Dames met grotere borsten, ik heb jullie nodig!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tink89

Re: Dames met grotere borsten, ik heb jullie nodig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 07:57

Even bij naron.nl (of in de winkel in Breda) kijken. Ik vind primadonna wel heel duur en mijn strapless bh van naron zit eigenlijk zelfs nog lekkerder

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 08:15

Ik vond /vind die lower back straps echt waardeloos. Omdat het als het ware je bh bandjes naar beneden trekt, begonnen de beugels van mijn bh mij te pletten en de bovenkant van de bh ging naar buiten staan :( was blij dat het feestje snel voorbij was.

Lieszje

Re: Dames met grotere borsten, ik heb jullie nodig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 12:04

Bedankt voor de tip tink89 :)
Zag inderdaad dat prima donna aardig aan de prijs is :o

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-18 00:35

Aight schreef:
Ik draag zelf wel eens een body met dunne gekruiste achterkant, zoiets als dit:
https://www.bol.com/nl/p/besired-luxe-b ... 077505483/

maar dan met lagere rug, zodat je als je een jurkje met volledig open rug draagt, je alleen die vrij dunne bandjes ziet gekruist. De voorkant zit ie bij mij goed strak eroverheen zodat ze weinig bewegingsvrijheid hebben :')

Maar voor volledig open rug inderdaad tape (protip: eerst watjes leggen :') )

Dit zou nog wel kunnen werken als de bandjes onder de bandjes van het jurkje vallen die dus ook gekruist over de rug gaan!

Voor de dames die tape gebruiken, ik heb even op youtube gekeken. Maar er zijn zoooveel verschillende manieren. Welke vinden jullie het beste? Vind dat tapen toch wel een beetje eng, maar omdat het zo een mooi jurkje is wil ik wel pijn lijden :+.

Ik heb het jurkje trouwens niet gekocht want normaal doe ik dit soort dingen dus niet aan ivm bh probleem. Maar dit jurkje heb ik gekregen, is van de jaren 80. Gekregen van iemand die me erg belangrijk voor mij is en ik weet zeker dat als ze me erin ziet ze een traan gaat laten!

Iedereen al heel erg bedankt voor jullie input. Ik heb ze allemaal bekeken en probeer de dingen die kunnen werken. De mooie strapless bh heb ik geprobeerd. Ik heb een hele dure mooie gekocht die echt super zit. Maar onder het jurkje echt niet geslaagd helaas..