Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maartje1990 schreef:Ik vind t ongepast. Ik vond t al ongepast toen mijn stagebegeleider (ook middelbare school) mij op dag 2 al toevoegde.

Ibbel schreef:Maartje1990 schreef:Ik vind t ongepast. Ik vond t al ongepast toen mijn stagebegeleider (ook middelbare school) mij op dag 2 al toevoegde.
Hoe kan een leraar jou 'toevoegen'? Je kunt vriendschapsuitnodigingen toch gewoon afwijzen? En als hij je in een open of gesloten groep toevoegt kan jij toch net zo hard die groep weer uit?
On topic: ik vind het ook over het randje, als hij blijft 'hinten' dan zou ik er zeker actie op ondernemen.
Ibbel schreef:Maar in dit geval worden er toespelingen gemaakt terwijl de leraar weet dat TS een relatie heeft. En dat is dus gewoon echt over het randje. Dat doe je niet, dat is onprofessioneel.
Hoe leuk je iemand ook vindt, je brengt iemand gewoon in verlegenheid door bedekt te vragen of de seks met het vriendje goed was de vorige nacht.
Zonnetje81 schreef:Was ze single en hij 25 was het ook geen probleem. Dus inderdaad grenzen aangeven en geen big deal van maken. In de toekomst krijg je nog erg lastige ouders op je dak.
dat is niet nodig en gaat je ook niet helpen.
SavannahNx schreef:Ik zou nog wel uitkijken dat wanneer je het meld, de beste man het verhaal niet om gaat draaien in zijn voordeel en dat jij als stagaire de schuld krijgt.
Wees niet bang, je hebt niks raars gedaan, zo moet je het niet omdraaien.
ilse46 schreef:Facebook gooit nooit iemand er af.Het is toch jouw Facebook? jouw verantwoordelijkheid en jij bepaalt toch wie je wel en wei je er niet op wilt? .Je kunt ook zeggen dat Facebook soms zelf mensen verwijdert..volgens mij is dit ook zo,ik ben er ook wel is wat kwijt..