Wat ons vandaag toch is overkomen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 12:43

Geweldig al die verhalen.

Die foto van Sindy heb ik ook al op facebook langs zien komen :+

billionache

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 12:51

@Hikarii: wij hebben een omheining staat, en de poort is op slot als wij niet thuis zijn. Dus geen probleem gelukkig!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 12:54

Gisteren.. dat ik niet de gebruikelijke weg kon nemen vanuit stal omdat 2 auto's op de 1-auto-brede dijk elkaar hebben geprobeerd te passeren. En ze dus beiden vastzaten in de berm, met grondplaat op de weg... Ze hebben geluk dat ze niet aan beide zijdes de sloot ingetieft zijn... Is namelijk best diep.

Moest dus met mijn Vito-bus achteruit en een omslachtige weg omrijden (omdat de ECHT gebruikelijke weg door t dorp al paar maanden afgesloten is... sindsdien is de dijk dus een stuk drukker)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 13:12

Vanillia schreef:
Avond4daagse is voor kinderen toch?

Zou je denken, maar hier in de regio is het verplicht dat je met je eigen kind mee loopt als begeleiding (en wij wonen in een rustig dorp)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 14:16

Vanillia schreef:
Avond4daagse is voor kinderen toch?

:j
Vaak lopen ze met hun school of sportvereniging. Lopen hier en daar wat ouders tussen als "begeleiding".

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 14:20

Ik zat van de week in de bus en een dame, die de zelfde halte als mij kwam opstappen kwam naast mij zitten op het zitje. Kijkt ze naar mij, en vraagt: “ik hoorde wat rommelen in je tas, kauwgom dus! mag ik er een?” Ik keek haar aan van wt... Omdat ik te overdonderd was heb ik haar het potje aangereikt. “Ik pak er even een paar hoor,” zegt ze. Ik had echt zoiets van wtaf :')

Roadracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 14:50

Ik werd gisteren op mijn fiets zowat omver gereden door een van links komend omaatje op een scooter (ook echt met zo'n lieflijke bloemetjesjurk aan) en ondanks dat ik dus echt wel voorrang had, kreeg ik vervolgens een hele scheldkanonnade over me heen -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 15:02

Ben ik de enige die het echt niet netjes vind dat je hier op internet over je clienten gaat praten? :=
Zie het vaker voorbij komen over bijv. demente ouderen, met een demente oma weet ik dat mijn ouders het echt niet leuk zouden vinden om iets 'grappigs' over mijn oma te lezen op internet wat voor de familie alles behalve grappig is.
Vind zulke dingen meer iets waar je het even met je collega's over hebt, maar niet iets wat je op een forum zet wat iedereen kan lezen. :n

Wil nu zeggen dat ik weer ontopic ga maar heb nog niet iets bijzonders mee gemaakt vandaag dus ik ga weer verder met mee lezen. :+

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 15:11

Ik ging gisterenavond wat vuilniszakken in de container gooien,hoorde wat ritselen, sta ik ineens oog in oog met een vos. Let wel, ik woon in London, midden op een high street dus niet echt een plek waar je normaal een vos verwacht te zien. Beest was ook totaal niet onder de indruk, liet me rustig t vuil weggooien en bleef gewoon staan.

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 15:15

Mijn bizarre ding van vandaag:
Had een vriendin een verjaardagscadeau gegeven, een overnachting in een 4-sterrenhotel. En ze zegt gewoon keihard in mn gezicht dat ze het stom vindt, niet wil hebben en dat ik maar een ander cadeau moet kopen. Stond er met open mond bij :oo

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 15:19

Yentaah schreef:
Had een vriendin een verjaardagscadeau gegeven, een overnachting in een 4-sterrenhotel. En ze zegt gewoon keihard in mn gezicht dat ze het stom vindt, niet wil hebben en dat ik maar een ander cadeau moet kopen. Stond er met open mond bij :oo

Whut :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 15:19

'Vriendin'. :')

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 15:20

Yentaah schreef:

-O- Die's niet goed zeg, wat een hork

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 15:28

Yentaah schreef:

Bizar! Ik was gewoon zelf naar dat hotel gegaan. Dan maar geen cadeautje.

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 15:28

Echt te bizar voor woorden inderdaad, als dit de normale gang van zaken is...

wemkeloverJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 15:59

mmm als dit een vriendin is dan wil ik niet weten wie je vijand is? Ik denk dat ik was opgestaan en weg was gegaan.

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 16:04

Bij ons liepen er gisteren twee hazen ons huis in :')
We wonen op het platteland, dus hazen zien we vaak. Maar we hadden de deur open staan, en toen we een keer keken,stond één haas al in de gang, en de ander stond nog op de deurmat :+

Ik vond het toch erg bijzonder

sas66

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 16:20

Mijn man en ik waren op vakantie in Israel. We trokken rond met de rugzak en reisden met openbaar vervoer. Het was de laatste dag en we waren in Eilat nog even naar het strand geweest en gingen nog wat drinken op een terrasje. Daar komen we een oom en tante van mijn man tegen (we wisten niet dat zij daar ook op vakantie gingen). We zouden van Eilat naar huis vliegen die dag en zaten (dachten wij) niet zo ver van het viegveld, dus rustig aan. Hoorden we dus van die oom en tante (die normaal het dorp zo ongeveer niet uitkomen) dat we van het andere vliegveld moesten vertrekken. Ahum, wij die toch al veel hadden gereisd, wisten dit dus niet. Dus snel terug naar het guesthouse, spullen pakken en hop naar het vliegveld. Maar daar kregen we de slappe lach en de Israeli's zijn nogal streng en serieus dus wij konden onze hele rugzak omkeren voordat we door mochten. Maar goed het bizarre was dus dat als wij die oom en tante niet hadden ontmoet, wij toch mooi op het verkeerde vliegveld hadden gestaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 16:34

Yentaah schreef:

Ik hoop oprecht dat je het cadeau terug hebt genomen, hebt geantwoord: Ik denk niet dat ik jou nog een cadeau gun en gewoon naar huis bent gegaan.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 16:59

Inujojo schreef:
Ik zou gisteren m'n vriend ophalen, zou de trap af en zie op de trap wat bewegen. Sta even heel raar te kijken naar wat dat nou voor een raar insect is tot het stopt bewegen en ik me er toch maar aan waag te gaan kijken. Blijkt het een van de vissen uit het aquarium te zijn :+. Klein rotvisje van hooguit 3cm is uit het aquarium gesprongen, heeft ruim een halve meter overbrugt en is op de trap geland. Ding snel gepakt en terug in het aquarium gezet. Leek er even op dat hij het niet zou redden, kon zichzelf niet rechten, maar na een nachtje heel sneu te zijn geweest lijkt hij er nu weer bovenop, godzijdank :D.
Suicidale vis, wie verzint zoiets? :')

Ik had ooit twee salamanders in een vrij groot aquarium... Eentje was volgens mij al overleden, de andere was plots 'weg'. (Herinner het me niet meer zo goed, is al jaren geleden. Ze konden overigens wel op de afgesloten filter kruipen als 'hangplek'.)
Ondertussen hadden het aquarium al eens verhuist naar een ander huis, zonder salamander als wij dachten.
En midden in de nacht zie ik toch plots geen bolletje stof kruipen... Was het die salamander! :oo Ik vraag me echt af hoe die overleeft heeft, was helemaal mager en onder het stof.
Het is me een raadsel waar die zich zolang verstopt heeft. :=

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-18 19:09

Zo hadden wij heeeel veeeeel wandelende takken en we leegden de vaas buiten. Dan kwam je ook vaak takken tegen op de deurbel, of zelfs op je tandpasta als je die wilde pakken. Ze zijn nu een jaar weg en gelukkig nooit meer gezien

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 19:18

Trui schreef:
Zo hadden wij heeeel veeeeel wandelende takken en we leegden de vaas buiten. Dan kwam je ook vaak takken tegen op de deurbel, of zelfs op je tandpasta als je die wilde pakken. Ze zijn nu een jaar weg en gelukkig nooit meer gezien

Niet erg verstandig... Is heel erg slecht voor de natuur, wandelende takken komen hier normaal gezien niet voor.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-18 19:21

Nee wij leegde de bak zelf. Dus de vieze poepjes etc. Maar ja soms ging er dan een eitje mee want die zie je bijna niet.... en die groeide dan uit tot grote beesten :+ hadden we overpopulatie dan Verdonken we er een paar.. gruwel maar beter dan loslaten.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 19:32

Aahzo op die manier. Invriezen is volgens mij wel diervriendelijker van wat ik gelezen heb.

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 19:40

Afbeelding

Wanneer je thuis komt en de glazen deur op een of andere manier is gesprongen...