Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje1990 schreef:Ik vind het ook eigenlijk wel een stukje respect.... niet leuk? Jammer dan, het was wel je oma. Ze kan er ook niks aan doen dat ze ziek was.
DatBenIkNou schreef:Maartje1990 schreef:Ik vind het ook eigenlijk wel een stukje respect.... niet leuk? Jammer dan, het was wel je oma. Ze kan er ook niks aan doen dat ze ziek was.
Wat een onzin. Alsof 'respect' iets is wat automatisch met de bloedband meekomt? Kind is 7, ik zou hem die begrafenis besparen. Wat heeft zo'n kind aan dat verdriet en emoties waar hij nog niks van snapt?
bruintje123 schreef:Dat ze moeten leren stil te zijn en respect te hebben klopt, maar de dag van een uitvaart is daar niet de juiste dag voor. Graag voor die dag leren en dan pas meenemen.
Riddershow schreef:bruintje123 schreef:Dat ze moeten leren stil te zijn en respect te hebben klopt, maar de dag van een uitvaart is daar niet de juiste dag voor. Graag voor die dag leren en dan pas meenemen.
Ik ga er vanuit dat dat sws wordt geleerd aan kinderen. Maar dat wil niet zeggen dat ze gelijk bijv. 2 uur stil kunnen zitten.
Riddershow schreef:bruintje123 schreef:
Ik ga er vanuit dat dat sws wordt geleerd aan kinderen. Maar dat wil niet zeggen dat ze gelijk bijv. 2 uur stil kunnen zitten.
Ja op een begrafenis horen ze 2 uur stil te zijn/ zitten.
Kunnen ze dat niet zijn ze nog te jong.
Prima in het pannenkoekenhuis dat ze dat niet kunnen, of in de kindermis met kerst. Maar niet op een begrafenis.
bruintje123 schreef:Riddershow schreef:Ik ga er vanuit dat dat sws wordt geleerd aan kinderen. Maar dat wil niet zeggen dat ze gelijk bijv. 2 uur stil kunnen zitten.
Prima in het pannenkoekenhuis dat ze dat niet kunnen, of in de kindermis met kerst. Maar niet op een begrafenis.
CharmingS schreef:Tijdens de opbaring van mijn oma hadden we een kind gevonden in de kist van mijn omaDie was verstoppertje aan het spelen. Kind lag boven op mijn oma
, moeder van het kind kon er wel mee lachen.. Waarna ze toch even streng is aangesproken is door de medewerkers van het uitvaartcentrum. Ik vond het niet zo grappig aangezien we ons allemaal rot schrokken, en kind was zich nergens van bewust was daar denk ik nog wat te jong voor. Maar vind het prima als er kinderen mee gaan, maar ze moeten er geen speeltuin van gaan maken.
bruintje123 schreef:Riddershow schreef:bruintje123 schreef:Dat ze moeten leren stil te zijn en respect te hebben klopt, maar de dag van een uitvaart is daar niet de juiste dag voor. Graag voor die dag leren en dan pas meenemen.