Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
verootjoo schreef:Gaan we nu die man afbranden op een opmerking terwijl we niet eens de hele context weten?

MissDream schreef:Bedankt iedereen voor de reacties en tips?
Even snel kort reageren maar we hebben gisteravond nadat we allebei afgekoeld waren een goed en lang gesprek gehad, ik ben heel moeilijk om mijn gevoel uit te leggen maar dit keer lukte mij dat best goed.
Ik heb hem eerlijk gevraagd of hij wil vechten voor onze relatie of niet, dat wou hij ook wel, maar de manier waarop hij dat zei werd ik echt weer heel verdrietig en gekwetst, ja zegt hij, ik kan uit elkaar gaan en op zoek naar een jong chicky of mezelf beseffen wat ik allemaal heb opgebouwd met deze walrus![]()
Heb hem net daarvoor verteld dat dat soort opmerkingen dus zo kwetsend zijn, en aangegeven dat ik na de feestdagen weer wil gaan lijnen.Niet dat ik zo dik ben maar ben wel wat kilo’s aangekomen ja.
Tijd voor elkaar hebben we bijna nooit, misschien moeten we daar eens aan gaan werken, oppas is bij ons best lastig, mijn schoonouders wonen niet in de buurt en mijn ouders wil ik ook niet elke keer vragen, die passen al best vaak op.
Uit logeren misschien in de toekomst, mijn man wil dus absoluut niet dat ze uit logeren gaan als ze snachts nog zo vaak wakker worden en schreeuwen enzo.

Palmera schreef:En misschien zou hij het ook wel fijn vinden als TS bv iets meer aan haar lichaam doet. Ook voor een man is het niet leuk als zijn vrouw lichamelijk heel erg veranderd na haar zwangerschappen. Dat mág hij vinden, uiteraard! Hij mag het dan ook wel iets subtieler duidelijk maken.
Maartje1990 schreef:Is dat stukje "walrus" niet de, zeer slechte, humor van mannen die zich totaal niet realiseren dat dat echt niet grappig is?
Jester_ schreef:fokfanaat schreef:tja mensen veranderen, als hij kaal wordt is dat ook een reden om hem: in te ruilen/af te zeiken/tot een toupet te dwingen?
ik vind dat echt niet aan hem.
kaal zijn kan je niks aan doen, overgewicht wel