.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 11:23

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 14:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Siesjuh

Re: Hoe bedank je een bijzonder persoon..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:59

Leuk! Kan niet anders dan dat ze het leuk vindt... Altijd fijn als iemand je een beetje op probeert te vrolijken als je het moeilijk hebt, ipv dat iedereen maar denkt van gun maar wat tijd en laat maar hangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 23:11

.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 23:27

Cayenne schreef:
Ik heb niet zulke beste ervaringen met dit soort aanbiedingen van Vakantieveilingen, maar ik hoop dat het bij jou wel goed gaat :)

Wát voegt dit in vredesnaam toe als de TS net vol trots laat zien dat ze de veiling gewonnen heeft?

Echt, ik sta te kijken van de achterdocht en de onzekerheid waarmee een hoop mensen hier reageren.
Iedere vriendschap is anders, respecteer dat en veroordeel het niet. Hoe halen mensen het in hun hoofd om terwijl ze beide personen en situaties niet kennen de vriendschap te beoordelen?

@ts super dat het gelukt is en wat vreselijk lief van je! Zo te lezen hebben jullie veel aan elkaar en dat is een waardevol iets!
Ik woon ook in het noorden van nl n geen idee of dat uitmaakt maar ik probeer ook altijd attent te zijn door een kaartje, bloemetje of bedankje als ik iemands hulp waardeer. Mijn vrienden doen dit overigens ook bij mij, heel warm! Heel veel plezier met jullie sauna dag!

Kimm4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 23:59

Ben het eens met Wildgirl, iedere vriendschap is anders.

Ik denk trouwens niet dat dat ligt aan t noorden haha, hier in Brabant geef je elkaar ook wel eens iets als je iemand zo dankbaar bent.

Maar ben het ook deels met anderen eens, maak er geen gewoonte van (ik oordeel niet over wat ts doet, dat zal ze best zelf aanvoelen). Een spontane verrassing is altijd leuk, toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 18:16

.

Siesjuh

Re: Hoe bedank je een bijzonder persoon..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 18:53

Ahhh leuk! Samen lekker een dagje ontspannen! Super dat ze je cadeautje zo leuk vindt! Tis gewoon fijn als je vriendin in/na een vervelende tijd er voor zorgt dat je even lekker kunt ontspannen :). Nu dus gauw een datum prikken? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 19:03

Wat leuk dat het zo geslaagd is! <3