AmoorM schreef:Lovelyfiefy:
Wat balen van je heup en dat je daar door niet op stap kunt. Vind je stappen wel leuk? Ik vond echt stappen in een discotheek eerder altijd wel leuk, vond het zelfs een beetje saai als mensen dat niet deden. Maar sinds een tijdje merk ik dat ik het gewone borrelen in een cafeetje of uit eten met vriendinnen veel gezelliger vindt. Ik hoef niet meer zo nodig in een volle discotheek te staan, waar het zo druk is dat je amper nog een kant op kan..
De meeste van mijn vriendinnen hebben een relatie en hebben er niet zo veel belangbij om in het weekend weg te gaan. Moeten nu heel erg rekening houden met hun vriend.. Merk dat ik daar wel moeite mee.
Toen ik 16 was had ik 1,5 jaar een "relatie." Vanaf dag 1 dat ik hem had ontmoet. Ik was niet echt verliefd, in die tijd wou iedereen een vriendje. Het was meer iemand waar mee ik leuke dingen deed. Al was ik erg verdrietig toen het uit ging. Maar als ik erop terug kijk was het geen verliefdheid.. als ik hem nu terug op zoek op fb dan denk ik echt "jeetje was dronken in die tijd? Wat idioot."
Maar nu 24 en daarna nooit meer een relatie gehad. Echt daten ook niet. Wel een keer een scharrel, maar niet echt dat romantische daten.
Ik vind uitgaan inderdaad wel gewoon leuk.
Vind het best leuk om eens weer lekker in de kroeg lekker te dansen.
Borrelen vind ik daarentegen ook super gezellig!
We hebben hier ook 1 kroeg waar ik dat zelf gewoon heel fijn vind om te doen.
Dus ja dan ga je lekker zitten, drankje en kletsen 
Maar ik merk wel dat ik dan geen contact heb met mensen die ergens anders zitten of staan.
Ik heb een tijdje geleden voor het eerst een date gehad
en dat was heel gezellig maar ook drama.
Is uiteindelijk ook geen vervolg meer van gekomen, was meer iemand waar ik
wellicht vrienden mee had kunnen worden.