Sheran schreef:Het verbaast me wel dat mensen de pakjes niet aannemen. Is toch wel zo fijn, als je je buren zo een beetje kan helpen? Mijn buren halen ze vaak wel redelijk snel, binnen een paar dagen, op. En anders ga ik even langs. Mocht het vaak in de weg staan zou ik dat even tegen de buren zeggen.
Dat ligt ook helemaal aan je buurt. Als je niemand kent en met niemand iets hebt, dan zou ik ook niet zo sociaal zijn

Ik ben zelf trouwens nooit thuis, dus eigenlijk nooit iemand voor pakjes aan de deur. En als ik geen bezoek verwacht doe ik sowieso de deur niet open
. Even snel de eerste hit gepakt die ik kreeg: 

Voor directe buren: prima! Doen zij ook voor ons. Maar niet voor huisnummer 98 en 106 terwijl wij zelf op 70 zitten. Ik voel de bui alweer hangen nu de feestdagen eraan komen..
Ik bestel en krijg ontzettend veel en zo'n automaat is heerlijk, kan nu gewoon buiten werktijden ophalen en verzenden. Het is geloof ik een proef en als het goed gaat wordt het door heel NL uitgerold.
En ik heb zelfs wel gehad dat ik dan zelf zat te wachten op de bezorger en die dan voor het gemak zonder eerst bij mij aan te bellen, alles maar bij 1 van de buren dumpte want die pakte het toch wel aan. En dat weet je dan dus pas een dag of wat later als je buur toevallig tegenkwam....