Vind een groot voordeel dat je zo de bak kunt leggen en het je niet tig zakken kost.
KLein nadeel is dat het snoer niet zo heel lang is.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En lekker stil ook!
met 3 katten en 2 kortharige honden stofzuig ik iedere dag de ''looproute'' Dus zonder dingen van hun plek te halen en eens per week haal ik alles wat ik zelf van de kant kan halen van de kant. Maar zelfs met iedere dag dus grof stofzuigen kom ik meer stof en haren tegen dan ik hoopte
.
.
. Ik vind hem ook vreselijk in de hand liggen.
. Het enigste wat wel super is is de zuigkracht...
.

Svadilfari1 schreef:[ [url=m/uXrTeo.jpg]Afbeelding[/url] ] Erg tevreden mbt hondenhaar , zand een motor die het blijft doen voor onder de 60 euro De Karcher wd 2
. Dan mag je er met u hand gaan inzitten want dat haar plakt erin en zo het eruit trekken, lekker gezellig
.
.Bah neen, vreselijk ding!
Is maar net wat je het belangrijkst vind dus. Kinke schreef:Ik heb het nog anders aangepakt, heb een Dyson BigBall, super ding, maar ik was het zo zat om iedere dag die plukken haar op te zuigen (langharige kat, hond van 60 kilo die enorm verhaart en ik woon op een boerderij dus veel inloop van troep), dat ik een robot stofzuigertje erbij heb gekocht. Die heb ik geprogrammeerd om 's nachts aan het werk te gaan. Iedere dag zit het opvangbakje helemaal vol, had nooit gedacht dat hij zoveel zou opzuigen. Uiteraard werkt zo'n robot nooit zo goed als wanneer je het zelf doet, maar voor het dagelijkse bijhouden is het echt super.
bruintje123 schreef:Is die dirt devil dat merk wat je bij de kijkshop kon kopen?
Ik heb daar in ieder geval ooit zo'n rood ding van gehad zonder zak. Maar dat was echt compleet weg gegooid geld.
Wieltjes liepen er af, van zowel de zuiger als de mond.
En zuigen deed hij ook niet eens.Je was gewoon aan het vegen met de mond. En als je dan direct de slang erop zetten kreeg hij het niet eens weg.