Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Xyris schreef:[***] schreef:Zo herkenbaar!
Sommige mensen tonen amper interesse in een ander en dan wel zeggen dat ze je helemaal niet kennen achteraf. Dan denk ik altijd, je had Ook zelf initiatief kunnen nemen en me dingen kunnen vragen.
Het is nou niet dat ik een slechte prater Ben, maar dan moet ik wel het idee hebben dat iemand ook echt iets van me wil weten...
Ditnog even een schop na als je iets doet wat die persoon niet zint.

gekvanfleur schreef:Vroeger kreeg ik weleens het idee dat je gewoon mensen hun psycholoog werd...dan kwamen ze alleen maar hun hart luchten en dan gingen ze weer.
topsylover schreef:Ikzelf ben altijd heel eerlijk, als ik niet vraag hoe het met jou gaat/vakantie/werkdag was dan betekent het dat het mij geen reet interesseert.![]()
Soms vind ik het zelf ook lastig om mensen dingen te vragen, nadat ze mij iets hebben gevraagd, daardoor lijk ik soms heel gemeen maar dat is gewoon het gebrek aan sociale vaardigheden.
Relaxed, ik moet wel zeggen dat ik je een beetje kinderachtig vind reageren op je scharrel. Meteen zijn nummer verwijderen als hij even niet reageert? Je kunt hem ook gewoon vragen waarom hij geen antwoord geeft.
(daarnaast denk ik dat sommige mensen in dit topic echt betere vrienden moeten zoeken, they're just not that into you)

bruintje123 schreef:Ik vind het ook te kort door de bocht dat je dan meteen denkt dat iemand dan geen interesse heeft.
Mensen voellen zich dan misschien wel opdringerig.
Ik vind dat je die conclusie pas kunt trekken als je dan wat over jezelf verteld en die persoon luistert niet of onderbreekt het weer om over zichzelf te beginnen.
) om te onthouden wat er in ieders leven speelt. Janine1990 schreef:Maar er zijn natuurlijk genoeg mensen die zoveel aan hun hoofd hebben dat ze bij 'alles goed?' niet eens het overzicht in hun eigen leven hebben, laat staan dat ze er bij stil staan jou te vragen hoe het is afgelopen met dat akkefietje op je werk, bij wijze van spreken.
Indestal schreef:Hoezo, interesseert het je dan niet?
Ik vind het wel interessant om te horen hoe dat komt?
, maar ze is heel lief, echt! Indestal schreef:Dan heb je dus wel aandacht voor ze, maar op een andere manier...stel ze praten over een probleem, luister je dan? Of begin je snel weer over je eigen dingen...haha zo heb ik een tante, hartstikke lief mens, heeft altijd wat, maar zelf kan kk niks aan haar kwijt, geen verhalen, alleen naar haar luisteren...haha, als ik ga praten, dwaalt ze af en begint over haar eigen ding of gaat met de hond praten..., maar ze is heel lief, echt!
Indestal schreef:Ach als je bij elkaar bent als vriendschap, dan ben je even met elkaar, als je het daar ook te druk voor hebt, moet je je afvragen of je wel een vriendschapstype bent..
Relaxed schreef:Heel herkenbaar, ik heb idd ook niet veel vrienden/vriendinnen..Wel veel kennissen