Anoeska schreef:Het is natuurlijk allemaal reuze irritant, maar het is ook weer geen wereldprobleem hoor. Dit is natuurlijk wel een beetje wat je kan verwachten als je een jongen van 21 alleen in je huis achterlaat. Maar goed, je geeft deze jongeman een uitbrander die hij niet snel vergeet. Je maakt het huis eens extra goed schoon. En de honden zijn het over een week weer vergeten. Dus alles komt echt wel weer goed, geen reden om nooit meer op vakantie te gaan.
hier sluit ik me volledig bij aan
. Natuurlijk absoluut niet netjes van hem maar dit was wel enigszins te verwachten ook omdat hij er niet voor betaald kreeg om op jullie huis en honden te passen.
Zelf pas ik ook wel eens op bij mensen als zij op vakantie zijn. Mag hier dan ook altijd blijven slapen en als ik wil bijvoorbeeld een vriendin meenemen. Dit is van te voren allemaal netjes afgesproken. Zou het niet in m'n hoofd halen er zo'n bende van te maken. Ik krijg er wel altijd betaald voor, anders zou ik het denk ik ook niet meer doen.
Heel vervelend dat dit gebeurd is. Als jullie de volgende keer op zoek gaan naar een wat betrouwbaarder persoon komt het allemaal goed!