Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
FatCat schreef:Net een interessant huisje gezien in de wijk Korvel. Wat vind bokt van deze wijk?
Tink89 schreef:Hier iemand die in Tilburg West, oud noord en noord gewond heeft. Ik ga niet meer terug naar Tilburg (woon nu in Rijen), omdat ik de huizenprijzen in fijne buurten veel te hoog vind en er amper fijne buurten zijn.
West en oud noord (groeseind) waren tijdelijk prima, maar allebei geen buurten om m'n kinderen op te laten groeien. Beetje grauw en grijs. In noord woonde ik boven de Chineespop het beruchtste plein van de stad. 'S nachts herrie, drugsgebruik onder m'n balkon, vechtpartijen op straat... Nooit meer.
Van reeshof vind ik overige alleen de nieuwe delen oke, de rest vooral heel erg ongezellig (heb er 4 jaar gewerkt) en heel veel sociale huur. Niks mis mee, maar niet per se een goede investering.
Ik woon nu in Rijen en heb hier meer huis voor minder geld, een fantastische verbinding naar de a58 en a27, alle voorzieningen, een treinstation en rust.
. Ik heb in West, oud Noord (Groeseind) en tussen noord en loon op zand gewoond, en woon nu in Rijen. Tink89 schreef:Ik zou dan weer niet in Sprang-Capelle ofzo willen kopen, daar vind je toch geen huurder?
KimL86 schreef:Even een beetje off topic, maar hoe bevalt rijen bij jullie?
Ik wil volgend jaar gaan huren en sta niet superlang ingeschreven in omgeving Tilburg, dus ik zal op meerdere plaatsen gaan reageren waarschijnlijk.
Maiske schreef:Wat voor stalling zoek je precies en wat wil je uitgeven? Ik ken ze hier in de buurt volgens mij allemaal. Ook zou ik proberen aan de duinen te komen staan. Je kan hier het hele jaar door heerlijk buiten rijden, als je daar iets om geeft tenminste...