Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
theadora99 schreef:Nadat mijn iPhone 6 op magische wijze ee gewoon mee ophield (oké, hij viel minstens 2x per maand van de trap of op de grond, dus Mn moederbord was kapot.. ja...) na lang twijfelen toch voor de iPhone 7 gegaan. Nooit problemen mee. Het enige nadelige vind ik dus idd die aux kabel, maar er zit wel een verloop stukje bij waardoor je wel gewoon aux kan aansluiten. En dat je niet muziek kan luisteren en opladen tegelijk maar heb daar nog niet beel laat van gehad, en anders zijn daar ook tussenstukken voor eventueel.
Lau schreef:theadora99 schreef:Nadat mijn iPhone 6 op magische wijze ee gewoon mee ophield (oké, hij viel minstens 2x per maand van de trap of op de grond, dus Mn moederbord was kapot.. ja...) na lang twijfelen toch voor de iPhone 7 gegaan. Nooit problemen mee. Het enige nadelige vind ik dus idd die aux kabel, maar er zit wel een verloop stukje bij waardoor je wel gewoon aux kan aansluiten. En dat je niet muziek kan luisteren en opladen tegelijk maar heb daar nog niet beel laat van gehad, en anders zijn daar ook tussenstukken voor eventueel.
Die raak ik al kwijt voor ik ze uit Mn oren haal hoor haha
AirPods beste investering ooit!
Super batterij, gister 4 uur de navigatie aangehad en de hele dag gebruikt zoals de meeste 20-ers dat doen en ik heb nu een dag later nog steeds 30% batterij
Ook staan al mijn standaard apps erop maar heb ik nog steeds 54gb over! En ook nog eens super snel, top dingetje hoor! 
Franciee schreef:Ik denk trouwens dat alle smartphone fabrikanten hun telefoons langzamer maken, dat doet heus niet alleen apple... Al mijn andere smartphones begonnen na 1,5 a 2 jaar intensief gebruikt kuren te krijgen qua batterij, snelheid en geheugen... Ik heb zowel HTC, Samsung als Nokia gehad

volgende x eens op Letten of ik je paarden zie als ik er heen rij. Ben helemaal gek van ze!! 
)Granoek schreef:ZEER IRRITANT
Ik ben aan het denken om nog een week te wachten, dan beginnen hier in België nl de solden. Wellicht valt er nog wat te winnen?
Maar langs de andere kant, geduld is niet mijn sterkste kant
Lau schreef:Ragdollcat schreef:Ook ik zeg: Apple.
Maar de nieuwste versie kun je beter niet gaan nemen, veel te duur en ook slecht van kwaliteit, gaat te snel kapot en heeft kuren.
Gewoon refurbished iphone 6 of 7 nemen, scheelt ook in prijs.
Alleen jammer dat Apple ze bewust trager maakt na 2 jaartjes en dat de batterijduur ook korter worden, ligt niet aan de kwaliteit ervan maar er wordt gewoon door de Apple mee gerommeld via software up date.
Erg vuil en laag van Apple, dus ik overweeg om over te gaan stappen naar een ander merk, wanneer ze ermee door blijven gaan en mijn iphone aan vervanging toe is (als ie erg oud en versleten is).
En wat dacht je van de smartphone van het merk Nokia? naar het schijnt zou het erg goed zijn met veel geheugen zonder extra geheugenkaartje ofzo.
Het is denk ik wel interessant om te kijken of het wat is.
Ik heb helemaal geen problemen met mijn iPhone 8. Hij heeft geen kuren, kan best wat hebben (heb hem al op de stenen laten vallen). Dus misschien bij jou maar die van functioneert prima.
Ik zou zelf bijv bij Leapp gaan kijken, of anders naar een Sony of lg. Samsung vind ik zelf heel rot om mee te werken. Maar Sony en lg functioneren op Android maar net so makkelijk als Apple.
Ragdollcat schreef:Lau schreef:
Ik heb helemaal geen problemen met mijn iPhone 8. Hij heeft geen kuren, kan best wat hebben (heb hem al op de stenen laten vallen). Dus misschien bij jou maar die van functioneert prima.
Ik zou zelf bijv bij Leapp gaan kijken, of anders naar een Sony of lg. Samsung vind ik zelf heel rot om mee te werken. Maar Sony en lg functioneren op Android maar net so makkelijk als Apple.
Ik heb zelf iphone 6.
Ik las vele klachten over de iphone 8 of de X?, dus ik ben er huiverig voor.....en zal deze nooit gaan kopen. Te veel mankementen voor teveel geld.
Ben zeer benieuwd hoe de volgende zal zijn en hopelijk heeft Apple ervan geleerd?????????
Maar whatever works!
). De Iphone doet gewoon precies zijn ding. Wat ik wel ‘mis’ is het mooiere uiterlijk van android. Maargoed, ik heb liever een werkende telefoon, haha!
Dammie schreef:Ik ben al een paar jaar tevreden met mijn OnePlusOne.
Geen bloatware, en een goede batterijduur.