Tivoli schreef:Afgelopen zaterdag nog!
Wij hadden een pizza besteld,en moesten daar meer dan een uur en een kwartier op wachten.
Al lichtelijk geïrriteerd door de trek, maar eindelijk hoorden wij het vertrouwde gestommel richting de voordeur![]()
Gevolgd door een enorme hoop kabaal en een doffe plof...
Bij het openen van de deur bleek dat de beste jongeman was gestruikeld, hij lag languit naast de auto op de oprit, bovenop de pizza.
De salade was opengesprongen en niet meer te redden
De man kreunde en had duidelijk pijn, maar hij was al gauw opgestaan, drukte ons de dozen in handen en maakte zich uit de voeten.
Ik ben nog achter hem aan gegaan om te vragen of het wel ging en of hij niet liever een glaasje water wilde drinken?
Hij vond dat absoluut niet nodig en liet ons verbouwereerd achter met ons geplette (lauwe) eten.
Echter de volgende ochtend kregen wij door waarom de man zo snel weg wilde; er zat een behoorlijke deuk in onze BMW(juist op de plek waar de valpartij was.)
We hebben inmiddels contact gehad met de zaak waar we besteld hadden. De man is bij ons langsgekomen voor zijn verzekeringsgegevens.
Achteraf gezien had hij toch een kapotte knie en een dikke hand.
Ik voel me nog steeds schuldig dat ik die arme man heb laten wegrijden...
Zou dat echt de reden zijn dat hij weg wilde? Of schaamde hij zich gewoon?

(juist op de plek waar de valpartij was.)
Ze weet dondersgoed dat hij betaalt en ons niet kan tegenhouden
Heb naar mijn pakket gekeken of ik ergens wat kon vinden maar gelukkig niet. Snap dat je misschien wat pakketjes moet verzetten maar doe dit dan voorzichtig. Zijn niet jouw spullen...

dus ik heb toen direct het adres van m’n bestelling gewijzigd naar die van m’n ouders, ik moest vanaf die dag namelijk 5 dagen achter elkaar werken. Als nieuwe dag vrijdag opgegeven.