Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bigone schreef:Naar een examen toerijden en weer naar huis is twee lessen?? Heel vreemd, nog nooit van gehoord.
bigone schreef:Naar een examen toerijden en weer naar huis is twee lessen?? Heel vreemd, nog nooit van gehoord.
lilopippa schreef:Het is bij mij puur dat ik zenuwachtig word van de 'druk' van een examinator die naast mij zit. Tijdens de lessen heb ik nergens last van maar als ik af moet rijden ga ik ontzettend trillen waardoor ik de bediening niet meer goed onder controle heb en ga ik aan alles twijfelen. Het verkeer heeft verder geen invloed op mij, het is puur de stress van een examinator.
. 

lilopippa schreef:@zorro
Bedankt voor je informatie. Ik snap dat elke rijschool het anders doet en dat ze er inderdaad wel geld aan moeten verdienen. Ik moet zelf heen rijden naar mijn examen en werd terug gereden. Dat ik die 2 lessen zelf zou moeten betalen zou ik helemaal prima vinden.
@mvdende
Helaas geen familie met een advocatenkantoor! Fijn dat het bij jou uiteindelijk wel opgelost is. Ik hoop dat dat bij mij ook nog gaat gebeuren.
@BigBen
Ik ga mij eens inlezen over een Betablokker ik heb er nog nooit over gehoord. Normaal ben ik niet zo zenuwachtig ook niet voor schoolexamens. Ik weet dus ook niet zo goed hoe ik mijn zenuwen onder controle kan krijgen...
Laurora schreef:Zorro wat klink jij als een fijne rijschoolhouder
Ik heb er twee gehad en het waren allebei onuitstaanbare idioten die niet goed wisten hoe ze met mij om moesten gaan (ook faalangst) Konden me alleen op mijn fouten wijzen en vertelden nooit wat ik goed deed, ook als ik aangaf dat ik dat erg vervelend vond.
dus helemaal overstuur zegt de instructeur tegen mij van mij ben je geslaagd maar ik wil je ook laten zakken als je dat liever hebt
ik ben die man om z’n nek gevlogen zo blij ... kreeg nog als compliment dat ik een snellere reactie had als hij en dat hij de kans niet had gehad om te remmen
Mocht ik nog wat horen dan laat ik het weten. maikeltje schreef:. Maar dat is hoe hij in elkaar zit, die wil tevreden klanten want dan sturen ze ook broertje, zusje, vriend of vriendin. Zo werkt het gewoon.
Ik vind het dus persoonlijk vrij dom van die rijschool om op deze manier nog lessen af te dwingen.
gekvanfleur schreef:Sclimpre schreef:De enige toch niet, hier is de 2de die nog nooit gehoord had van een faalangstexamen. Die examinator, of het examen op zich, is toch voor iedereen een stressfactor?
Tja, als iemand nog nooit van faalangst(examens) gehoord heeft weet ik het ook niet meer.![]()
Ts: succes! Ik had toen per ongeluk een faalangstexaminator terwijl ik die helemaal niet nodig had. Haha.
Ik ken het ook alleen van op bokt.

Met de auto had ik een hele fijne man. Met de vrachtwagen was eentje ronduit onbeschoft, daarme is mijn instructeur ook nog in discussie gegaan over de uitslag overigens en de tweede heeft de hele rit pillen zitten nemen uit een doosje...
(dus geen naam oid op dat doosje.)
Toen ik het later aan mijn instructeur vertelde op weg terug keek die wel stomverbaast.
Ik was ook razendsnel terug van die rit. Maar als je iemand langs je hebt zitten waarvan je niet weet wat ie aan het nemen is en die zich ook nog eens vreemd gedraagt, dat helpt niet echt tijdens je examen, dat kan ik je wel zeggen.
Was toen wel geslaagd maar vraag me nog steeds af wat ie toen aan het nemen was.
lilopippa schreef:We zijn helaas hiervoor niet verzekerd...![]()
Ik heb geen idee wat ik nu nog kan doen. Iemand hier nog advies?