Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anoniem schreef:Toen ik binnen stapte bij een diëtiste die er uit zag als een deelnemer van Obese, vóór de opnames, dacht ik wel echt: ja, okeeee wat denk jij mij te vertellen dan?

Liesje1611 schreef:Een arts met een foto van een biertje in zijn hand op fb: wat mij betreft dikke prima. Dat mensen dit raar vinden, vind ik echt bizar.
Maar is die arts werkzaam in de verslavingszorg? Niet zo handig. Een kapper met dikke vette uitgroei, pluizig haar en gespleten haarpunten? Een visagist met enorm vlekkerige, foeilelijke make-up? Ja dat zou ik toch wel raar vinden.
Liesje1611 schreef:Een arts met een foto van een biertje in zijn hand op fb: wat mij betreft dikke prima. Dat mensen dit raar vinden, vind ik echt bizar.
Maar is die arts werkzaam in de verslavingszorg? Niet zo handig.
Polly schreef:Roken achter een kinderwagen of überhaupt in de buurt van kinderen of baby's vind ik gewoon heel erg dom en het enige wat ik kan voelen als ik dat zie is medelijden, voor het kind wel te verstaan.
Met de huidige kennis over de gevolgen van roken vind ik roken bij kinderen echt not done.
Jennyj01 schreef:Dan kun je beter binnen blijven. In de drukke binnenstad van amsterdam zit zo veel vuil. Daarbij gaat dit topic niet over of roken ongezond is. Het gaat er over of je een rolmodel moet zijn of niet. En hoe dat dan ingevuld moet worden.
Jennyj01 schreef:@enzino Maar ben je nou een rolmodel als je je gedraagt zoals men dat verwacht. Of ben je juist een rolmodel wanneer je jezelf bent. Want die mensen zijn voor mij meer een rolmodel.
Jennyj01 schreef:Daar gaat het hier toch niet over?