Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jildau schreef:Maar dan kun je dus ook nooit op vakantie naar bijvoorbeeld Griekenland als je zo'n last hebt van een uurtje.
rina schreef:Suzanne F. schreef:Ik heb gekozen voor maakt niet uit. Mij maakt het niet uit zolang ze maar niet met die klok lopen te sodemieteren. Dus of zomertijd of wintertijd, maakt niet zolang er maar geen uren meer naar voren of terug gaan, ik ben altijd compleet van slag daardoor.
mijn woorden. Echt ik word er gek van. Laat die klok gewoon ergens staan en blijf er dan vanaf. Al moet ik wel zeggen ik heb meer last van de klok vooruit naar de zomertijd van naar de wintertijd.
Neverland schreef:Zomertijd! Ik weet dat ik vorig jaar op school in de wintertijd welgeteld 1 uurtje daglicht zag op een dag. Werd mijn humeur echt niet beter van. Sowieso heb ik last van winter depressie/dip. Dus van mij mag het snel weer zomertijd worden.
secricible schreef:Ik wil gewoon dat het blijft zoals het is![]()
In de winter iig iets eerder licht, en in de zomer kunnen genieten van de lekkere warme lange avonden. Anders is het in augustus al om 20.00 donker ofzo...