Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Sowieso de reactie "nou opgelost nu kan iedereen weer normaal lekker slapen" slaat echt helemaal nergens op, maar heb ook geen zin verder nog energie in mensen die zo reageren te steken eigenlijk
Marjoow schreef:Ik vind dat hier ook wel erg luchtig gereageerd word. Al zijn het kwajongensstreken, daar moeten die kinderen/ daders gewoon op aangesproken worden.
Ik snap niet dat mensen het normaal vinden. TS woont door dit soort ongein niet prettig meer, het kan toch niet zo zijn dat zij maar moet verhuizen omdat anderen zich niet kunnen gedragen?
Daarbij, brandstichting & vandalisme (want zo te lezen wordt er ook het eea vernield) is gewoon strafbaar.
TS, goed dat jullie al contact hebben met de wijkagent. Ik zou een goedkoop cameraatje halen bij de Action ofzo en die ophangen zodat je de boel in de gaten kan houden. Zo kun je wellicht zelf achterhalen wie hier verantwoordelijk voor is en diegene daarop aanspreken.
Nabster schreef:Op de meest vriendelijke manier bedoeld...maar heb je psychische problemen?
Annet_Dottie schreef:verootjoo schreef:De boel is toch niet afgefikt? Moet je ook wel heel wat voor doen trouwens. Dus dat het zo’n klein brandje gebleven is; het zullen wel kwajongensstreken zijn.
Beetje fikkie steken doen er zoveelraak er niet erg van onder de indruk
Sorry hoor maar dit soort reacties kan ik niet zo goed hebben nu.
De boel is toch niet afgefikt, nee dus?? Iedereen is zich wel hartstikke dood geschrokken. Ben blij dat jij er niet van onder de indruk raakt in ieder geval dan. Kan alleen maar voor je hopen dat jou dit nooit gebeurd
Vind je reactie héél erg respectloos.
De portiek hier is afgesloten, de deur was kapot (wat van de buitenkant totaal niet opvalt), iemand is er dus achter gekomen dat de deur kapot was en is naar binnen gelopen met doelbewust de actie om hier even een fikkie te stoken. Je zit hier gewoon wel met mensen, dieren en kinderen in een portiek.
Ja ik ben heel blij en dankbaar dat het zo goed is afgelopen maar het had echt heel anders kunnen aflopen
Citaat:Nou dat was mijn hele verhaal.. Wat wil ik er mee? Nou vooral relativeren, het van me afschrijven en ik hoop dat er mensen zijn die letterlijk en figuurlijk van een afstand hiernaar kunnen kijken en misschien tips/adviezen of whatever hebben.
Annet_Dottie schreef:Ik heb het idee dat het meer een discussie topic aan het worden is tussen mensen die de angst begrijpen en mensen die het maar een kwajongensstreek vinden.
Ik heb al meerdere keren aangegeven wat nu het plan is en door het plan wat er nu ligt ben ik deels een behoorlijk stuk rustiger.
Ik voel geen behoefte meer zelf nog in dit topic te reageren, het was een foute keuze van mij om dit topic te openen en als er iets is wat mijn stress nu aanwezig houd is het dit topic.
Dit is geen enkel verwijt naar wie dan ook maar wel hoe ik het ervaar.
Ik laat het hier verder bij.
Amy schreef:Wat wil iedereen nu bereiken hier?
Als iemand zich angstig VOELT dan is dat zo voor diegene. Een ander is dat misschien niet. Prima, maar hou op te bagatelliseren. Als je iemand uitscheldt vind de één het meteen pesten en de ander haalt z'n schouders op. Dat verschilt gewoon per persoon en dat is hier niet anders.
Niks is poedersuiker dan dat mensen zeggen dat je je aanstelt terwijl je het zelf anders voelt.