Tiener jongens en meisjes samen slapen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:32

Anoniem schreef:
Anoniem schreef:

Ik sta blijkbaar dichterbij de tienergroep dan jij :')

Absoluut. Maar ik zie in mijn beroep de gevolgen van deze vrije gedachten. En geloof me als het fout gaat gaat het goed fout. Maar je hebt gelijk ik ben meer dan het dubbele van jouw leeftijd, hopeloos ouderwets en weet niets.

Elk voordeel heb zijn nadeel hè!

Ik ben super vrij opgevoed, maar wist wel heel goed welke consequenties er waren
Kon altijd bij mijn ouders terecht en mijn ouders wisten wat ik allemaal uit vrat om het zo maar te zeggen.

De enige tiener zwangerschap bij ons in de straat was er een van een meisje die alles stiekem deed en niks mocht.

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:38

Molfre schreef:
Ik had ook zo'n vrienden groep en seks met elkaar, oh mijn hemel we dachten er niet eens aan. Betekent niet dat dat voor anderen ook zo moet zijn, maar ik zou je dochter vertrouwen en inderdaad, een grote doos condooms in de badkamer oid. Als het er dan wel een keer van komt, al is het ergens anders...

Jep ook geregeld met jongens en meisjes geslapen en de gedachte aan seks kwam nieteens in ons op. Maar voor de zekerheid kun je condooms wegzetten. Better safe than sorry!

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:39

Blijkbaar ben ik een heel vaste slaper want ik moet al een hoop orgieën gemist hebben... :+ :o
Zowel als tiener als nu als volwassene...
Met de vriendengroep gemengd samen slapen (nu nog), met mannelijke collega's in dezelfde kamer slapen, met mannelijke collega's op hetzelfde bed (aparte slaapzakken) door een logistiek probleem: da's nog nooit uitgedraaid op een orgie...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:39

Anoniem schreef:
Woon/werk je in de Biblebelt Corrie? Echt een oprechte vraag overigens, niet snerig bedoeld. Want ik denk dat je echt een verknipt beeld hebt van de 'jeugd van tegenwoordig'.

Nee Rachelle, ik werk met mensen die zelfmoordpogingen ondernemen en het overleven. En ik kom nogal wat tegen. Vandaar mijn felheid. Zoals ik zei het kan ook helemaal fout gaan.
Ik heb nergens de dochter beticht van liegen. Het HOEFT ook niet van dochter uit te gaan. Moet ik nu echt met voorbeelden komen van zaken die ik tegen kom ? Kom op dit kunnen jullie zelf ook bedenken.
We kunnen tieners niet in een glazen kastje bewaren en dat hoeft ook niet. Maar TS jouw dochter zou de eerste niet zijn waar iets mee gebeurd tegen de wil in, terwijl jij denkt een oogje in het zeil te houden. Vaak kom je daar als ouder pas veel later achter, vanwege druk van het niet mogen vertellen etc. Als dat gebeurt ben je te laat. Dan komen mensen als ik in beeld. En geloof me, ik wens het geen enkele ouder toe.

Natuurlijk kan het goed gaan. En natuurlijk is het geweldig leuk. Tot die ene keer dat het fout gaat.

Daarnaast ben ik niet betrokken bij welke Kerk dan ook
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-05-18 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:40

Ik heb trouwens op ons studie uitje naar Londen met de hele klas op 1 kamer geslapen (6 jongens + ik :+ ) is ook niks spannend gebeurd hoor }:0

EDIT: allemaal 20-ers.
Laatst bijgewerkt door Molfre op 03-05-18 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:41

We gaan nu van logeerpartijtjes naar zelfmoordpogingen. Niet om het een of ander, maar trek je het nu niet héél overdreven door?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:41

Zal ik dan maar even zeggen dat ik met een groep op vakantie ging van 3 meiden en 4 jongens in 1 grote legertent. Waaronder 1 stel die dus vrolijk elke nacht lag te seksen in de tent. Vond ik absoluut niet chill maar ik was daarin de enige. :n Leeftijd 16 tot 18...

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:43

Nou als ze waren zoals ik gebeurde er niks. Maar de hockeykamp verhalen van mn beste vriendin waren mals op die leeftijd. En dat ze het niet doen met anderen erbij daar geloof ik eigenlijk niet in....dan heb ik vroeger blijkbaar wat ander soortige klasgenootjes gehad enzo. Dus maw eeg afhankelijk van de kids individiueel.

Ik zou het met de ouders bespreken in de zin van de kids beginnen hormonen te krijgen hoe staan jullie daar in??

Edit
Ik zou mezelf juist zorgen maken over 16 jarige jongens....die zichzelf opdringen. Maar zoals ik zei ligt het heeeel erg aan die kids en hun opvoeding. Daarbij ben ik lerares en een groot deel doet nog niks op die leeftijd maar het andere deel wel...
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 03-05-18 21:48, in het totaal 3 keer bewerkt

Hypericum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:44

Corrie, wat jammer dat je blijkbaar zo beroepsgedeformeerd bent.

Niet elke logeerpartij draait uit op een groepsverkrachting.
En uit het verhaal van TS maak ik ook niet op dat zij daar de ideale situatie voor creëert.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:44

lieveli schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ehhh zoals half vrouwelijk Nederland?

TS, misschien eens met je dochter bespreken?

Ehh knap stom.

volgens mij heb je te veel 4 handen op 1 buik gekeken :+ :P
Dat ding is 99% veilig als je hem gebruikt zoals bedoeld en niet kotst of AB gebruikt.

Ik heb geen flauw idee of jij verantwoordelijk bent voor een eventuele zwangerschap bij een van de koters. Zou me niks verbazen als het in een of andere wet staat.

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:45

Ik zie ook veel via het werk maar om nu overal direct spoken te zien... Er gebeuren idd veel rotte dingen maar daarom moet ts haar dochter niet aan de ketting hangen.
Met goede communicatie en een vertrouwensband tussen ouder en kind kom je al heel ver.

Ik heb als 19-jarige 4 maanden lang tijdens een opleiding met 30 mannen op een slaapzaal gelegen. Het was kiezen tussen alleen in een klein kamertje of de ambiance van de zaal. Was een gemakkelijke keuze en ik heb me er rot geamuseerd...
Laatst bijgewerkt door maximuss op 03-05-18 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:46

Anoniem schreef:
We gaan nu van logeerpartijtjes naar zelfmoordpogingen. Niet om het een of ander, maar trek je het nu niet héél overdreven door?

Volgens mij stelde jij een al dan niet sarcastische vraag over bibelfelt of hoe het ook heet. Ik geef je daar een antwoord op en vertel je vanwaar ik uit spreek.

Wil je graag gelijk krijgen meid, nou vooruit je krijgt gelijk. Je hebt het grootste gelijk van de wereld hoor. En ik zal weer stilletjes onder mijn steen kruipen en zeker geen vreselijke verhalen meer ophangen, want tja de jeugd weet alles.

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:48

Alsof 14 jarige aan een orgie denken...
durf te wedden dat er een aanta zo niet het merendeel 0.0 seksuele ervaring heeft. En dan nog als ze ervaring op willen doen, doen ze dat echt wel met z’n 2 en niet meer 4 of meer :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:49

Veraaaaah schreef:
durf te wedden dat er een aanta zo niet het merendeel 0.0 seksuele ervaring heeft. En dan nog als ze ervaring op willen doen, doen ze dat echt wel met z’n 2 en niet meer 4 of meer :')

Wel grappig dat alleen het sarcastische zinnetje over de orgie blijft hangen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:50

Veraaaaah schreef:

Ik vind 16 wel een omslagpunt voor spanning sex zoeken. Dus standaard stellen dat 14 jarige niks met sex doen dat is helaas uit mijn ervaring op school niet zo. Heeft niks mer orgie te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:51

Anoniem schreef:
Anoniem schreef:

Volgens mij stelde jij een al dan niet sarcastische vraag over bibelfelt of hoe het ook heet. Ik geef je daar een antwoord op en vertel je vanwaar ik uit spreek.

Wil je graag gelijk krijgen meid, nou vooruit je krijgt gelijk. Je hebt het grootste gelijk van de wereld hoor. En ik zal weer stilletjes onder mijn steen kruipen en zeker geen vreselijke verhalen meer ophangen, want tja de jeugd weet alles.

Daarom gaf ik al aan; ik bedoelde de vraag oprecht en niet snerend. Staat létterlijk in het bericht.

Maar zoals de waard is...

Maar om het maar leuk en ontopic te houden; ik denk dat het wel zal meevallen. En anders kun je het wellicht met de ouders bespreken om hier afspraken over te maken. Dat je uiteraard er goed op controleert maar dat je in ieder geval kunt overleggen hoe de ouders hierin staan.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-05-18 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:52

Anoniem schreef:
Britta31 schreef:
Maar de ouders weten ervan.En als ze het niet goed zouden vinden moeten ze hun dochter niet bij ons laten logeren.

No way dat ik dit als ouder goed zou vinden. Alleen jouw opmerking al dat je dochter de pil slikt dus veilig is. Getuigt van weinig betrokkenheid bij jouw opvoeding. Je duwt er een pil in en het mag rondgaan met wie het wil. Sterker nog laten we ze allemaal bij elkaar leggen, wie weet komt er wel een orgie. Waar zit je verstand en wat voor voorbeeld wil je voor je kinderen zijn.

Nou nou, echt niet iedere groep die bij elkaar slaapt heeft een orgie hoor :P Al helemaal niet op die leeftijd.
Ik heb zelf ook wel meerdere keren met een jongen in een tent geslapen.. Ook op die leeftijd (jaar of 13/14). Samen met die jongen in een tent, en 2 andere meiden in een andere tent. Ik wist niet eens wat seks was joh :P Echt niet dat ik er ook maar iets achter dacht.. Later met ponykamp vond ik het ook maar raar dat we niet samen mochten douchen (in badkleding natuurlijk), dat was een badkmamer met een stuk of 3 douches. Snapte er echt niks van waarom ik niet met die jongen zou mogen douchen, en eigenlijk moest douchen met andere meiden...

Dus zolang je er juridsch gezien geen problemen mee kan krijgen en de andere ouders er van af weten, zou ik me niet te veel zorgen maken, TS!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:54

Anoniem schreef:
Anoniem schreef:
Woon/werk je in de Biblebelt Corrie? Echt een oprechte vraag overigens, niet snerig bedoeld. Want ik denk dat je echt een verknipt beeld hebt van de 'jeugd van tegenwoordig'.

Nee Rachelle, ik werk met mensen die zelfmoordpogingen ondernemen en het overleven. En ik kom nogal wat tegen. Vandaar mijn felheid. Zoals ik zei het kan ook helemaal fout gaan.
Ik heb nergens de dochter beticht van liegen. Het HOEFT ook niet van dochter uit te gaan. Moet ik nu echt met voorbeelden komen van zaken die ik tegen kom ? Kom op dit kunnen jullie zelf ook bedenken.
We kunnen tieners niet in een glazen kastje bewaren en dat hoeft ook niet. Maar TS jouw dochter zou de eerste niet zijn waar iets mee gebeurd tegen de wil in, terwijl jij denkt een oogje in het zeil te houden. Vaak kom je daar als ouder pas veel later achter, vanwege druk van het niet mogen vertellen etc. Als dat gebeurt ben je te laat. Dan komen mensen als ik in beeld. En geloof me, ik wens het geen enkele ouder toe.

Natuurlijk kan het goed gaan. En natuurlijk is het geweldig leuk. Tot die ene keer dat het fout gaat.

Daarnaast ben ik niet betrokken bij welke Kerk dan ook

Natuurlijk gebeuren er hele nare dingen.
Maar die gebeuren ook bij jongeren die niks mogen.

Mijn beste vriendinnetje mocht ook niks. Die had op der 16de een kind.

Ik zou het liever niet verbieden en liever veilig onder mijn dak dan in een vies steegje.
Als ze het willen doen ze het toch wel. Dan heb ik liever dat ze het gevoel hebben dat ze met alles over mij kunnen praten en mij alles durven te vragen

Veraaaaah

Re: Tiener jongens en meisjes samen slapen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:59

Seks met meerdere mensen heet toch een orgie? Nee ik denk serieus niet dat ze op zo’n logeerfeestje ervaring opdoen. Het lijkt me vooral roddelen, plezier maken, praten etc

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:10

Woa heftig dit. Toen ik 14 was had ik meerdere keren per maand een slaapfeestje. Soms met meer jongens dan meisjes en het enige wat wij deden was horrorfilms kijken en doen durf of de waarheid spelen. Oh en vergeet vooral niet de hoeveelheid limonade en goedkope energiedrank van de appie die we naar binnen hebben gewerkt. :+

Je kent je eigen meisje het beste, maar ik kan mij niet voorstellen dat ze daar gezellig met zijn 4e aan het speciaal knuffelen zijn. Om even in Luizenmoeder termen te blijven. :Y)

Urbanus

Re: Tiener jongens en meisjes samen slapen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:11

En de eindeloze prankcalls en met een universele ab de straten door... :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:13

Anoniem schreef:
Veraaaaah schreef:

Wel grappig dat alleen het sarcastische zinnetje over de orgie blijft hangen.

Ik vind je echt bizar vijandig reageren.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:15

lieveli schreef:

Hahaha. Ja inderdaad. Wat een leuke tijd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:19

lieveli schreef:

Ik verstikte me even in m'n wijn. Ik bedacht me ineens dat ik vroeger in van die KPN telefooncelletjes random nummers heb opgebeld met m'n muntjes om voicemails in te spreken. :')
Ineens komt het weer boven. :')

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:23

Anoniem schreef:
lieveli schreef:

Ik verstikte me even in m'n wijn. Ik bedacht me ineens dat ik vroeger in van die KPN telefooncelletjes random nummers heb opgebeld met m'n muntjes om voicemails in te spreken. :')
Ineens komt het weer boven. :')

Ja of je deed gewoon collect call.
Vraag mij af of de jongeren van nu weten wat dat is