Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ogidni schreef:LoveUggs schreef:Ik erger mij heel erg aan de felle verlichting dat tegenwoordig normaal lijkt te zijn.. Van die koplampen die zo fel zijn dat je bij tegenliggend verkeer niets meer ziet, of wanneer ze achter je rijden dat je niet in je achteruit kijk spiegel kan kijken. Zelf zonder in mijn spiegel te kijken wordt ik soms echt verblind van de koplampen van de auto achter me. Levens gevaarlijk en ik snap niet dat daar geen strengere regels voor zijn..
Of bestuurders die de hele invoeg/rits strook gebruiken en zich er uiteindelijk tussen proppen terwijl er daarvoor nog zo veel ruimte is om in te voegen. Bij mij kom je er dan mooi niet tussen, en ik gooi dan ook het gat voor mij dicht. Blijf netjes aangesloten. Zo asociaal, en ik heb er een bloedhekel aan.. Ik vind het wat anders wanneer je er echt geen ruimte voor heb, maar wanneer ik 3x ruimte over laat zodat je kan invoegen en je maakt daar geen gebruik van heb je bij mij mooi pech..
Ook bumperklevers heb ik een hekel aan. Zij ook aan mij wss want ik ben er niet van onder de indruk. Ik ben op dat moment misschien ook aan het inhalen en ga pas opzij wanneer ik weer ruimte heb om opzij te gaan. Niet omdat ik gedwongen wordt uit te wijken..
Juist de bestuurders die de hele invoeg-/rits strook gebruiken krijgen van mij ten alle tijde ruimte om in te voegen. Dit is namelijk het juiste gebruik van dit soort stroken. Wat dat betreft kunnen we een voorbeeld nemen aan de duitsers. Die geven altijd ruimte aan het einde van zo'n strook.
C_arola schreef:Bumperklevers houd ik hier van me af door de ruitenwisser met ruitervloeistof te gebruiken. Ik ben maar 1 persoon tegen gekomen die door bleef gaan maar toen ik het nog een keer wat langer deed haakte diegene ook snel af waardoor ik op de toegestane snelheid zonder problemen verder kon rijden.
Memories schreef:Het hele verkeer is een grote ergernisniet alleen automobilisten trouwens want mijn nummer 1 ergernis is fietsers/wandelaars zonder licht, bij voorkeur op donkere weggetjes buiten de stad. Ga even lekker ergens anders suïcidaal lopen doen zeg
theadora99 schreef:Het rem trucje werkt goed
enzino schreef:Hier ook ergernissen genoeg, ook al zijn veel ergernissen "lokaal" (aangezien ik niet in Nederland woon).
Wat ik het meeste zie:
*lijst*
tengeltje11 schreef:Ik kan me juist vreselijk ergeren aan mensen die zich overal aan lijken te ergeren.
Als ik tijd heb,waarom zou ik dan niet rustig 70u mogen rijden waar 90 mag?
Omdat andere weggebruikers perse 1 minuutje vroeger op hun bestemming willen zijn?
Mensen durven toeteren omdat ik liever 2 auto's langer wacht om rustig een rotonde op te rijden dan me tussen 2 vlugge auto's te schieten,....
Zoiets snap ik niet.
Al dat gestress lijdt gewoon tot de ergernissen.
Rij gewoon rustiger,kom een minuutje later aan en tover een glimlach op je gezicht door een leuke vogel die je zag vliegen door wat rustiger te rijden ipv gepiekeerd,enkele minuutjes vroeger aan te komen.
Iemand dje trager rijdt op de autosnelweg?waar maak je je druk om?plaats genoeg toch om voorbij te steken?
Levensgevaarlijk?tja,volgens mij gebeuren veeeel meer ongelukken door te vlug te rijden dan door wat rustiger te rijden.....
Florenc schreef:Verschrikkelijk!
Ergernis nummer 1: mensen die met 70km per uur een autosnelweg oprijden. Levensgevaarlijk, en waarom? Omdat ze niet durven? Blijf dan van de autosnelweg weg...
tengeltje11 schreef:Ik kan me juist vreselijk ergeren aan mensen die zich overal aan lijken te ergeren.
Omdat andere weggebruikers perse 1 minuutje vroeger op hun bestemming willen zijn?
Mensen durven toeteren omdat ik liever 2 auto's langer wacht om rustig een rotonde op te rijden dan me tussen 2 vlugge auto's te schieten,....
Rij gewoon rustiger,kom een minuutje later aan en tover een glimlach op je gezicht door een leuke vogel die je zag vliegen door wat rustiger te rijden ipv gepiekeerd,enkele minuutjes vroeger aan te komen.
Iemand dje trager rijdt op de autosnelweg?waar maak je je druk om?plaats genoeg toch om voorbij te steken?
Levensgevaarlijk?tja,volgens mij gebeuren veeeel meer ongelukken door te vlug te rijden dan door wat rustiger te rijden.....
madamX schreef:Fietsers denken bijvoorbeeld dat zij met 2 naast elkaar mogen rijden (is verboden)
Zoiets snap ik niet.