Misbruik van ons huis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 15:09

Kimbers schreef:
Ik heb in ieder geval ook weer geleerd dat er zat mensen zijn met heel andere ideeën :D daarom is het ook altijd verstandig om duidelijke afspraken te maken en er niet van uit gaan dat een ander net zo denkt als jij.

Haha, hoe wil je dat voor elkaar krijgen dan? Bespreken met de oppas dat het niet oké is om seks in jouw huis te hebben?

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 15:15

Ik vraag me af of je het al hebt gemeld aan zijn moeder?

Gelukkig is het bij onze oppas altijd goed gegaan. (Jonge meiden.)

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 15:16

sneeuwpop schreef:

Kom op zeg het is een volwassen vent wat heeft zijn moeder daarmee te maken..

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 15:17

sneeuwpop schreef:

En wat ga je precies melden ?

Jouw zoon heeft met 2 meiden seks gehad in mijn huis...

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 15:19

Kimbers schreef:
al krijgt degene die seks heeft in mijn huis ook een knal, want waarom zou je je in hemelsnaam niet kunnen bedwingen tot je weer onder je eigen dak bent.
:oo Wat een bizarre uitspraken hier over dingen die zo normaal zijn in het leven van mensen.
Als wij in Nederland zijn slapen wij altijd bij onze kinderen, familie en vrienden. Na paar weken gaan we weer naar huis. Dus in jouw optiek moeten we dan maar paar weken wachten met seks hebben? Bizar dit. En als mensen naar ons toe komen voor een tijd en bij ons logeren moeten ze zich ook maar inhouden? Tjonge tjonge, tijden zijn wel heel erg aan het veranderen als seks (tussen stellen) niet meer als normaal wordt gezien in andermans huis als daar geslapen wordt.

Hierboven schreef iemand dat je over bepaalde zaken niet teveel moet nadenken. Zo is het maar net. Als wij de gîte gaan schoonmaken, dan trek ik mijn handschoenen aan en begin altijd met de bedden te verschonen. Met poetsen doen wij alles nalopen en dus ook alle putjes van de douche iedere keer (met handschoenen uiteraard) en je wilt niet weten wat we hier vaak uithalen of wat we in huis tegen komen. Gewoon verstand op nul en blik op oneindig, mond houden hierover om privacy te beschermen van onze gasten en gaan met die banaan. Na vier uur poetsen met twee personen is alles weer super schoon, en dat doen we elke week bij de wissels. Zoveel mensen, zoveel smaken, geuren en omgaan met hygiëne. Leven en laten leven. Zo doen wij dat ook hier in ons huis met onze gasten. Als mensen het maar naar hun zin hebben dan is het goed voor ons.

Laten we duidelijk zijn, de oppasser van 21 jaar heeft nog een hoop te leren over hygiëne en omgangsregels, maar het feit dat hij seks heeft gehad vind ik zelf totaal niet schokkend of abnormaal. Andere zaken zoals roken in huis (bah, hangt een half jaar later nog in je huis, slecht zorgen voor de dieren, ruimte vuil achter laten) vind ik wel dat je hem daarop moet aanspreken.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 08-01-18 15:42, in het totaal 2 keer bewerkt

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 15:20

quera schreef:
sneeuwpop schreef:

En wat ga je precies melden ?

Jouw zoon heeft met 2 meiden seks gehad in mijn huis...

Heb 'm even aangevuld voor je.

Jouw VOLWASSEN zoon VAN 21 heeft met 2 meiden seks gehad in mijn huis...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 15:25

Jemig, waar mensen zich al niet allemaal druk over kunnen maken. :')

Afspraken niet nakomen is niet netjes nee. Maar een haar in het bad vinden? Een handafdruk? Mensen die seks hebben gehad in je huis (en naar de wc zijn geweest... en zich hebben gewassen... kortom doodnormale dingen)? Als je je daar druk over maakt moet je niemand op je huis laten passen.
Als je een afspraak "niet roken" hebt en die wordt niet nagekomen vind ik dat anders, maar neem aan dat er geen afspraak was voor "geen seks" of "niet douchen"?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 15:26

Jullie zeggen wel: wat moet er tegen de moeder gezegd worden dan, hij is toch volwassen? Nou ja. Maar aangezien hij zich niet als zodanig gedraagt zou ik ook zijn moeder inlichten van t wangedrag van zoonlief. Het feit dat hij seks heeft gehad vind ik dan weer niet noemenswaardig maar dat hij niet eens enige poging van zijn zooi opruimen heeft ondernomen wèl en nog erger...de reden waarom hij daar in huis zat (namelijk de honden) heeft hij volledig verwaarloost. En dan begrijpt hij zelf niet waarom je boos bent. Die heeft een goed lesje fatsoensnormen nodig.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 15:27

Ach een 21 jarige jongen die nog bij z'n moeder woont... "volwassen" voor de wet misschien, maar dit kon je wel van mijlenver zien aankomen natuurlijk :D

Neemt niet weg dat iedereen zou moeten kunnen opruimen, ook jongens van 21.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 15:29

sorry maar een man van 21 aangesproken via zijn moeder :') komt op mij over als zelf niet te ballen hebben om het betreffende persoon te bespreken.
wat heeft zijn moeder te maken met de daden van haar zoon?

zou je dat ook doen met een man van 30 of 40 die nog bij zijn moeder woont? :+

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 15:29

friendly schreef:
Jullie zeggen wel: wat moet er tegen de moeder gezegd worden dan, hij is toch volwassen? Nou ja. Maar aangezien hij zich niet als zodanig gedraagt zou ik ook zijn moeder inlichten van t wangedrag van zoonlief. Het feit dat hij seks heeft gehad vind ik dan weer niet noemenswaardig maar dat hij niet eens enige poging van zijn zooi opruimen heeft ondernomen wèl en nog erger...de reden waarom hij daar in huis zat (namelijk de honden) heeft hij volledig verwaarloost. En dan begrijpt hij zelf niet waarom je boos bent. Die heeft een goed lesje fatsoensnormen nodig.

Maar praktisch gesproken ben ik bang dat je dan slechts 2 dingen bereikt:
1. Je vertelt mams iets dat ze allang wist;
2. Je zet mams verschrikkelijk te kakken.

Zoonlief wekt niet de indruk dat het hem'either way' al te veel kan schelen. Dus die heb je er niet mee.

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 15:30

Bij je titel dacht ik dat je huisoppas je complete huis had verbouwd. Dat er niets meer over was van je keuken en badkamer enzo, maar dat je serieus verbaasd bent dat er gesekst is in je huis en dat je een haar in je bad vindt, ojee! :') . Wat erg als twee mensen seks hebben gehad in je bad :') . Is het bad nog heel?

Het enige wat ik niet netjes vind dat er is gebeurd is dat je huisoppas zich niet heeft gehouden aan de afspraken over de honden. Daarvoor was hij in huis, maar dat je ondersteboven bent van de vondst van lege flessen seven up, lege blikken red bull en wat wi-bandjes, mij valt het nog mee. Als er stapels lege kratten bier hadden gestaan en lege cognac- en wodkaflessen, maar seven up-flessen :') . Ik zou zeggen, maak je huis een keer goed schoon en het is weer klaar. En breng volgende keer je honden naar een pension, dan hoef je niemand in huis te halen. En als je dat ook niet vertrouwt, kun je beter maar thuisblijven.

Mazida

Re: Misbruik van ons huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 15:34

Ik zie het al voor me als je naar zijn moeder stapt. Jouw zoon van 21 heeft met twee meiden seks gehad in mijn huis, boehoe :') ! Hij heeft seven up en red bull in mijn huis gedronken :') ! Spreek hem dan gewoon zelf aan op zijn gedrag! Eigenlijk vind ik het enige waar je hem op aan kunt spreken is dat hij niet goed voor je honden heeft gezorgd, zoals afgesproken. Voor de rest is je huis nog heel. En het is voor een 21-jarige jongen ook te begrijpen dat hij wat vertier zoekt in andermans huis dan alleen maar tv kijken en computeren.

Joanne1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 15:36

Anoeska schreef:
Het is natuurlijk allemaal reuze irritant, maar het is ook weer geen wereldprobleem hoor. Dit is natuurlijk wel een beetje wat je kan verwachten als je een jongen van 21 alleen in je huis achterlaat. Maar goed, je geeft deze jongeman een uitbrander die hij niet snel vergeet. Je maakt het huis eens extra goed schoon. En de honden zijn het over een week weer vergeten. Dus alles komt echt wel weer goed, geen reden om nooit meer op vakantie te gaan.

hier sluit ik me volledig bij aan :j . Natuurlijk absoluut niet netjes van hem maar dit was wel enigszins te verwachten ook omdat hij er niet voor betaald kreeg om op jullie huis en honden te passen.

Zelf pas ik ook wel eens op bij mensen als zij op vakantie zijn. Mag hier dan ook altijd blijven slapen en als ik wil bijvoorbeeld een vriendin meenemen. Dit is van te voren allemaal netjes afgesproken. Zou het niet in m'n hoofd halen er zo'n bende van te maken. Ik krijg er wel altijd betaald voor, anders zou ik het denk ik ook niet meer doen.

Heel vervelend dat dit gebeurd is. Als jullie de volgende keer op zoek gaan naar een wat betrouwbaarder persoon komt het allemaal goed!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 15:40

Wie zegt dat ze in bed hebben gesekts? O:) :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 15:41

LadyMadonna schreef:

Misschien op de bank, of de vloer... of op de eettafel. <<)

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 15:41

LadyMadonna schreef:

Bank bed wasmachine bad keukentafel aanrecht..

Ik zou alles nieuw kopen *\o/*

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 15:42

Ik zou nog steeds wel eens willen weten hoe TS dat weet...

marleen_usar

Ik zou denken het is gebeurd, echt niet leuk dat snap ik.Maar ga gewoon verder met je leven en laat het achter je.

quera

Veulen84 schreef:
Ik zou nog steeds wel eens willen weten hoe TS dat weet...

Misschien buiten voor de camera :')

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 15:44

misschien is erg wel een drankje over íemand heen gegaan heeft ze even gedoucht en bij het uitkleden zich aan het bed vast gehouden :') geen seks maar iets heel onschuldigd :j

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 15:46

MarlindeRooz schreef:
LadyMadonna schreef:

Misschien op de bank, of de vloer... of op de eettafel. <<)

Ohh nee, wat doen jullie... Als ik ts was ging ik nu met een blauw lampje alla Rob de Geus alles nalopen... := :+

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-18 15:46

Fenrir schreef:
Jemig, waar mensen zich al niet allemaal druk over kunnen maken. :')

Afspraken niet nakomen is niet netjes nee. Maar een haar in het bad vinden? Een handafdruk? Mensen die seks hebben gehad in je huis (en naar de wc zijn geweest... en zich hebben gewassen... kortom doodnormale dingen)? Als je je daar druk over maakt moet je niemand op je huis laten passen.
Als je een afspraak "niet roken" hebt en die wordt niet nagekomen vind ik dat anders, maar neem aan dat er geen afspraak was voor "geen seks" of "niet douchen"?

Ik denk dat dat stuk verkeerd over kwam. De haar in bad was van een dame, nr 1 of 2 waar hij seks mee heeft gehad, die handafdrukken zijn waarschijnlijk van de andere meid die er is gebeurd. Natuurlijk is een haar in bad geen probleem maar wel als het van een onbekende meid is...

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 15:47

Cowboy55 schreef:
friendly schreef:

Maar praktisch gesproken ben ik bang dat je dan slechts 2 dingen bereikt:
1. Je vertelt mams iets dat ze allang wist;
2. Je zet mams verschrikkelijk te kakken.

Zoonlief wekt niet de indruk dat het hem'either way' al te veel kan schelen. Dus die heb je er niet mee.

Dit dus.

Ik moet er niet aan denken dat iemand mij over een van mijn zonen hierover zou hebben aangesproken. Ik ben zelf super netjes en zou me kapot schamen en het gevoel hebben dat ik enorm gefaald zou hebben in de opvoeding. Reinheid bij brengen bij de kinderen vond ik echt niet gemakkelijk en heeft veel tijd gekost. Pas nu mijn kinderen rond de 30 jaar zijn zie ik dat de opvoeding op dit punt wel degelijk heeft gepakt, nu ze hun eigen huizen etc. hebben. Ze worden netter en netter, maar als 21 jarige waren ze alle drie een stuk gemakkelijker en slordiger (ook het meisje).
Het zou daarnaast spanningen brengen tussen mijn zoon en mij waar je zo na de pubertijd, waar je hopelijk zonder al te veel schade bent uitgekomen, ook niet op zit te wachten. Dus nee, dit hoort rechtstreeks naar de zoon zelf te gaan.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-18 15:52

Als de oppas er nu 2 weken was geweest, of 1 week. Had ik dat seks gedeelte misschien nog enigzins kunnen begrijpen (al blijft het een bah idee)
Maar 2/3 dagen.... dat gaat me echt te ver om dat te accepteren