Bewijs van spoedeisende hulp..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 15:53

Joliieeenn schreef:
En jammer genoeg werk ik op het moment voor een heel lastig bedrijf. Begrip staat niet echt in hun woordenboekje, helaas.

Mijn beste vriend zou natuurlijk niet willen dat ik mijn werk verlies. Maar ik snap hem en zijn ouders ook dat ze niet zijn papieren willen meegeven voor mijn werkgever ivm zijn privacy. Waar zij heel erg op staan..

Ik zou er toch op staan dat je iets van bewijs van hun krijgt, ze hoeven niet alles te weten, dus erg gevoelige info kan je weg strepen. Jij hebt hem/hun geholpen , midden in de nacht, iets wat niet iedereen zomaar doet tegenwoordig, dus daar mag best wat tegen over staan. Zeker als ze op je werk zo moeilijk doen heb je daar toch wel een goede reden voor.

Je hebt privacy en privacy.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 15:56

Die ouders!!! Hoe oud is jouw vriend?? Wanneer hij ouder dan 18 is dan hebben zijn ouders niets te willen en kan hij je gewoon het gevraagde geven , echter, daaruit blijkt nog steeds niet dat jij bij hem was, alleen dat hij daar is geweest. Ga terug naar de SE en leg uit dat je niet wist hoe het in Belgie werkt met attesten omdat je anders wel direct gevraagd had.

Joliieeenn

Re: Bewijs van spoedeisende hulp..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-17 16:05

Ja zijn ouders.. daar ga ik nog geen woorden meer vuil aan maken. Mijn beste vriend is in de 30. Maar op dit moment even nog niet in staat om voor mij op te komen nu.

Ik weet dat zodra hij het weer kan zijn ouders echt wel hun zegje krijgen! En ik natuurlijk een dikke knuffel en een dankjewel :).

Ik ben naar mijn werkgever gegaan en mijn hele verhaal gedaan. Na 2 uur!!! Discussieren is een gewoon doktersbriefje ook in orde. Aangezien ik een stomme hollander was en ik nog altijd niet weet hoe het belgisch systeem werkt... (Leuke baas heb ik toch!)

Iedereen super bedankt voor al jullie tips!!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 21:16

Belgie is een rotland wat betreft papieren :D Alles moet met een attest of formulier hier..
Ben je naar het ziekenhuis in Tongeren geweest of ergens anders?