Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar lekker los in het park
Of algeheel hondendingen doen. Dan wordt ik gedwongen om m'n gedachten op nul te zetten en de drukte van me af te zetten, want anders straffen ze me genadeloos af, allebei
Even op de bank een hersenloze serie kijken kalmeert ook altijd wel en een klein kunstwerkje op m'n nagels verven is ook bezigheidstherapie hahaha
Word helemaal kriegel van het onrustige beeld en het gedraai van het zeepje 
Vooral als het buiten regent en onweert. Lekker een kaarsje en sfeerlampje aan en op de bank naar het weer luisteren.
In mijn hoofd gaat het zo: hoe eerder ik de deur uit ben, hoe vroeger ik op werk ben, hoe sneller ik weer thuis ben en hoe langer ik iets aan mijn dag heb. Heel idioot ja.. en heel vermoeiend ook. Zou daar best wel hulp bij willen eigenlijk.
), verder alles wb paarden. Van kauwgeluiden tot op mijn rug in het weiland liggen luisteren naar de stilte, tot buitenritten tot gewoon lekker rijden. Echt alles. Zelfs mest ruimen maakt mijn hoofd leeg.
)
), warme douche of bad. 
Saskia9 schreef:Ik wordt rustig van slakken![]()
Nee is echt,sinds dat wij grote slakken hebben heb ik echt een soort rust punt gevonden. Zet een bordje met eten voor mijn neus voor ze, gewoon kijkend naar hoe ze eten, bewegen,hun karakters etc. Of op mijn arm lopen, heerlijk rustgevend! Alsof de hele wereld stil staat!
Hier onze Afrikaanse reuzenslak Gerrit!
[ [url=m/JHXPZb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Novastar schreef:Mijn hondje op mijn schoot, daar zakt mijn hartslag onmiddellijk van (ooit gemeten!).
Tot ik in drukke periodes op mijn werk ook ging meten dat ik daar heel rustig van werd dat iedereen zat te stressen. Toen vonden ze me niet meer zo lief toen ik dat vertelde als nutteloos feitje 
Liannetje86 schreef:Ik word onrustig van het rustig hebben...