houden jullie genoeg tijd over voor " andere" dingen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole

Re: houden jullie genoeg tijd over voor " andere" dingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 09:57

Nope en straks helemaal niet meer :’) eigen bedrijf waarin 6 dagen in de week werk +- 70 uur per week in maak, 3 hondjes, 9 paarden (waarvan paar in de opfok en paar bij trainers staan) en zelf 2 in beheer heb die nu voor tijdelijk in vol pension staan (genieten!) maar straks verhuizen en die 2 thuis komen te staan, naast werk dus huishouden heb eten koken en mijn beestenboel moet doen.. ik ga bijna tot nooit weg sporadisch naar vriendinnen maar snappen gelukkig wel.. ik kan dus ook heerlijk genieten van uurtje verstand op nul doelloos tv/Netflix kijken :’) maar ik hou van men dieren en zou voor geen goud willen missen.. iets minder uren op werk zou fijn zijn _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 10:08

Ik heb ook niet echt tijd over voor andere dingen/ mezelf. Als ik dat nodig heb gaat het ten koste van werktijd/ paard-tijd. De hond neem ik altijd mee naar stal dus die krijgt daar haar beweging, als ik die ook nog eens uitgebreid moet uitlaten dan kom ik echt tijd tekort.

Ook hier eigen bedrijf, hond, huishouden, gezin (met kind), paarden. En ja ik heb niet genoeg tijd voor alles, dus er schiet wel eens wat bij in (meestal het huishouden en het werken met de paarden). En daar baal ik dan van, maar het is me ook niet de moeite waard om dan maar tot bedtijd te gaan opruimen/ bezig te zijn. Ik wil ook 's avonds na de paarden gewoon lekker met mn vriend op de bank hangen. Als het dan in huis nog een rotzooi is laat ik de boel de rotzooi.

Pantykous

Re: houden jullie genoeg tijd over voor " andere" dingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 10:16

Ik werk 32 uur + 8 flexibel dus ik zit wel aan de 40+ uur elke week. Daarnaast scheer ik op het moment ook nog wat paarden. Ik heb een zoontje van 6 maanden en heb (even afhankelijk van goedkeuring :D ) net weer een jong paard gekocht. De merrie is wel drachtig, juist met het oog op de planning zodat ik het nog even lekker relaxed kan doen voorlopig. Ik heb nu ingecalculeerd dat 4x in de week rijden te doen moet zijn en daarnaast nog tijd voor andere dingen.

Het is wel druk maar ik plan veel in op het moment dat de kleine chef op bed ligt. Dat vind ik belangrijk, dat ik hem veel zie. :j Verder heb ik vooralsnog het idyllische beeld dat hij straks wel mee kan naar stal maar we zullen wel zien hoe dat gaat :')

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:53

Twee dagen na het openen van dit topic belde een oude vriend van me om me uit te nodigen mee te gaan naar een concert. Zo grappig hoe dingen dan samen komen. Zat me net te bedenken dat ik wel weer vaker dat soort dingen wilde ondernemen, komt dit toevallig langs.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 00:01

Ja dat race gevoel heb ik ook vaak en dat put best wel uit. Echter kan ik ook enorm genieten om uit te kijken naar een vrije dag (zoals morgen) of een dagje efteling inplannen.
Ik heb een eigen paard waar ik elke dag naartoe ga en 3x per week trainen. Nu met het vroege donker is het helemaal haasten. Ik heb een eigen bedrijf wat nu gierend druk is. Super blij mee, maar wel killing voor rust en ontspanning.
Daarnaast woon ik samen met vriendlief en heb ik ook nog familie en vrienden die wat van me willen. Familie woont 45 minuten verderop.

Vriend is recent geopereerd. Zie dan maar eens in je 1tje de boodschappen in huis te halen, paard elke dag schone stal te geven, te trainen 3x per week, naar je familie te gaan, en fulltime te werken.. En daarnaast ook nog zorgen dat vriendlief goed drinkt, eten maken (staan ging niet), spullen oprapen als ie iets laat vallen (bukken kon niet), wassen etc.

Heftig.

Maar ik heb gelukkig de vrijheid om zelf een dag vrij in te plannen. Bijvoorbeeld 24 nov wil ik graag naar een Black friday uitverkoop... Dan plan ik de middag dus vrij.
Dat kan niet altijd. Maar meestal wel.