Ik zie in je stukje veel dingen die je wel leuk lijken maar waarvan je zelf denkt dat je het niet kunt. Op je opleiding ga je dat soort dingen juist leren, dus het nemen van verantwoordelijkheid etc hoef je nu echt nog niet te kunnen, tegen de tijd dat je afstudeert ben je al minstens 5 jaar verder en heb je daarvoor een heleboel oefening gehad!
Verder geef je zelf aan dat je natuurkunde en economie erg leuk vindt. Is een studie als technische bedrijfskunde dan niet iets? Dat combineert het technische van natuurkunde met het bedrijfskundige van economie.
Als laatste: kies wat je leuk vindt, dan word je er vanzelf goed in
. Passie is de beste drijfveer!
Maar ik weet ook deels niet of het erg verstandig is om in een ziekenhuis te gaan werken, als je niet honderd procent zeker bent van je zaak. Ik zoek heel vaak bevestiging of ik het goed doe en dat duurt echt flink lang voor ik daarmee stop(op het punt dat ik heel zelf verzekerd andere mensen aan het uitleggen ben hoe het wel moet, zeg maar) dan ben ik genoeg vertrouwd om het zonder begeleiding te doen.
Mijn school had op basis van 2 negatieve adviezen tegen gestemd om vwo te doen en ik zag een andere school niet zo zitten. In mijn 5e jaar had ik ook nog eens economie laten vallen. Ik kan inmiddels wat beter onderbouwen, waarom bepaalde studies het niet worden en mijn wensen zijn wel iets verandert, dus als jullie nog adviezen hebben van 'ga hier eens kijken' graag. Ik had namelijk voor ik van school ging al een gesprek met de decaan en een studiekeuzetest, hier is alleen vrij weinig uitgekomen.
En biologie heb ik op wel geteld 1 tentamen een voldoende gehaald en voor mijn eindexamen een voldoende, dusja. Ik had niet echt een biologieknobbel, ondanks dat ik het vak wel erg interessant vind
)gedaan en uni rechten (wel alleen bachelor, ben afgehaakt halverwege mijn master vanwege een verkeerde keuze). Heb dus zowel ervaring met de verschillen HBO-uni als met 2 opleidingen die je aanspreken.