Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Caira schreef:Ikke wel, laatst nog een dronken mevrouw die de weg kwijt was om 00.30. Scheelt wel dat ik een heule grote DH heb...
.justkid schreef:Ik doe al zeker 40 jaar gewoon de deur open en ik heb nog nooit iets raars meegemaakt van overval, oplichting etc. Ik zeg niet dat het niet kan maar ik zie het niet als reden om niet open te doen. Ik wil niet dat angst mijn leven op zo'n manier beïnvloed.
Kinke schreef:callum schreef:Ik doe niet open overdag ook niet tenzij ik een pakketje verwacht of een vriendin. Verder doe ik nooit open
Ben best wel verbaasd over hoeveel mensen niet opendoen als ze niemand verwachten, ongeacht het tijdstip.
Waarom niet?

maar iedere bekende komt bij ons altijd achterom dus mocht er ooit iemand voor aanbellen dan weet ik dat het zoiezo al een onbekende is. En nee dan maak ik savonds niet open. Mochten ze bij ons dan toch door de oprit oplopen springt er al een mooie bouwlamp aan en kan ik ze dus alsnog vanuit de woonkamer bekijken

Froukje schreef:Leuk als de politie oid dan eens aan de deur staat met een minder prettige mededeling, sorry, geen zin in om open te doen. Kom morgen maar terug?!
Vind dat niet open doen altijd zo stom. Hier gaat dan ook voor iedereen de deur open, iemand die wat komt verkopen krijgt een 'nee bedankt' en ik kruip weer op de bank en overvallers.. Tja, als ze om lopen staan ze binnen zonder dat ik open hoef te doen, de achterdeur zit alleen 's nachts op slot.