Ik ben licht rechtshandig en ontzettend linksogig. En dat linksogig gaat zo ver dat als ik met een boog of vuurwapen schiet, ik dit met links doe, omdat ik met mijn rechteroog niet kan mikken. Ik ben niet ontzettend rechtshandig, met een korte periode oefenen wordt het handschrift van mijn linkerhand al snel behoorlijk netjes, hoewel het me nog niet gelukt is om het zo goed als mijn rechterhand te krijgen.
Ik ben wel sterk rechtsbenig, maar heb geen duidelijk voorkeursoor.
yvje86
Geplaatst: 07-02-18 17:08
Ik ben linksvoetig, ik schrijf met links maar bedien de muis van mijn computer met recht . Linkshorig en rechtsogig. Beetje in balans zou ik bijna zeggen
Lillian__
Geplaatst: 08-02-18 00:10
Ik heb rechtsvoetig, rechtshandig, linkshorig en linksogig (is dat eigenlijk wel een woord? ) Mijn rechteroog werkt nog maar minimaal, kan er alleen kleuren, omtrekken en schaduwen onderscheiden voor de kleinere details heb ik echt mijn linkeroog nodig, mijn rechter oog is namelijk +4.25 en mijn linkeroog 'maar' +1,25
Ik schrijf met links, maar ik knip rechts sporten heb ik ook altijd rechts gedaan, maar fijne handelingen zoals bijvoorbeeld makeup opdoen of drinken inschenken doe ik weer met links.
Ik ben ook linksogig en ik geloof wel rechtsvoetig. Oren dat weet ik niet