Stofzuiger met of zonder zak?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re: Stofzuiger met of zonder zak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 11:52

Fijn topic dit! Mijn stofzuiger is aan zijn eindje dus ben aan het rondkijken naar een nieuwe en had eigenlijk dezelfde vraag, zonder of met zak. Verschillende ervaringen dus.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 11:53

Ik heb een dyson steelstofzuiger. Geen zak, geen slang, geen snoer... fantastisch!!! Huishouden met twee katten. Ik wil nooit meer iets anders!

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 11:57

Met twee honden blijf ik haren opzuigen, sinds een paar maanden een zakloze, fantastisch! Nooit meer anders.

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 11:58

Bij mij 1 zonder zak de goedkoopste (Bestron Turbine D1800SP) die ik kon vinden. Heeft de verbouw en nu 4 jaar prima overleeft alleen de slang is nu gescheurd maar ducatape en hij doet het weer.

Bij mijn vriend 1 met zak. Die kan niet tegen huisstofmijt/katten/stof ect dus een zakloze stofzuiger legen en hij was aan het hoesten en proesten dus die weer een zak kan hij tenminste ook gewoon de stofzuiger legen en doen.

Voor haren van de katten geen problemen met zowel zak als zakloos.

Horsy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 04:18

Kwanyin schreef:
Was dit even uit het oog verloren. Maar ik heb uiteindelijk een zakloze Miele voor huisdieren in huis gehaald. In vergelijking met mijn oude Budgetstofzuiger voel ik mij alsof ik rondrijd met een Rolls Royce :D .

Goeie keus krijg je geen spijt van. Ik heb nog nooit zo’n fijne stofzuiger gehad als deze.