Citaat:
Dan een andere vraag, wat is het probleem dat jou vriend met andere meisjes praat? Ik zou dat dus echt niet erg vinden. Kijk, het liegen er over en berichten wissen zou ik ook echt niet tof vinden, Maar wellicht doet hij dat wel om jou juist niet achterdochtig te maken?
Als je iemand niet achterdochtig wil maken en je hebt niets te verbergen, dan verwijder je die berichten niet.. Daar zou ik alleen maar achterdochtig en wantrouwend van worden. Ik ben nu 6 maanden weg bij mijn ex, maar ik heb er echt moeite mee om mensen op hun woord te geloven sinds dien. Dus hoe meer TS haar vriend dit soort dingen gaat doen, hoe meer wantrouwen hij opwekt.. En dan gaan jullie een beetje met je vinger naar de TS wijzen dat ze niet in zijn telefoon zou mogen kijken?! 
Citaat:
Maar het vertrouwen was sowieso al weg op het moment dat ze ging lezen, toch?
Nee de achterdocht kwam naar voor, de twijfel heeft gemaakt dat ze in zijn telefoon ging kijken. Waarschijnlijk hopend dat ze het fout had en er niets geks aan de hand was. Daar begint het mee, nu zal het vertrouwen alleen maar nog grotere deuken gaan krijgen.. Tenzij hij een goed excuus heeft en bereid is om eerlijk te zijn en openheid te bieden, en niet meer sneaky gaat doen.