Paniek, waar is mijn geld?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Re: Paniek, waar is mijn geld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 23:19

Ik heb eerlijk eigenlijk nooit los geld meer.. wel geld bij meerdere banken en dus meerdere pasjes haha.

Maar onhandig is zo'n storing wel. Ook net zo goed lastig voor het personeel want wij weten niet waar die storingen weg komen en hoelang ze duren en moeten ook roeien met de riemen die we hebben.

Ts fijn dat je iig je geld weer op de juiste rekening hebt staan :)

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 23:21

Wij wonen in Spanje en hebben zowel Nederlandse als Spaanse pasjes. Maar hier zijn altijd nog restaurants waar je bijvoorbeeld alleen cash kan betalen.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 23:21

Wij hadden dit een aantal uur geleden. Komt goed. Het duurt alleen even

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 23:23

Bij ons ging het overigens wel om een groter bedrag :+ 1000+ haha en ik raakte echt totaal niet in paniek. Eind van het jaar. Iedereen doet laatste betalingen, komt goed haha

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-17 23:33

Gelukkig wel. Bij mij was de paniek er meer omdat mijn vriend ook gewoon ING had en alles wel lukte dus dacht oh god hebben ze iets gedaan waardoor het alleen mij overkomt of wat... Maar de een dus wel en de ander niet. Gelukkig is het weer okee nu :)

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 00:18

Ik zie dat je inmiddels al weet waardoor het komt. Ik had dit een paar jaar terug ook, maar dan met 3 maal 200 euro, en toen brak er ook even paniek uit. Want het werd wel afgeschreven bij mijn spaarrekening, maar verdween dan in het niets :'). (En dat was voor mij als student wel echt mega veel geld :+). Helemaal niet raar dat je dan even belt, heb ik ook gedaan. Bleek bij mij toen gewoon een error in mijn account te zijn wat echt door IT'ers moest worden opgelost. Zo gek is het dus niet dat je belde. :)

Mijn geld was er wel, maar gewoon ergens in een systeemfout verdwenen waardoor ik het niet op mijn betaalrekening kreeg en dus ook geen eten kon kopen :').

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-17 00:55

Aroha schreef:
Ik zie dat je inmiddels al weet waardoor het komt. Ik had dit een paar jaar terug ook, maar dan met 3 maal 200 euro, en toen brak er ook even paniek uit. Want het werd wel afgeschreven bij mijn spaarrekening, maar verdween dan in het niets :'). (En dat was voor mij als student wel echt mega veel geld :+). Helemaal niet raar dat je dan even belt, heb ik ook gedaan. Bleek bij mij toen gewoon een error in mijn account te zijn wat echt door IT'ers moest worden opgelost. Zo gek is het dus niet dat je belde. :)

Mijn geld was er wel, maar gewoon ergens in een systeemfout verdwenen waardoor ik het niet op mijn betaalrekening kreeg en dus ook geen eten kon kopen :').

Nou precies dat. Het ging wel van mn spaar af maar niet naar mn normale rekening dus het zweeft idd ergens in het rond. Helaas nam er niemand op, en had ook niks gehoord over een storing. Ik was op dat moment echt in need dat ik iets moest betalen en kon dat nu niet doen waardoor ik thuis ruzie had omdat ik iets moest kopen wat dus niet ging. En mn vriend geloofde t ook niet want zijn ing deed het wel.... mannen... Maargoed idd 200,- is wel veel en zeker als t geen storing is dan raak je helemaal in paniek.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 17:22

KimD schreef:
VivaLaVida schreef:
Iedereen doet er makkelijk over maar stel je voor dat je een lege tank hebt en er staat niks op je rekening en je kan niet van je spaarrekening overschrijven.. :/

Dit is zo verschrikkelijk irritant! Hoevaak mensen nog in de rij of aan de kassa geld gaan overschrijven.. Zorg gewoon voor een buffer op je betaalrekening. :n

Dat vraag ik mij ook altijd af inderdaad.. ik zorg toch dat ik altijd minimaal een x bedrag op mijn rekening heb staan. Lijkt mij een stuk makkelijker dan elke keer over moeten schrijven en voor geval van ‘nood’ al helemaal. Maargoed dat is een andere discussie.

Ts fijn dat het maar een storing was en het terecht is

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 17:46

Palmera schreef:
Jáááá! *\%/* Eindelijk naar Paaseiland! *\o/* :+
_O- _O- _O-