Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kwita schreef:ja herkenbaar ,net mijn schoonzus uber control freak.
Ze heeft 2 autistische kinderen maar beweert het zelf niet te hebben maar toch heeft ze echt die trekken dat het altijd moet zo zij wilt links om of rechts om. Sterker nog ze haalt echt gemene dingen uit om dan toch haar zin maar te krijgen!.
Ik hoop dat jij zo niet bent maar ach we hebben ook allemaal wel eens van die dagen dat alles anders lijkt te gaan, niet te lang over blijven denken!
_mexx_lady_ schreef:Wel dat is nu het probleem, als er iemand niet komt of ziek is, is dat degelijk mijn probleem. Ik sta bovenaan dat team en bij mijn functie hoort vervanging zoeken voor zieken. Daarbij werk ik met ouderen, ik kan het voor mezelf echt niet maken om te zeggen ik kom niet en zoek het je maar uit.
Die mensjes hebben hulp nodig met een reden, die wil ik voor mijn problemen echt niet aan hun lot overlaten.
zo hoeft er helemaal geen stempel op te komen en wie weet ga je er beter door in je vel zitten! little_birdy schreef:kwita schreef:ja herkenbaar ,net mijn schoonzus uber control freak.
Ze heeft 2 autistische kinderen maar beweert het zelf niet te hebben maar toch heeft ze echt die trekken dat het altijd moet zo zij wilt links om of rechts om. Sterker nog ze haalt echt gemene dingen uit om dan toch haar zin maar te krijgen!.
Ik hoop dat jij zo niet bent maar ach we hebben ook allemaal wel eens van die dagen dat alles anders lijkt te gaan, niet te lang over blijven denken!
Ja want iedere autist is hetzelfde en kan niet tegen veranderingen en wilt altijd zojn zin hebben
. En wees eerlijk het is wel een heel herkenbaar dingetje voor velen met die diagnose! little_birdy schreef:Ik geloof zeker dat je weet wat je zegt over je zus .
Alleen het is al lang een breed bewezen dat autisme zeer breed is en echt niet voor het merendeel geld dat ze niet kunnen dealen met veranderingen .
Dat zou je met niveau 4 begeleiding toch wel moeten weten lijkt me ?
Ik ben geen begeleider alleen iemand met (helaas) nogal veel levenservaring wat mensen met diagnoses betreft .
_mexx_lady_ schreef:San4nie: ik kan je zeggen dat je dan echt niet weet waar kijken. Gewoon oogcontact houden is erg moeilijk op dat moment.