Die foto van Sindy heb ik ook al op facebook langs zien komen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Yentaah schreef:Mijn bizarre ding van vandaag:
Had een vriendin een verjaardagscadeau gegeven, een overnachting in een 4-sterrenhotel. En ze zegt gewoon keihard in mn gezicht dat ze het stom vindt, niet wil hebben en dat ik maar een ander cadeau moet kopen. Stond er met open mond bij
Die's niet goed zeg, wat een hork Yentaah schreef:Mijn bizarre ding van vandaag:
Had een vriendin een verjaardagscadeau gegeven, een overnachting in een 4-sterrenhotel. En ze zegt gewoon keihard in mn gezicht dat ze het stom vindt, niet wil hebben en dat ik maar een ander cadeau moet kopen. Stond er met open mond bij
Yentaah schreef:Mijn bizarre ding van vandaag:
Inujojo schreef:Ik zou gisteren m'n vriend ophalen, zou de trap af en zie op de trap wat bewegen. Sta even heel raar te kijken naar wat dat nou voor een raar insect is tot het stopt bewegen en ik me er toch maar aan waag te gaan kijken. Blijkt het een van de vissen uit het aquarium te zijn. Klein rotvisje van hooguit 3cm is uit het aquarium gesprongen, heeft ruim een halve meter overbrugt en is op de trap geland. Ding snel gepakt en terug in het aquarium gezet. Leek er even op dat hij het niet zou redden, kon zichzelf niet rechten, maar na een nachtje heel sneu te zijn geweest lijkt hij er nu weer bovenop, godzijdank
.
Suicidale vis, wie verzint zoiets?
Ik vraag me echt af hoe die overleeft heeft, was helemaal mager en onder het stof.
Trui schreef:Zo hadden wij heeeel veeeeel wandelende takken en we leegden de vaas buiten. Dan kwam je ook vaak takken tegen op de deurbel, of zelfs op je tandpasta als je die wilde pakken. Ze zijn nu een jaar weg en gelukkig nooit meer gezien
hadden we overpopulatie dan Verdonken we er een paar.. gruwel maar beter dan loslaten.