Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CharmingS schreef:Koper schreef:Het nadeel is dat het vliegende botsautootje bij een botsing acuut omlaag stort. Bij voorbeeld in je kleding. Nog leukere macarena dan wanneer ze -alwéér- in je haar zitten.
Heb er ooit een in mijn bh gehad![]()
heb moord en brand geroepen,, wat een paniek om zo'n stomme kever
Het geluid wat ze maken is nog het ergst denk ik (maar dat dacht die kever waarschijnlijk ook van mij
)
Shettepret schreef:Serieus??? Waarom plaats je dit topic?? Ik openen.... foto van meikever.... ik ben energens bang voor maar voor meikevers ben ik echt als de dood!!!! Doe mij maar een nest wolfsspinnen ipv 1 zo’n poedersuiker!!
Die dingen zijn zo fiets dom! Als je de eerste 6 x niet door het glas kan vliegen lukt dat een zevende keer ook niet hoor!!!
En gewoon niet fatsoenlijk dood willen gaan die dingen!!!
Liggen er 10 verzopen in een potje met water... dan niet denken van goh, misschien moet ik daar niet heengaan want er liggen al 10 van mijn maatjes dood. Nee, we gaan er met zijn 40-en bij in!!!
Stelletje ramptoeristen...
Horror, horror, horror!!!!!
Kikka schreef:Koper schreef:Waar wonen de mensen dan die deze monstertjes niet kennen? Ik dacht dat ze overal gewoon voorkomen maar blijkbaar zijn er plekken nog wel veilig? Er gloort hoop!
In Zwolle én bij mijn ouders in Hoorn heb ik er nog nooit eentje gezien.
Koper schreef:Waar wonen de mensen dan die deze monstertjes niet kennen? Ik dacht dat ze overal gewoon voorkomen maar blijkbaar zijn er plekken nog wel veilig? Er gloort hoop!
Kikka schreef:Koper schreef:Waar wonen de mensen dan die deze monstertjes niet kennen? Ik dacht dat ze overal gewoon voorkomen maar blijkbaar zijn er plekken nog wel veilig? Er gloort hoop!
In Zwolle én bij mijn ouders in Hoorn heb ik er nog nooit eentje gezien.