Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Morrie schreef:Als iemand op mijn vraag: Welke browser gebruik je? antwoordt met: Windows.

Azmay schreef:Sleipnir schreef:Oud huisgenootje legde haar telefoon, aan de lader, op de rand van het bad. Dat je telefoon eventueel verdrinkt is tot daar aan toe, maar ze had nooit gedacht aan het eventuele elektrocutie gevaar.
die 5 volt voel je amper hoor![]()
Werken opladers in Amerika dan anders dan hier?Blijheid schreef:Azmay schreef:
Met het risico dat dit een domme opmerking isWerken opladers in Amerika dan anders dan hier?
https://nos.nl/artikel/2182732-amerikaa ... n-bad.html
Azmay schreef:Sleipnir schreef:Oud huisgenootje legde haar telefoon, aan de lader, op de rand van het bad. Dat je telefoon eventueel verdrinkt is tot daar aan toe, maar ze had nooit gedacht aan het eventuele elektrocutie gevaar.
Mars schreef:Tijdens een grote stroomstoring een buurvrouw horen bléren dat ze nu niet naar haar werk durfde... want de koplampen van haar auto zouden ook niet werken door de storing
Mijn god
Rex_Rolfo schreef:Maar net wat je zegt, hoeveel mensen niet begrijpen dat "mijn computer doet het niet" toch echt niet voldoende informatie is om ze te helpen. Gelukkig komt er met wat doorvragen soms wel uit wat exact het probleem is. En soms ook niet, kijk ik wel een keer in persoon verder.

.
.IMJ schreef:Iemand die de wegenwacht belde..
Haar auto ging echt niet harder dan 70.. vlug van de snelweg af!
Dit voelde onveilig!
Na een uur was daar de wegenwacht.
Hij loste het probleem vlug op, haar mat zat onder haar gaspedaal geschoven
Kabayo schreef:Zoiets had ik. Dat de auto zo vreselijk traag optrok.
Na een halfuur rijden zag ik het... handrem vergeten