Euh oke?

En wat het samenwonen betreft:
"Ik heb echt een leuk huis gezien. De huur is dit en dit en als we het zo en zo doen kan het allemaal makkelijk, want je gaat wel mee toch?"
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het was gewoon vanaf moment 1 "aan". 
. Toen stond hij ineens op en ging op één knie en vroeg 'Wil je verkering met me?'
We hadden al even online contact, ondertussen al eens afgesproken en de volgende afspraak was bij hem thuis. Die avond blijven slapen, ik had de dag erna vrij, hij moest werken. Voor hij vertrok vroeg hij of ik wou blijven tot hij thuis was. Was ontzettend gek om een hele dag alleen te zijn in een vreemd huis
Toen hij thuis kwam nog frietjes gaan halen en samen gezellig opgegeten, tot ik toch echt naar huis moest vertrekken (120 kilometer enkele rit) Voor ik vertrok heb ik gevraagd wat ik nu moest zeggen. Dat ik bij een vriend was gaan slapen of dat ik bij 'mijn' vriend was gaan slapen 
'
Ik ben pas net een maandje echt samen met m'n vriend dus het is super pril, maar hebben de knoop vrij snel doorgehakt omdat ik in februari voor vijf maanden naar het buitenland vertrek. We hadden allebei wat gedronken en hij had in m'n agenda gezet of ik mee wou met zijn vrienden en hem om z'n verjaardag te vieren en daarachter (hopelijk als mijn vriendinnetje). Ik had de hint alleen totaal niet opgepakt
Toen daarna maar gelijk uitgesproken want hij kon er niet tegen dat ik het niet snapte en sindsdien hebben we verkering
) lijnen openstaan....kei leuk mijn vrijgezellen bestaan.

En ben ook niet meer gevraagd. Ik dacht serieus dat dat niet hoorde.
en natuurlijk zei ik daar ja op. En ofcourse de meest ongemakkelijke eerste zoen volgde snel haha.
hij is het beste wat me is overkomen tot nu toe
toen s avonds thuis zei mn vriend van "ja is wel duidelijk toch" maar dat wilde ik niet accepteren haha. Ik wilde echt 'gevraagd' worden dus vervolgens zei hij: "Lieve Lillith, wil je alsjeblieft mijn vriendinnetje worden?" En toen zei ik ja haha. Vond het echt speciaal juist omdat niemand dat ooit eerder zo aan me gevraagd had.