Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mvdende schreef:Waarom zie je z'n groot nadeel aan de wajong Purny? Ik vind het juist een groot voordeel. Zonder wajong kan ik niet op mezelf wonen en had ik zeker geen eigen bedrijfje op kunnen zetten. Het ligt er denk ook aan waarom je wajong hebt. Mijn autisme gaat niet "over" en zal ik de rest van mijn leven last van hebben.
purny schreef:mvdende schreef:Waarom zie je z'n groot nadeel aan de wajong Purny? Ik vind het juist een groot voordeel. Zonder wajong kan ik niet op mezelf wonen en had ik zeker geen eigen bedrijfje op kunnen zetten. Het ligt er denk ook aan waarom je wajong hebt. Mijn autisme gaat niet "over" en zal ik de rest van mijn leven last van hebben.
Omdat ik gewoon nu met 9% gekort ben. Omdat ik dus naast m'n Wajong werk word ik nog eens extra gestraft.
Dus we rommelen maar weer verder zelf aan! bruintje123 schreef:UWV in zijn huidige vorm is 3 keer niks en zou echt op de schop moeten.
Hoe het wel moet weet ik ook niet, maar er zullen vast wel wat knappe koppen zijn die het zouden kunnen verbeteren.
Zelf ben ik voor het basis inkomen voor iedereen.