Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
In Pino bivakkeert;
)
en een autoparfum
Neej schreef:Dropjes
In mijn station: een opvouwbench, handdoeken, plaids/vetbedden, riemen, een fles water, waterbakjes, een regenjas en m'n wandelschoenen. U ziet: hondenauto
Mijn kleine autootje ligt eigenlijk niks behalve dan dropjes
Oh en in allebei liggen ook standaard oplaadkabels voor telefoons enzo, wat EHBO zooi, ruitenkrabbers en -wissers, de benodigde papieren, parkeerschijven, zonnebrillen, pennen, een schadeformulier.. In de winter altijd wel iets van een fleecevest of een jas ofzo..

)
En heb eindelijk een leuke/mooie auto dus wil er graag netjes en zuinig op zijn. 
Kimmie schreef:Ik gruwel als mijn auto van binnen en buiten vies en rommelig is. Ik heb het het liefst zo schoon mogelijk. Vernieuwend voor de meeste mensen hier![]()
Wat ik standaard in mijn auto heb liggen zijn 2 spuitbussen wanneer mijn band lek is, deze te repareren. EHBO doos, gevarendriehoek, hesje, krabber en een hamer voor de ruit.
Deze heb ik allemaal in een tas zitten achter in de kofferbak.
Binnen handbereik achter het stuur een bakje met kauwgompjes. Hangt er aan het raam een houder voor mijn telefoon als ik aan het werk ben. En een sigarette aansteker om telefoons op te laden, zonder kabel, dat staat rommeligen een autoparfum

)