Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
2 jaar gerevalideerd met gips en spalken, maar ik heb er nog altijd last van... Sindsdien ontwijk ik alles wat met ballen te maken heeft
) die onverdoofd vier hechtingen in m'n kind prutste. Ging lekker ontsteken naar een paar dagen. Eerder naar Bali moeten reizen i.v.m. röntgenfoto's en hartfilmpje omdat het niet goed ging en vervolgens nog 4 weken met gekneusde ribben rond gestrompeld en al m'n geplande duiken moeten afzeggen
. Het wordt zoooo dringend dat zelfs het fietsen pijn begint te doen. Dan merk ik ein-de-lijk een grasstrookje achter een grote haag op! Ideaal!! Ik zwier mijn fiets neer (het kan niet snel genoeg gaan) , trek mijn fietspak naar beneden (jaja, toen had ik nog een lijntje dat ik zo'n strak wielrennerspak uit 1 stuk aan had
), zet me -ondertussen dus halfnaakt ongeveer- neer en net op hét moment komt er een dame woedend naar me toegelopen. Bleek ik in haar voortuin te zitten. Oeps ! 
Danique schreef:Laks zijn het met testen van mijn duikuitrusting voor een duik. Ik zet de boel zo'n 3x per dag op dus werd een beetje lui, testte niet of alles wel werkte. De eerste keer bleek er een gaatje in mijn hogedrukslang te zitten (had dus keihard kunnen ontploffen), de volgende keer bleek mijn ademautomaat het niet te doen. Die doe ik vaak pas in mijn mond als ik al naar een meter of 2/3 ben afgestegen. Lekker professioneel
Gelukkig kwam ik er beide keren aan de oppervlakte achter.
gelukkig was mijn vader erbij (instructeur) en die heeft alles netjes opgelost.'
te vaak te vaak... we hebben er maar een signaal aan gekoppeld want het is iets wat in de familie zit... fles niet opendraaien en op die manier kunnen we het onderwater even oplossen, ook niet heel professioneel... oeps.
Lauriannnn schreef:Danique schreef:Laks zijn het met testen van mijn duikuitrusting voor een duik. Ik zet de boel zo'n 3x per dag op dus werd een beetje lui, testte niet of alles wel werkte. De eerste keer bleek er een gaatje in mijn hogedrukslang te zitten (had dus keihard kunnen ontploffen), de volgende keer bleek mijn ademautomaat het niet te doen. Die doe ik vaak pas in mijn mond als ik al naar een meter of 2/3 ben afgestegen. Lekker professioneel
Gelukkig kwam ik er beide keren aan de oppervlakte achter.
In Egypte keer gehad in water zag ik belletjes en toen riepen ze nog Small bubbles, small problems. Ik wil afdalen naar beneden blijkt hele inflator lek te zijn dus alle lucht die ik mijn BCD in pompte vloog er net zo hard weer uitgelukkig was mijn vader erbij (instructeur) en die heeft alles netjes opgelost.'
Of inderdaad op 3 meter zitten en willen gaan ademhalen.... fles nog dichtgedraaid![]()
te vaak te vaak... we hebben er maar een signaal aan gekoppeld want het is iets wat in de familie zit... fles niet opendraaien en op die manier kunnen we het onderwater even oplossen, ook niet heel professioneel... oeps.
edit
Lekker bezig, ik check om dit soort taferelen wel ALTIJD de tanks van mijn studenten, alleen die van mezelf schiet er nog wel eens bij in
Mijn vriend vroeg de volgende dag wat ik nou eigenlijk was wezen doen. Ik geloofde niet dat ik eruit was geweest tot ik de prullenbak ik de keuken zag met een klein plasje eromheen. Sindsdien drink ik zo goed als niks meer