Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Maar we hebben er geen van allen wat aan over gehouden.
) 8. De juf heeft eerder dit schooljaar bij alle ouders geïnventariseerd of de kinderen nog geloven of niet. De mijne dus wel, en het is een vrij jonge klas, dus ik denk de meeste wel. Wel doen ze aan surprise, gewoon omdat het gezellig is.
Als ik kritische vragen stel over het feit dat er 3 verschillende Sint-programma's op tv zijn gaat ze daar echt niet over nadenken. Maar ze wil ook heel graag en oprecht een krimpstraal (en een poppenhuis, om in te gaan wonen) van de Sint, en zet bijv haar tas incl regenlaarsjes en hoofdkussen klaar in de gang, omdat ze met het vliegtuig naar de jungle gaat om daar met vriendinnen te gaan kamperen. Moet ik praten als brugman om haar bij te brengen dat dat dus Echt Niet gaat gebeuren.
SplashIsLief schreef:Afgelopen week had ik met mijn ouders hier een gesprek over. 1 van mijn belangrijkste kernwaarden is eerlijkheid, dus ik gaf aan dat ik mijn kinderen niet wilde voorliegen. Uiteindelijk stelde mijn moeder de vraag; maar wil je je kind dan leren dat hij tegen zijn vriendjes mag liegen? Eerlijk gezegd wist ik daar niet zo goed een antwoord op en ik ben wel nieuwsgierig hoe jullie daar mee om gaan?