Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Annet_Dottie schreef:Relaxed schreef:Haha, dat is best wel naïefVoor een paar uur een kamer huren gebeurt in 99% van de gevallen maar voor 1 ding, niet om van het bad en de luxe te genieten
Lees mijn reactie boven jou evenDenk je nou echt dat als wij comfortabel seks zouden willen hebben en specifiek daarvoor een hotelkamer zoeken dat we dan vorige week seks hebben gehad in zijn auto?? Gewoon spontaan een keer ergens anders dan in een bed. In een hotelkamer staat ook gewoon een bed, net zo goed als in mijn of zijn slaapkamer dus als we echt wat spanning willen kwa seksleven gaan we dus echt naar een hotelkamer in .... ja hooor ..... een BED. Maar goed dan zijn wij die 1% waarschijnlijk. Kijk zo glashard eerlijk ben ik dus interesseert me echt vrij weinig als mensen niks beters te doen hebben dan oordelen over mijn seksleven. Als ik/wij actie/spanning willen kiezen we wel wat anders dan een hotelkamer. Maar is blijkbaar erg moeilijk te begrijpen voor mensen dat het ook gewoon kan om even de gekte van de stad te ontvluchten, te genieten van een bad, eten, natuur whatever.. Niet mijn probleem als jij of wie dan ook denkt dat we het doen om daar seks te hebben, ik weet wel beter en dit is de laatste keer dat ik op deze offtopic reacties in ga.

bruintje123 schreef:Annet, jij kan echt niet begrijpend lezen of zit snel op de kast.![]()
Niemand zegt dat JIJ daar seks gaat hebben. De bokkers zeggen dat als ANDERE voor een middag een hotelkamer boeken daar wél heen gaan voor de seks.
En dat het hotel personeel dat waarschijnlijk ook al denken.
Nee daar hoef je niet mee te zitten. Maar dat is gewoon wel waar een dagkamer doorgaans voor gebruikt word.

Citaat:Ook mooi dat Bruintje en Relaxed mijn karakter al kunnen inschatten na een paar reacties, terwijl ik ze nog nooit in real life ontmoet heb. Dat vind ik ook altijd zo knap aan sommige mensen op bokt . Kunnen door hun computer scherm even vertellen hoe jou karakter in elkaar zit. Ik leer er nog eens wat van, het grappigste is dat ik de meest eerlijke mensen om me heen heb (zoals ik zelf ook ben) en dat de dingen die ik op bokt allemaal wel niet over mezelf heb gehoord nog never nooit in mijn leven gehoord hebNouja ik heb een mod een pb gestuurd was alleen nog vergeten te ontstippen. First things first.
anjali schreef:Meestal huren mensen (tenzij op vliegvelden) Een kamer alleen voor overdag omdat ze een geheime relatie hebben met iemand die getrouwd is en sávonds dus gewoon weer thuis moet zijn bij zijn\haar partner en kinderen.Helaas is dat vaak zo.
bruintje123 schreef:De opmerkingen gaan toch helemaal niet over ts