Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris1702 schreef:Vraagje hoe zouden jullie reageren als jullie in de schoenen van de huishoudster zouden staan en geconfronteerd worden met dit verhaal?
Ik zelf zou boos worden, huilen, trillen van onmacht, mijn stem verheffen enz..
En jullie???
Iris1702 schreef:Ik snap dat het een klote situatie is dat de sleutelbos terug gevraagd dat vind ik zelf ook maar wat dan? Ik ben niet thuis en wil momenteel niemand in huis zonder toezicht, is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
Ik baal er zelf nog het meeste van dat je iedereen nu moet wantrouwen.
Dan maar geen poets erg vervelend voor haar en voor mij ook want ik had niet voor niets een poets.
Maar iedere x mezelf afvragen en ongemakkelijk voelen als de poetsdag is aangebroken nee dank je vriendelijk.
En ja misschien hadden we beter kunnen wachten tot er nog meer geld weg was maar je onveilig voelen in je eigen huis geloof me is geen prettig gevoel.
BarbaLala schreef:Je vertrouwt je werkster maar je laat wel (notabene ook nog eens heel laf door je man ipv het zelf te doen) je sleutel terugvragen. Over flauw gesproken![]()
Daarnaast zijn er veel meer mensen over de vloer gekomen, je weet niet sinds wanneer je het geld mist.. Allemaal nogal vaag.
Als ik jou was zou ik mijn verlies nemen en je geld óf beter verstoppen, of inderdaad op de bank zetten.
Iris1702 schreef:Ik heb ook met mijn dochter gepraat die wist niets van geld in huis en gaf ook geen verdachte signalen af. Ik heb haar spaarpot gecheckt en ook de kassa’s die in huis zijn zonder resultaat.
Mijn vriend heb ik meteen gebeld toen ik er achter kwam en was er net zo van geschrokken als ik.
We gaan volgend jaar trouwen en zijn daarvoor geld aan het sparen.
Ik ben er van overtuigd dat dochter en vriend geen van beide het geld heeft weg genomen.
Het geld is in de afgelopen 3 a 4 weken verdwenen.
Huis wordt altijd afgesloten als we weg gaan.
Geen sporen van braak en tot dus ver geen andere dingen die kwijt zijn.
Ik weet zeker het zelf niet uit de envelop te hebben gepakt het lag daar juist als doel om te sparen.
Vraagje hoe zouden jullie reageren als jullie in de schoenen van de huishoudster zouden staan en geconfronteerd worden met dit verhaal?
Ik zelf zou boos worden, huilen, trillen van onmacht, mijn stem verheffen enz..
En jullie???