Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dreamy schreef:Wij kunnen letterlijk elk kwartier van de dag/nacht worden ingezet. Lekker onregelmatig.
We hebben wel een jaarrooster met daarin wanneer wat voor een soort dienst (ochtend, dag, avond) je hebt en dus wanneer je vrij bent. Je kunt online op je rooster een paar weken vooruit kijken qua tijdblokken (bijv van zondag t/m woensdag werken tussen 12:00 en 22:00, donderdag een dag vrij en vrijdag t/m maandag tussen 01:00 en 11:00). Een week van tevoren (op donderdag) krijg je de definitieve uren te zien van de week erop + soms al de positie waar je wordt ingezet.
Ik doe dan nog een neventaak en ik kan dan zien of ik mijn spullen daarvoor moet meenemen.
Wij werken max 4 dagen achter elkaar trouwens. Toen ik er begon was dat wel anders, soms 5 dagen diensten waarbij ik rond 22:00 thuis was - “1 dag vrij” - 6 dagen rond 02:00 beginnen..
Gelukkig nu dus aangepast qua aantal dagen, maar snap nog steeds die zware switches niet met maar een halve dag ertussen..
.
maandag pas weer om 17.15 uur beginnen.
succes met je nacht! Hier nog geen sneeuw gelukkig en ben mooi klaar voor vandaag