.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 14:58

Ik denk niet dat de meeste mensen die daarop reageren dat dergelijke constructies meestal door vreemdgangers enzo gebruikt worden niet direct bedoelen dat je dat dus automatisch bent. Maar dat je er wel tegen moet kunnen dat je in een hotel dan misschien scheef aangekeken wordt. Dat kan voor sommige mensen misschien een reden zijn om het dan niet te doen, als je je in dat soort situaties gauw ongemakkelijk voelt.
Ik vind het voornamelijk gewoon nogal zonde eerlijk gezegd, stel nu dat het een tientje goedkoper is om niet te overnachten, ik kan natuurlijk niet in je portemonee kijken maar om dan voor dat tientje ipv een heerlijk weekend weg te kiezen voor een middagje, dat lijkt me gewoon zonde. En over het algemeen is het niet eens zo dat het perse goedkoper een middagje ipv een nacht.

Als je trouwens onzeker bent over je lichaam kan het juist ook helpen om juist een keer naar de sauna te gaan. Niemand maakt zich er daar druk om wat een ander ervan denkt, ik vond het juist wel bevrijdend. En het veel goedkoper als een hotel of een prive sauna om gewoon een dagje naar de sauna te gaan.
Laatst bijgewerkt door liedje89 op 05-11-17 15:00, in het totaal 1 keer bewerkt

estja

Ik heb even gegoogld op "daghotel"'en dan plopt er een heleboel op.
Probeer dat eens?

MissFloorx

Vervelend dat er zo'n nare wending is gegeven aan dit topic, ik ga je even een pb'tje doen met een adres waar ik het erg leuk vond.

bruintje123

Annet, jij kan echt niet begrijpend lezen of zit snel op de kast. :+
Niemand zegt dat JIJ daar seks gaat hebben. De bokkers zeggen dat als ANDERE voor een middag een hotelkamer boeken daar wél heen gaan voor de seks.
En dat het hotel personeel dat waarschijnlijk ook al denken.
Nee daar hoef je niet mee te zitten. Maar dat is gewoon wel waar een dagkamer doorgaans voor gebruikt word.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 14:59

Annet_Dottie schreef:
Relaxed schreef:
Haha, dat is best wel naïef ;) Voor een paar uur een kamer huren gebeurt in 99% van de gevallen maar voor 1 ding, niet om van het bad en de luxe te genieten :+

Lees mijn reactie boven jou even ;) Denk je nou echt dat als wij comfortabel seks zouden willen hebben en specifiek daarvoor een hotelkamer zoeken dat we dan vorige week seks hebben gehad in zijn auto?? Gewoon spontaan een keer ergens anders dan in een bed. In een hotelkamer staat ook gewoon een bed, net zo goed als in mijn of zijn slaapkamer dus als we echt wat spanning willen kwa seksleven gaan we dus echt naar een hotelkamer in .... ja hooor ..... een BED. Maar goed dan zijn wij die 1% waarschijnlijk. Kijk zo glashard eerlijk ben ik dus interesseert me echt vrij weinig als mensen niks beters te doen hebben dan oordelen over mijn seksleven. Als ik/wij actie/spanning willen kiezen we wel wat anders dan een hotelkamer. Maar is blijkbaar erg moeilijk te begrijpen voor mensen dat het ook gewoon kan om even de gekte van de stad te ontvluchten, te genieten van een bad, eten, natuur whatever.. Niet mijn probleem als jij of wie dan ook denkt dat we het doen om daar seks te hebben, ik weet wel beter en dit is de laatste keer dat ik op deze offtopic reacties in ga.

Ik geef alleen maar aan wat het hotelpersoneel denkt als jij voor een paar uur een kamer vraagt, wat jij daar gaat doen interesseert mij en hun niets, lekker sexen of van mijn part de hele middag Rummikub spelen, lekker doen waar je zelf zin in hebt :+

Is alleen een beetje zonde van je geld om dan alleen voor een middag een kamer te huren, omdat je meestal gewoon het volle tarief voor een nacht betaald.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 15:00

In amerikaanse films zie je wel hotels die kamers per uur verhuren.Tja je belandt dan toch in een aparte hoek om het zo te zeggen.Het is nog niet zo lang geleden (in de tijd van mijn ouders) Dat je niet met z'n tweeen 1 hotelkamer kon huren als je geen trouwboekje had.Of je nu van plan was daar iets te gaan doen of niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 15:00

bruintje123 schreef:

Beide :')

Mama3

Re: Een middag een hotelkamer huren??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 15:05

@ TS; bij Fletcher hotels hebben ze vanwege hun 20 jarig bestaan een actie en betaal je 20 euro pp incl ontbijt als je boekt voor 26 nov.

Misschien zit er een leuk luxe hotel voor je bij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 15:05

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-23 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 15:06

Misschien dat we de discussie wat TS wel/niet gaat doen achterwege laten? En dat TS snel op de kast zit is belachelijk, er worden hier ''verwijten'' en opmerkingen gemaakt die écht nergens over gaan. Volgens mij is het topic daar niet voor geopend. :evaw:

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 15:07

bruintje123 schreef:
Niemand zegt dat JIJ daar seks gaat hebben. De bokkers zeggen dat als ANDERE voor een middag een hotelkamer boeken daar wél heen gaan voor de seks.
En dat het hotel personeel dat waarschijnlijk ook al denken.
Nee daar hoef je niet mee te zitten. Maar dat is gewoon wel waar een dagkamer doorgaans voor gebruikt word.

Eens. TS jouw reacties zijn zo verdedigend dat dat het nou juist leuk maakt.

Zonde van je geld, leg er iets meer bij op en geniet van een middag, avond, nacht en desnoods ontbijt.

Bovendien draait het in films om motels en niet zozeer hotels;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 15:08

.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 15:11

.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 15:16

Je laat jezelf op de kast jagen. Ik heb je titel en je op gelezen (en de rest van het topic) De eerste reacties zijn allemaal netjes alleen jij voelt je als prutsmuts neergezet worden.

Misschien ook omdat je alles met een knipoog eindigt en scharrel tussen aanhalingstekens plaatst.
Daardoor lijkt het alsof jij je al aangesproken voelt of schaamt voor je relatie.

De andere helft wijst je enkel op de financiële kant, dat het weinig uitmaakt of je een dag boekt of een nacht.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 10:59

Ik vind het meer dan bijzonder dat de meeste mensen hier blijkbaar het idee hebben dat een kamer huren voor een paar uur direct met stoeien, dames van niet al te zware zeden, etc te maken heeft! :')

Is dat de persoonlijke ervaring? Ik heb lang genoeg in een hotel gewerkt en gezien dat ruim driekwart van de kamers voor een paar uur voor bijslapers (al dan niet op reis) waren.

Ik zal dus niet beweren dat zo'n kamer nooit voor andere doeleinden gebruikt word.
Maar aangezien ruim 90% van de reacties hier ervan uitgaan dat zo'n kamer altijd voor dergelijke doeleinden gebruikt word ben ik reuze benieuwd naar de duistere kant van braaf bokt geworden. :+

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 11:01

TS: Als jij lekker een middag in een hotelkamer in een bad wil zitten en je betaald daar voor moet je dat gewoon lekker doen!! Wat interesseert jou het nou wat mensen daarvan denken, je ziet ze daarna toch nooit meer en als het goed bevalt en het bad lekker ligt ga je toch gewoon weer een keer terug. Pff het gaat niemand wat aan wat jij in die hotelkamer doet, ook al ga je daar een lekker potje jodelen of ganzenborden.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 11:07

is dit niks voor je?

http://www.mistcityspa.nl/

wel wat uit de richting voor jullie, maar prive ruimtes, 1 daarvan heeft ook een zwembad, het is echt heel mooi :)

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 11:11

Citaat:
Ook mooi dat Bruintje en Relaxed mijn karakter al kunnen inschatten na een paar reacties, terwijl ik ze nog nooit in real life ontmoet heb. Dat vind ik ook altijd zo knap aan sommige mensen op bokt . Kunnen door hun computer scherm even vertellen hoe jou karakter in elkaar zit. Ik leer er nog eens wat van, het grappigste is dat ik de meest eerlijke mensen om me heen heb (zoals ik zelf ook ben) en dat de dingen die ik op bokt allemaal wel niet over mezelf heb gehoord nog never nooit in mijn leven gehoord heb _O- Nouja ik heb een mod een pb gestuurd was alleen nog vergeten te ontstippen. First things first.

Waar bepalen wij je karakter?
Dat je of slecht leest of snel op de kast zit is nu zeker wel door je duidelijk gemaakt.

Maar fijne dag of hotelovernachting :j <<)

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 11:38

Meestal huren mensen (tenzij op vliegvelden) Een kamer alleen voor overdag omdat ze een geheime relatie hebben met iemand die getrouwd is en sávonds dus gewoon weer thuis moet zijn bij zijn\haar partner en kinderen.Helaas is dat vaak zo.

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 11:43

Ach en veel hotels zeggen het niet te doen maar geld is geld en het gebeurd gewoon.

Maar zou niet moeilijk doen en gewoon boeken en eerder uit checken als je dit wilt..

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 12:00

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 12:03

anjali schreef:
Meestal huren mensen (tenzij op vliegvelden) Een kamer alleen voor overdag omdat ze een geheime relatie hebben met iemand die getrouwd is en sávonds dus gewoon weer thuis moet zijn bij zijn\haar partner en kinderen.Helaas is dat vaak zo.

Al zou dit het geval zijn, gaat dat nog niemand iets aan.
Ik was eens met mijn oma in Amerika aan het winkelen en toen kreeg ze spontaan diarree en had ze perongeluk haar broek vol zitten. Omdat we 3 uur van huis waren hebben we een motel kamer gehuurd zodat ze zich kon opfrissen. Niemand die hier raar van opkeek hoor, zijn zoveel mensen die overdag een hotelkamer boeken om zichzelf op te frissen of bij te slapen oid.

TS Trek je niets aan van die opmerkingen die hier gemaakt worden, aangezien iedereen het toch altijd wel beter denkt te weten :)

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 12:09

De opmerkingen gaan toch helemaal niet over ts :?

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 12:12

bruintje123 schreef:
De opmerkingen gaan toch helemaal niet over ts :?

Edit verkeerd gelezen.

Nee die gaan niet over de TS dat is het hem nou juist. De ts vraagt hier alleen maar of het mogelijk is om een hotelkamer voor een dag te boeken, niet om opmerkingen dat ze dan geassocieerd kan worden met een call girl of vreemdgaand persoon. Waarom kan bokt nooit gewoon eens een keer reageren op wat er gevraagd word? In plaats van heel het onderwerp om te gooien

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 12:15

Zo zeg.
Ik had het niet over mijn opmerking.
Ik had het over de opmerkingen in het topic.
Die zeggen niets over ts. Wel over wat vaak gaande is als er een middag kamer geboekt word.
Vergeet ook niet het woord vaak te lezen. Dat staat namelijk niet synoniem aan altijd.

Edit:
Dat is toch alleen maar aardig dat mensen meer informatie geven.
Ik zie de kwade bedoeling er niet in. :)
Laatst bijgewerkt door bruintje123 op 06-11-17 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt