaal nieuwe naam moeten bedenken.

Over bizar gesproken. Op het moment dat ik dit las werd ik gebeld door mijn moeder dat XXXX een miskraam heeft gehad.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 19:37

Jongens rustig, ik heb me niet volgeplamuurd hoor. Gewoon even extra in de spiegel gekeken en gezorgd dat mijn mascara en eyeliner helemaal in orde waren.
En waarom? Geen idee, was ook een beetje nerveuzig natuurlijk door dat voorgevoel ofzo. Kan het niet uitleggen.
Maak er niet zo'n punt van. Iedereen is anders en gaat anders met zijn ex om. En doorrrr..

Croo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 19:51

Giolli schreef:
Croo schreef:

Over bizar gesproken. Op het moment dat ik dit las werd ik gebeld door mijn moeder dat XXXX een miskraam heeft gehad.

Wat naar! En wat een toeval, zo vaak lees je dit soort dingen niet neem ik aan. En over een miskraam horen gebeurt (hopelijk) ook niet vaak.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 19:52

Ik ben zelf zwanger, nu 16 weken maar dit was een dood enge periode. (Zeker tot 12 weken)
Nee dit hoor je niet vaak nee en je wilt het ook niet horen... Bizarre toeval even!