(Ga ook toch alleen
) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kaitlyn schreef:Ik heb via vakantieveilingen een hotelovernachting gewonnen in Valkenburg. Dat laat ik mijn vriend op Valentijn weten, want kan niet zomaar een datum boeken zonder dat hij het weet helaas. Ik boek nog los ontbijt, een saunapakket en chocolaatjes met rozenblaadjes daar nog bij. Dat hoeft hij niet te weten. Wilde eigenlijk het VIP pakket, maar houden allebei niet van champagne.![]()
Bedoeling is wel om zaterdag eind van de ochtend dan te gaan en zondagavond weer naar huis. Lekker hapje eten 's avonds, dagje Maastricht.. Moet dus ook even iemand regelen die even een keer komt kijken bij het konijn en de katten.
Hebben net ons huis helemaal verbouwd, dus kon niet iets te geks doen.
Knakker schreef:Kaitlyn schreef:Ik heb via vakantieveilingen een hotelovernachting gewonnen in Valkenburg. Dat laat ik mijn vriend op Valentijn weten, want kan niet zomaar een datum boeken zonder dat hij het weet helaas. Ik boek nog los ontbijt, een saunapakket en chocolaatjes met rozenblaadjes daar nog bij. Dat hoeft hij niet te weten. Wilde eigenlijk het VIP pakket, maar houden allebei niet van champagne.![]()
Bedoeling is wel om zaterdag eind van de ochtend dan te gaan en zondagavond weer naar huis. Lekker hapje eten 's avonds, dagje Maastricht.. Moet dus ook even iemand regelen die even een keer komt kijken bij het konijn en de katten.
Hebben net ons huis helemaal verbouwd, dus kon niet iets te geks doen.
ohhh leuk, dit hebben wij met Kerst gedaan, heerlijk en prachtig!
Als restaurant kan ik je Aan de Linde aanbevelen.

).
Heb wel 50x OMG zitten gillen. We hadden ook toevallig hetzelfde kaartje voor elkaar gekocht
Had hem een boekje gegeven over een spel dus daar was ie de avond zoet mee.
ik zit op kamers en ben pas vrijdag weer thuis. Nu hebben we afgesproken elkaar een cadeautje te geven van rond de €30,-. Dit omdat we vandaag ook 2.5 jaar samen zijn. Wij vieren gewoon alles in een keer
Dandy200 schreef:Wat komen er een lieve dingen voorbij. Wij moeten nog valentijnsdag vierenik zit op kamers en ben pas vrijdag weer thuis. Nu hebben we afgesproken elkaar een cadeautje te geven van rond de €30,-. Dit omdat we vandaag ook 2.5 jaar samen zijn. Wij vieren gewoon alles in een keer
![]()
Alleen nu moet ik eerlijk bekennen dat ik nog niks kan vinden. Wat geef je aan een jongen die geen hobby's heeft en ook nooit iets van sieraden draagt?
We hadden eigenlijk afgesproken dat het iets moet zijn waar je langere tijd plezier van kan hebben, dus echt iets tastbaars. Maar het is zo moeilijk. Het enige wat ik heb gevonden is een dagje zwembad en sauna. Maar eigenlijk voldoet dat niet aan de eissen. Hebben jullie nog goede ideeën?