Goede stofzuiger voor honden in huis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mariska_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 21:06

Even een vraag aan degenen met een robotstofzuiger.. als je kamer niet recht toe recht aan is, bank en tafel in midden van de kamer bijvoorbeeld en een Box, hoe gaat de robot dan te werk? Lukt dit?

verootjoo

Re: Goede stofzuiger voor honden in huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 21:21

De meeste mensen hebben wel een bank en tafel en andere meubels in huis :Y) Robotstofzuiger gaat hier gewoon langs en onder de tafel en de bank.
Wij zetten wel altijd de stoelen op de tafel en halen wel het een en ander aan de kant zodat hij het beste zijn werk kan doen.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 21:25

Wij hebben de Harry, broer van Henri, Hetty etc. De groene met poot afdruk, dat hij juist geschikt was voor dieren, maar vind het een enorme tegenvaller. De Dyson vond ik te duur en heb deze gekregen van mn moeder, dus durf het niet te zeggen., maar ik vind het zijn geld niet waard. Ten eerste Gaan de stang en koppelstukken makkelijk uit elkaar, ook als je bezig bent. Ik zocht het laatst op en dat hebben meer mensen.

Er gaat een vrij grote stofzuigerzak in, dus dat gaat lang mee. We hebben 2 honden, 2 katten en lopen veel zand, vlas en hooi naar binnen. De zak gaat stinken, dus wij gooien hem vaak halfvol al weg. Ook al geprobeerd met lucht dingetjes, waspoeder erin, filter etc.

Ik las op fb goede dingen over de Thomas stofzuiger, maar ik sta voor alles open. Denk erover om de Harry dan voor de slaapkamers te houden en voor de gang en woonkamer, bank een andere.

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 21:26

Bij mij past de robot onder de bank door. De stoelen aan mijn eettafel staan dan op tafel, omdat ie er niet tussen door past. Verder zorg ik dat losse dingen, zoals schoenen of iets niet op de grond liggen, want die verplaatst ie. Verder gaat ie gewoon overal langs.

Sonja_vR

Re: Goede stofzuiger voor honden in huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 21:46

Superpony: hier nu een Dyson en hartstikke tevreden over de prestaties
Maar een volgende word vanwege totaal niet product gerelateerde zaken waarschijnlijk ook een Thomas
En dan waarschijnlijk ook 1 die ook nat werk aan kan

lukka63

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 21:54

Bosch zoo animal met zak
3 honden wonen in bos dus veel zand en haren naar binnen nu 2 jaar in gebruik echt super.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 22:05

Wij hebben een zakloze Miele, deze. Is even een investering, maar het is een ideaal ding. We hebben twee hele grote honden (leonberger en landseer) in huis waar vooral véél haar en zand vanaf komt. Daarnaast wonen we ook nog buitenaf dus veel inloop van zand etc. Dit is een fijne stofzuiger, lange steel waardoor je comfortabel kunt stofzuigen. Ook goede zuigkracht en wat erg fijn is is dat hij zakloos is, bij een stofzuiger met zak moesten we bijna iedere week de zak vervangen, wat dan ook behoorlijk aantikt want zakken zijn niet heel goedkoop. Nu haal je het reservoir er uit, gooi je het buiten in de container en je kan zo weer verder. We doen circa 2 dagen (4x stofzuigen) met een zo'n reservoir.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 22:16

Sonja_vR schreef:
Superpony: hier nu een Dyson en hartstikke tevreden over de prestaties
Maar een volgende word vanwege totaal niet product gerelateerde zaken waarschijnlijk ook een Thomas
En dan waarschijnlijk ook 1 die ook nat werk aan kan

Ik heb nog niet goed gelezen, maar dacht dat er in het opvang tankje al water zit en de stof daar dan in komt? Dat voorkomt stof en luchtjes?

Nat opzuigen zal ik denk ik niet gebruiken, of althans, ik weet niet wanneer of waarvoor.

Dat nieuwe Karcher ding van de reclame lijkt ook zo mooi, zuigen en dweilen in 1x. Maar als ik kijk naar wat ik hier elke dag opzuig en hoe mn water er na 1x dweilen uitziet.........