Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:Wat heeft je moeder uberhaupt met je relatie te maken? Dit is helemaal geen keuze, hooguit een 'wil ik verder met mijn man of niet'. Je moeder heeft daar niks mee te maken en heeft al helemaal geen beslag op je te leggen, druk uit te oefenen en je om te kopen met een nieuwe woning. Belachelijk.
Happyfeet2 schreef:![]()
haha sorry dit maakte me wel aan het lachen. Op de momenten zelf heeft hij het niet door, hoe vaak ik het ook aangeef. Maar nu hij van mijn echte twijfel weet geeft hij aan dat hij het wel wist en er spijt van heeft. Maarja, 3 jaar luieren en pas spijt krijgen als het verhaal over is is wel wat laat.
Happyfeet2 schreef:Mijn partner weet nu van mijn twijfel en geeft me tot de 22e deze maand. Dan wil hij ook zekerheid, wat ik wel snap want 3 weken in een 'wat zijn we nou' situatie zitten is ook lastig.
Happyfeet2 schreef:Er zijn dingen gebeurt waar ik niet blij mee ben, maar ik hield veel van hem en probeerde dat zsm te vergeten.
Janneke2 schreef:...als feministe ben ik natuurlijk hartstikke voor gelijke behandeling.
Twee partners: een werkt dubbel (geld verdienen plus huishouden) de ander doet niets - matig...
Verder vind ik het nogal ongelijkwaardig dat jij al 3 jaar aan hem loopt te trekken
Happyfeet2 schreef:![]()
haha sorry dit maakte me wel aan het lachen. Op de momenten zelf heeft hij het niet door, hoe vaak ik het ook aangeef. Maar nu hij van mijn echte twijfel weet geeft hij aan dat hij het wel wist en er spijt van heeft. Maarja, 3 jaar luieren en pas spijt krijgen als het verhaal over is is wel wat laat.
Marin_ka3 schreef:Sorry, wat jouw moeder vindt of doet is TOTAAL niet van belang.
Het enige wat telt is; wat wil jij?
How deep is your love?
Wat wil jij met je leven? Is jouw liefde voor hem nog aanwezig en hoe diep zit dat?
Niet bang zijn voor verandering, je kan het aan. Dat heb je al eerder bewezen. Blijft de vraag; wat wil jij?
Happyfeet2 schreef:Wat ik wil is een partner aan mijn zijde.