Iets met kaarsvet. Oeps, foutje. Joe bedankt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 21:46

o0eefje0o schreef:
Heeeerlijk topic!!! Ik had dit met de auto tegen een lantaarnpaal amgezeten en bumper beschadigd ( best flink) ging voor de ik weet van niets opossing rijd hij er een wewk of 3 later toch zelf met zijn werk bus tegen aan ( tegen de trekhaak) maar hij ziet de schaden en denkt nu zelf schuldig te zijn.... dus beste oplossing die je nu gekozen hebt

:oo :=

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Iets met kaarsvet. Oeps, foutje. Joe bedankt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-18 21:49

Oh maar dat is precies wat mij ook is gebeurd! De eerste keer dat ik in zijn BMW op pad mocht rijd ik het ding over een stoepje heen met parkeren.

Godzeidank deed hij exact het zelfde 3 weken later en de schade is nu dus absoluut ZIJN fout! Ik hou er van als oplossingen zo makkelijk zijn.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 21:52

Ohhh TS dit had ik kunnen wezen!
Helaas voor mij zijn de kasten en tafels van mij :+
Alleen ik laat op een 3 weken oude keukentafel de accuboor omvallen met de punt in de tafel... alleen vriendlief stond ernaast en ik kon alleen maar vloeken!

Nienkje_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 21:53

Mijn broer en ik hadden altijd de oplossing in dit soort gevallen: “Nee? Echt? Het stond zo in de kast...”. Bij onze ouders. 100 jaar geleden.
Een gevleugelde kreet. We hanteren hem nog altijd. Bij inderdaad deuken in auto’s, antieke, edoch oerlelijke erfstukken die “per ongeluk” zijn gesneuveld, verwassen cashmir truien (kan ik heul goed). En dat soort dingen.
“Geen idee...!” “Ik vond het zo in de kast....”.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 22:03

Giolli schreef:
Iemand nog interesse in dit afzichtelijke plaatje aan de muur? -O-
[ [url=m/F3wnUl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leluuukkk!

Dit had mijn topic kunnen zijn. Ik gebruik nooit een snijplank enzo. :D de rest kan je raden.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-18 22:06

Ik ook niet, en hoor eens wat hij daar van vind dat het aanrecht blad beschadigd is.

Oepsie.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 22:09

o0eefje0o schreef:
Heeeerlijk topic!!! Ik had dit met de auto tegen een lantaarnpaal amgezeten en bumper beschadigd ( best flink) ging voor de ik weet van niets opossing rijd hij er een wewk of 3 later toch zelf met zijn werk bus tegen aan ( tegen de trekhaak) maar hij ziet de schaden en denkt nu zelf schuldig te zijn.... dus beste oplossing die je nu gekozen hebt

Hier ook de ‘mijn naam is haas’ aanpak :+

Ook een keer met de achterkant tegen een paaltje gezeten. Maar ik had natuurlijk geen idee... Reed er twee weken later iemand vol in mijn achterkant bij het stoplicht. Balen joh. Nu was de schade pas echt erg. En werd het gemaakt op kosten van andermans verzekering.

Niks zeggen en dom kijken loont :j

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 22:11

Hahaha, heerlijk topic, heb zo gelachen! En het komt mij ook bekend voor :') Inderdaad gaan voor de optie “Oh hoe kan dat nou? Nog nooit gezien”

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 22:14

Gewoon doen alsof je dom bent af en toe :')

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 22:14

Als het hem vandaag niet meer op valt:
Koop morgen een donker gekleurde onderzetter en zet daar de volgende kaars op.
Als die is uitgebrand voor zijn neus alles van de tafel halen en roepen "Oh nee kijk nou, goed idee, zo'n onderzetter!"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 22:22

Giolli schreef:
Ik ook niet, en hoor eens wat hij daar van vind dat het aanrecht blad beschadigd is.

Oepsie.

Haha ja net als "meubels moet je tillen, niet schuiven wanr dan krijg je krassen"
Ik: Ah een klein stukje zachtjes schuiven gaat wel denk ik.
Hoppa, een kras van een meter op de vloer :x

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 23:36

Bizar dat er gewoon zo met andermans spullen ongegaan word .
Door dit soort acties heb ik dus al eens schade op mijn auto gehad van iemand anders terwijl ik geparkeerd stond .
Kan er echt met mijn hoofd niet bij ;(

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 01:17

little_birdy schreef:
Door dit soort acties heb ik dus al eens schade op mijn auto gehad van iemand anders terwijl ik geparkeerd stond .

Ze heeft het toch ook niet expres gedaan...

Ik weet niet wat jou auto er mee te maken heeft, aangezien niemand iets verteld over tegen iemand zijn auto gereden te zijn.

Enkel lantaarnpalen enz, en ik denk dat iedereen hier wel zo fantsoenlijk is om een kaartje achter te laten. indien het nodig moest zijn.

Dus ts even terug te komen op het verhaal, ik hoop dat je een goede verzekering hebt :+

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 06:56

little_birdy schreef:

Huh? Heeft er iemand ook een kaars op je auto laten lekken :?

Wat heeft dit te maken met het topic? Jouw verhaal is toch compleet iets anders?

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 07:01

little_birdy schreef:

Het gaat in dit topic over “eenzijdige” ongelukjes en jij klaagt “dit soort acties” de reden is dat bij jou iemand geen kaartje achter gelaten heeft. :o?

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 07:20

Giolli schreef:
Oké dus het feit is dat ik deze tafel bijna niet meer kan luchten of zien zo afschuwelijk vind ik hem, maar mijn man vind hem het einde en daarnaast... zijn zuurverdiende centen zitten er in. Ik zou hem het liefst in de fik steken, maar ik hou doodveel van hem dus tja, ik blijf er maar naar kijken en als hij er niet is vloek ik een keer.

Nu wil het lot mij wellicht een handje geholpen hebben, want op het moment dat ik gister thuis kwam en voor ik, mijzelf en mij een gezellig kaarsje aanstak op deze verfoeide tafel, ben ik in slaap gevallen op de bank. Eenmaal wakker het ding uitgeblazen en naar bed gegaan.

Volgende ochtend, beide gaan werken en ik kom net pas thuis en tref ik tot mijn grote vreugde verdriet dit aan:

[ [url=m/jszQQ6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Om precies te zijn heb ik nu nog 120 minuten om mijn relatie te redden. Tips? :')

Spoiler:
Ik hoopte dat ik het niet hoefde te benoemen maar voor de zekerheid: Met een dikke knipoog geschreven natuurlijk.

Zal ik je een foto sturen van mijn tafel
Die is veel erger
Met kindjes die aan hun slijm maak project bezig waren aan de tafel

No , just kidding
De wax van de kaars kun je zo af halen losmaken met een broodsmeermes
En dan idd keukenpapier en strijkijzer

Succes

Ps leuke hond
Heb er ook zo een

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 07:30