Valentijn!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Merula123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 17:26

Ik ga naar Black Panther die dag, maar heeft niets met Valentijn te maken :') (Ga ook toch alleen :Y))

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 17:26

Kaitlyn schreef:
Ik heb via vakantieveilingen een hotelovernachting gewonnen in Valkenburg. Dat laat ik mijn vriend op Valentijn weten, want kan niet zomaar een datum boeken zonder dat hij het weet helaas. Ik boek nog los ontbijt, een saunapakket en chocolaatjes met rozenblaadjes daar nog bij. Dat hoeft hij niet te weten. Wilde eigenlijk het VIP pakket, maar houden allebei niet van champagne. :=

Bedoeling is wel om zaterdag eind van de ochtend dan te gaan en zondagavond weer naar huis. Lekker hapje eten 's avonds, dagje Maastricht.. Moet dus ook even iemand regelen die even een keer komt kijken bij het konijn en de katten.

Hebben net ons huis helemaal verbouwd, dus kon niet iets te geks doen. :=

ohhh leuk, dit hebben wij met Kerst gedaan, heerlijk en prachtig!
Als restaurant kan ik je Aan de Linde aanbevelen.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 17:28

via your surprise.nl een chocolade-foto-hart en foto in sneeuwbol bestelt voor man lief :)

anjali

Re: Valentijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 19:03

Ik stuur ook wel een Valentijnskaart.Naar iemand die er mij ook altijd een stuurt.Eigenlijk mag je er geen afzender op zetten.

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 21:37

Mijn vriend zit voor zijn werk op Curaçao, dus dit jaar vier ik het met mijn 2 beste vriendinnetjes :) Lekkere lunch, sauna en dan uit eten!

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 21:47

Heel toevallig kwam het met mijn werk zo uit dat we van 14 tot 18feb op vakantie gaan samen met mijn pony's.

Ik heb wel een lekkere cake en een kaartje gekocht voor hem. Maar ben nog opzoek naar een leuk kleinigheidje.

Mijn vriend moet werken op valentijn en komt later dan mij aan in het hotel, ik heb dus alle tijd om wat klaar te leggen of wat dan ook *\o/*

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 21:52

In 2015 overleed mijn schoonvader op valentijnsdag ;(. Sindsdien gaan we op die dag elke keer met de familie samen eten om hem te gedenken.

Elke keer als we dan zo tezamen aan tafel zitten, dan hoor ik hem bijna vragen: En.....? Smaakt het?
Dat vroeg hij namelijk altijd, als we met hem gingen uiteten.

Lillith24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 09:46

Niet, net als vorig jaar slapen we ook nog apart die dag. Beide hele drukke werkdag en ik moet de volgende ochtend heel vroeg ergens anders heen voor werk, dus ga de avond te voren (14e dus) alvast heen. Overigens op de 14e zelf moeten we ook allebei vroeg werken, maar ik leg een kaartje bij zn lunch trommel denk ik met misschien wat chocola. Hij is de chocolade eter in onze relatie :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 09:54

Ik ben vrijgezel dus het wordt voor mij een normale woensdag. :+

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 10:20

Knakker schreef:
Kaitlyn schreef:
Ik heb via vakantieveilingen een hotelovernachting gewonnen in Valkenburg. Dat laat ik mijn vriend op Valentijn weten, want kan niet zomaar een datum boeken zonder dat hij het weet helaas. Ik boek nog los ontbijt, een saunapakket en chocolaatjes met rozenblaadjes daar nog bij. Dat hoeft hij niet te weten. Wilde eigenlijk het VIP pakket, maar houden allebei niet van champagne. :=

Bedoeling is wel om zaterdag eind van de ochtend dan te gaan en zondagavond weer naar huis. Lekker hapje eten 's avonds, dagje Maastricht.. Moet dus ook even iemand regelen die even een keer komt kijken bij het konijn en de katten.

Hebben net ons huis helemaal verbouwd, dus kon niet iets te geks doen. :=

ohhh leuk, dit hebben wij met Kerst gedaan, heerlijk en prachtig!
Als restaurant kan ik je Aan de Linde aanbevelen.

O leuk dankjewel! Ga er zeker naar kijken! :j

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 12:48

We hebben net een dochtertje die maandag 4 weken is. We gaan dus niet uit eten. Dat doen we normaal wel. Ik ga thuis extra uitgebreid koken en zaterdag gaan we iets leuks doen met de kids

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 12:56

Ik wil ook Valentijnsdag vieren, maarja dan moet ik eerst een man vinden om het mee te vieren. :+

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 12:58

Danielleeee_ schreef:
Ik wil ook Valentijnsdag vieren, maarja dan moet ik eerst een man vinden om het mee te vieren. :+

haha, naam en situatiegenoot. Waar zitten die leuke mannen toch..

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 13:02

Dani199764 schreef:
Danielleeee_ schreef:

haha, naam en situatiegenoot. Waar zitten die leuke mannen toch..

En ook nog dezelfde leeftijd. Misschien zijn we gewoon tè leuk :')

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 05:25

Mijn vriend is eigenlijk de romantische van ons twee, maar ik heb hem gisteren helemaal stil gekregen. Na zijn voetbaltraining zat ik met kaarsjes en een dinertje op hem te wachten. Hij was sprakeloos en heeft alleen maar nee geschud. Hij voelde zich underdressed met zijn trainingspak en is zich om gaan kleden en kwam in zijn pak naar beneden :oo <3
Na het hoofdgerecht had ik nog wat kleine cadeautjes voor hem en hij werd weer steeds stiller. Bij het laatste cadeautje (een boekje over ons sprookje) heeft hij een traantje weg gepinkt en daarna heeft hij een hele tijd in shock tegen me aangezeten :+:

De avond was perfect en zijn reactie nog zoveel mooier dan ik had verwacht :+: <3

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 09:25

@SplashIsLief,
Wat een lief idee!! Leuk dat hij zo reageerde, daar doe je het toch een beetje voor.

Vriend en ik hadden 'afgesproken' om niks voor Valentijn hadden aangezien we net een halfjaar hebben gevierd. We wonen zo'n anderhalf uur met de trein van elkaar vandaan, dus afspreken ging ook niet zomaar. Ik school, werk en de paarden en hij stage tot half 6. Dus ik zit beneden, net klaar met douchen, staat hij opeens voor de deur met een bos rozen (ik geef al heel lang hints van 'ik wil bloemen!! :')).
Ik had het totaal niet verwacht en ik vind het zo lief!
Afbeelding

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 09:30

Ik had zo’n invulboekje gekocht voor mijn vriend, ‘ik hou van jou omdat..’ heet het. Ik kreeg bloemen, chocola en hij had 10 foto’s laten afdrukken, 1 uit elk jaar dat we samen zijn (dit jaar 10 jaar) en op de achterkant een lief tekstje geschreven bij allemaal <3

Roos04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 10:39

Wat lief allemaal! Mijn vriend en ik hadden dinsdagavond nog afgesproken om er niet aan mee te doen. Vorig jaar deden we nog wel een kaartje, maar nu wonen we samen en vonden we dat niet meer nodig. Eigenlijk is Valentijnsdag ook de dag voor de 'geheime' liefde! Maar ik kwam gisterochtend beneden en toen stond er een vaas met tulpen (waarschijnlijk snapt hij niet dat rozen meer toepasselijk waren, of die waren te duur, of op!) op tafel! Met twee hartjes kaarsen, hartjes chocola en een grote kaart met allemaal liefde. Ik was dus helemaal verrast en ik had niks voor hem. Beetje banketstaaf. Dus ik in mijn pauze nog een kaartje regelen, dan had ik ook nog iets. Oeps. :o

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 10:42

Wij zouden uiteten gaan maar was heel romantisch aan het ziek zijn dus afgeblazen.

Maar een heel mooi rozenplantje gekregen van mijn vriend!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 10:44

Ohhh wat lief allemaal hierboven! Vooral leuk als je niks had verwacht.

Die van mij had een portret van ons laten maken. Die had hij opgehangen en zag het pas heel laat :') Heb wel 50x OMG zitten gillen. We hadden ook toevallig hetzelfde kaartje voor elkaar gekocht :') Had hem een boekje gegeven over een spel dus daar was ie de avond zoet mee.

Afbeelding

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 10:45

Mijn lief en ik doen eigenlijk niet aan Valentijn. Hooguit een klein kaartje.

Maar ik zit in de lappenmand (knie zwaar gekneusd) en lief moest dus boodschappen halen.
Had chocola er op gezet, met de mededeling: doe maar voor Valentijn :')

Kwam hij thuis met een bos bloemen. Nou in al die jaren relatie was dat bos nummer 2 ooit.
Dus heel lief, omdat het Valentijn was en omdat ik zo'n pech had qua knie <3

Dandy200

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 10:48

Wat komen er een lieve dingen voorbij. Wij moeten nog valentijnsdag vieren :o ik zit op kamers en ben pas vrijdag weer thuis. Nu hebben we afgesproken elkaar een cadeautje te geven van rond de €30,-. Dit omdat we vandaag ook 2.5 jaar samen zijn. Wij vieren gewoon alles in een keer **\O/**

Alleen nu moet ik eerlijk bekennen dat ik nog niks kan vinden. Wat geef je aan een jongen die geen hobby's heeft en ook nooit iets van sieraden draagt?

We hadden eigenlijk afgesproken dat het iets moet zijn waar je langere tijd plezier van kan hebben, dus echt iets tastbaars. Maar het is zo moeilijk. Het enige wat ik heb gevonden is een dagje zwembad en sauna. Maar eigenlijk voldoet dat niet aan de eissen. Hebben jullie nog goede ideeën?

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 10:51

Wij hebben gister de hele dag gewerkt (werken bij hetzelfde bedrijf). Maar ik moest tot 15 uur en hij begon om 15 uur.

Ik ben heel "romantisch" meegeweest met hem tijdens zijn boodschappenbezorgdienstronde. En daarna hebben we in bed pizza en ben&jerrys gegeten.
En om het nog mooier te maken stond de hele avond voetbal op :=

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 10:56

Niks romantisch gedaan, ook geen cadeau's :n wel voor de grap 's nachts de hele auto volgestopt met hartjes ballonnen en de ruiten voorzien van liefdevolle tekeningen :+ had ie 's ochtends nog wat te doen voor hij naar het werk kon O:)

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 10:58

Dandy200 schreef:
Wat komen er een lieve dingen voorbij. Wij moeten nog valentijnsdag vieren :o ik zit op kamers en ben pas vrijdag weer thuis. Nu hebben we afgesproken elkaar een cadeautje te geven van rond de €30,-. Dit omdat we vandaag ook 2.5 jaar samen zijn. Wij vieren gewoon alles in een keer **\O/**

Alleen nu moet ik eerlijk bekennen dat ik nog niks kan vinden. Wat geef je aan een jongen die geen hobby's heeft en ook nooit iets van sieraden draagt?

We hadden eigenlijk afgesproken dat het iets moet zijn waar je langere tijd plezier van kan hebben, dus echt iets tastbaars. Maar het is zo moeilijk. Het enige wat ik heb gevonden is een dagje zwembad en sauna. Maar eigenlijk voldoet dat niet aan de eissen. Hebben jullie nog goede ideeën?

Lastig he! Ik heb de mijne bij 1 jaar samen zijn 12 enveloppen gegeven met daarin een date die we die maand gaan doen op mijn kosten, en elke 1e v/d maand mag hij die open maken,
Zo zijn we al eens een dagje A’dam geweest en gaan we deze maand poolen, en in de vakantie naar Preston Palace te zwemmen + massage!
Ook zit er bowlen in, movie nights enz. Enz.