Mag dit? Hotel wijzigt voorwaarden, 300 euro extra kosten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 22:49

Ik ben juist tevreden van booking. Heb er vaak mooie dealtjes uitgehaald en ook al een hotel kunnen annuleren die zonder gratis annulatie was.

Verder heb ik meer dan eens bij een hotel gestaan en de prijs gevraagd voor 1 nacht. Bleek altijd duurder. Als ik dan zei, ja maar op booking staat het voor die prijs en die wil ik nu ook rechtstreeks aan jullie betalen (dus zonder er onder te gaan) kon dat nooit. Nou, dan ga ik dus ff buiten een sigaret roken, boeken en terug binnen wandelen.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 07:15

Ik heb ook wel eens in de lobby staan boeken via booking.com, scheelde 70 euro... nou dan weet ik het wel!
Zelf sowieso nog nooit problemen gehad met booking.com, de ene keer dat we een probleem hadden werd dat keurig opgelost door hun. En dat terwijl het echt een probleem van het hotel was, maar we het via booking.com moesten regelen omdat zij tussenpersoon waren.

Belsje

Re: Mag dit? Hotel wijzigt voorwaarden, 300 euro extra kosten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 09:21

Ik wisselt tussen trivago en booking, soms is een van beide beter koop. Rechtstreeks boeken komt me steeds duurder uit!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 09:32

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met booking. En het afgelopen jaar ik denk zo'n 10 verschillende locaties geboekt.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 09:44

Ik slaap wekelijks ergens via booking + vakanties ook meeste via deze site. Inmiddels kan ik goed weg met de site en klachten zijn ook altijd netjes opgelost, itt hoe de hotels vaak op klachten reageerden :=

Had je dan echt bij het zoekscherm 10 volwassenen en 12 kinderen ingevuld? Dan miet het wel gewoon kloppen tenzij je de kamers alsnog hebt aangeklikt voor minder personen. Vaak staat zo’n kamer er meerdere keren op naargelang het aantal gasten met verschillende prijzen.

Ik zou absoluut even booking contacteren!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 10:07

Heb je al contact opgenomen met booking.com, TS?

Al meer duidelijkheid?

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-18 10:25

Nog niet, ga ik zsm doen, maar ben erg schor vanwege een fikse verkoudheid dus dat communiceert erg moeilijk.......
Kan natuurlijk ook mailen, maar dat legt moeilijker uit.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 10:35

Ik zou vast mailen. Gewoon zeggen,dat je geboekt hebt voor x volwassenen en zoveel kinderen voor x bedrag. En dat je nu van het hotel een mail kreeg: ( kopie tekst mail).