(Dit is ongeveer 16 jaar geleden... Hahaha)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lienie_F schreef:Dat is wel de beste bijdrage tot nu toe
Ik dacht vroeger dat de overburen slechte heksen waren. En om te voorkomen dat ze kwade dingen konden doen moesten we iedere maand een heksensoep koken en daf exact op de scheiding van de stoep en hun oprit uitgooien. Dan kon het kwade er niet uit.
Iets te veel griezelboeken gelezen denk ik

En een inbreker gaat eerst van iets smerigs drinken voordat ze binnen komen. 
Ryder schreef:Ik had spijkerbroeken waarbij ik onderaan de zijnaden uithaalde, er felle pluche stof (knalroze of knalgroen) tussen naaide... dan oogde het als flare jeans maar dan ‘cool’
(Dit is ongeveer 16 jaar geleden... Hahaha)
zo één waar ik me nu dood aan erger.. grote bek hebben, veel schelden, hysterisch lachen in supermarkten en zo veel mogelijk aandacht naar me toe willen trekken.
Fair schreef:Hetzelfde als Friesam. De kapper was duur en mijn vader vond dat hij het prima zelf kon. De eerste 7 jaar met een kaarsrechte pony rondgelopen.
Spoiler:
Iets waar ik me nu nog lichtelijk voor schaam. Ik dacht vroeger dat je kon kiezen wat je werd: dus een hond, kat etc. Ik dacht vroeger tot een jaar of 6 dat ik een kat was. Drinken uit schoteltjes, kattenbrokjes eten, in de vensterbank zitten. (Ik weet nog hoe raar alle mensen die langsliepen keken toen ik naar ze begon te miauwen). Ik snap niet dat iedereen me maar gewoon in mijn eigen wereldje lieten en me niet even vertelde dat het zo niet werkte.Mijn moeder ging er ook gewoon in mee door mij melk in een schoteltje te geven.
. Mijn vriend weet dit nu sinds 1 jaar en maakt er regelmatig opmerkingen over.
Kaula schreef:Hier ook een vreselijke spijbelaar. Mijn moeder werkte destijds op dezelfde school als waar ik naartoe ging en kende dus ook de docenten waar ik les van had. Na een aantal verzuimbriefjes in de categorie tandarts, dokter e.d. moest er wat variatie komen voor de geloofwaardigeid. Begrafenis was alleen niet echt de goede keuze... Mocht dus mooi alle uren inhalen toen mijn moeder voor niks gecondoleerd was door haar collega's.
Overigens is de kuif ook een heel bekend kapsel bij mij.
.
.
vond een tijdje terug zelfs een streetview foto bij mijn huis waarin ik te zien was die met zo'n ding liep...
Ik had een trouwe schare vriendinnetjes die ook gewoon meededen. Tak diende als zweep en hup in piaffe, galop, pirouettes over het schoolplein. 

'.
Maar ik voel me er echt nog steeds wel eens schuldig over.
en ook altijd een moeilijk paard willen zijn dan 
billionache schreef:Hier ook fanatiek paardje gespeeld, zowel op school als op de manegeen ook altijd een moeilijk paard willen zijn dan
Oh, en mijn ouders hebben me veeeels te jong de film Jaws laten kijken. Sindsdien durfde ik niet alleen in een zwembad omdat ik dacht dat ik aangevallen zou worden door een haai. We hadden toen zelf een zwembad maar wou er enkel in als mijn ouders ook gingen zwemmen
)
Daphne__ schreef:Omg, ik herinner me opeens nog een.... 10 Jaar geleden was ''Jumpen'' helemaal in. En ik deed dat graag en veel met mijn 2 vriendinnen. Maaaar wij konden maar 1 ding ervan.. Lastig uitleggen, maar je moest een keer naar voren schoppen, naar achter en dan draaien, zoiets.
En dat deden we dan de hele pauze. Niet erg... Maar wij deden dat ook tijdens optredens voor ouders op school, echt altijd dat en dan 100x hetzelfde huppeltje. We wouden dat ook op een braderie gaan doen. En wat ben ik blij dat me dat bespaard is gebleven! Toen vond ik het heel erg